1, úgy tudom 'kex' is D modellbe tette az E blokkot, elvileg nem gond.
2, Igen, azt
3, Darabokban.
4, Nem tudom, ezt Árontól kérdezd meg ( ő adta az árajánlatot a szerelésre : 06-20-346-5897 )
Lenne még pár kérdésem:
Az okoz e gondot hogy az enyém 90-es évjárat és nem az első légbeömlős illetve lefér e a másik légszűrőház stb.
Az indítható állapot az azt jelenti, hogy minden klappol ráülők és jöhetek haza?
A 400 a sblokk újra összerakásra kerül vagy az darabokba marad?
Kb mennyi időt vesz igénybe?
Kérem az ötleteket/javaslatokat, hogy melyik nap legyen a blokkolók bemérésének/beállításának dátuma!
Főleg &Rash visszajelzését várom, az ő gépe még erős kihívásokkal küzd ha jól gondolom, szóval ja.
A mérés feltételei a következők :
- HÉTKÖZNAP bármikor, szabadon választott időpontban, díjmentesen fél napra rendelkezésre áll a mérőautó.
- HÉTVÉGÉN 15.000.- Ft a kiszállás és a mérés költsége ugyanígy fél napig szabadon próbálható. ( Helyszínen + alkatrészek, szerszámok stb. biztosított )
Mivel vagy 10-15 szett kelt el eddig, fejenként 1000-1500 Ft nem nagy összeg, hogy hétvégére tegyük a próbát (nekem a hétköznap is jó)
Kérem, hogy jelentkezzenek azok, akik vásároltak anno
Kérem az ötleteket/javaslatokat, hogy melyik nap legyen a blokkolók bemérésének/beállításának dátuma!
Főleg &Rash visszajelzését várom, az ő gépe még erős kihívásokkal küzd ha jól gondolom, szóval ja.
A mérés feltételei a következők :
- HÉTKÖZNAP bármikor, szabadon választott időpontban, díjmentesen fél napra rendelkezésre áll a mérőautó.
- HÉTVÉGÉN 15.000.- Ft a kiszállás és a mérés költsége ugyanígy fél napig szabadon próbálható. ( Helyszínen + alkatrészek, szerszámok stb. biztosított )
Mivel vagy 10-15 szett kelt el eddig, fejenként 1000-1500 Ft nem nagy összeg, hogy hétvégére tegyük a próbát (nekem a hétköznap is jó)
Kérem, hogy jelentkezzenek azok, akik vásároltak anno
Kérem az ötleteket/javaslatokat, hogy melyik nap legyen a blokkolók bemérésének/beállításának dátuma!
Főleg &Rash visszajelzését várom, az ő gépe még erős kihívásokkal küzd ha jól gondolom, szóval ja.
A mérés feltételei a következők :
- HÉTKÖZNAP bármikor, szabadon választott időpontban, díjmentesen fél napra rendelkezésre áll a mérőautó.
- HÉTVÉGÉN 15.000.- Ft a kiszállás és a mérés költsége ugyanígy fél napig szabadon próbálható. ( Helyszínen + alkatrészek, szerszámok stb. biztosított )
Mivel vagy 10-15 szett kelt el eddig, fejenként 1000-1500 Ft nem nagy összeg, hogy hétvégére tegyük a próbát (nekem a hétköznap is jó)
Kérem, hogy jelentkezzenek azok, akik vásároltak anno
Nekem cseréltek szelepeket is, szelepszárszimeringeket, sikolták, szelepüléket rendberakták, szelepeket becsiszolták, hézagot állitották, mindez 63.000ft volt, plusz ugye ilyenkor hengerfejtömités csere, meg a karburátorokat sem árthat utánaszinkronizálni. Gépműhely tudna neked értelmes árat mondani, nekem sokmindent csináltak rajta, azért ilyen drága.
Ha már itt kalandozunk, vajon zx12 -be zzr 1400 blokk?
Egyik haverom váltig állítja, hogy hallott ilyenről és hogy állítólag gyárilag is csináltak.
Mondjuk én hiszem, ha látom!
Az igazsághoz az is hozzátartozik hogy 400 elektronikával viszont nagyon brutálisan megy 2000-3000 től húz végig mint egy bika. Olyan mint egy v2-es. igaz a fogyasztás is. Néha vissza szoktam tenni
Sziasztok. Bocsi a kotnyeleskedésért de. én átcseréltem a 400 600-ra és 180-nál megállt. Vennem kellett elektronikát. Hiába 600 km óra volt rajta. Azt hittem a km órában van a tiltás de nem az a kis fekete doboz valahonnan tudta hogy mennyivel megyek sőt a km órát ki is kötöttem ugy sem ment többet(leszabályzott)
A karbikat/szívócsonkokat és a légszűrőt cserélni kell, az elektronikát nem. (ezeket adom is a blokkhoz)
Kilométer-órát kapsz ajándékba egyet tőlem , de szerintem az is maradhat a régi.
Hengerfejtömítést érdemes venni egy újat az összerakáshoz, a két blokk szét-össze szerelése, teljesen kész indítható állapotra 50-ből megáll itt nálunk Áronéknál.
Egyenlőre csak elvi síkon kérdezném szerinted mibe fájna az én 400-asom átfűzni a te 600-as blokkodra valamint mi kellene még hozzá, pl elektronika, kilóméteróra stb....
2, Igen, azt
3, Darabokban.
4, Nem tudom, ezt Árontól kérdezd meg ( ő adta az árajánlatot a szerelésre : 06-20-346-5897 )
Az okoz e gondot hogy az enyém 90-es évjárat és nem az első légbeömlős illetve lefér e a másik légszűrőház stb.
Az indítható állapot az azt jelenti, hogy minden klappol ráülők és jöhetek haza?
A 400 a sblokk újra összerakásra kerül vagy az darabokba marad?
Kb mennyi időt vesz igénybe?
Kérem az ötleteket/javaslatokat, hogy melyik nap legyen a blokkolók bemérésének/beállításának dátuma!
Főleg &Rash visszajelzését várom, az ő gépe még erős kihívásokkal küzd ha jól gondolom, szóval ja.
A mérés feltételei a következők :
- HÉTKÖZNAP bármikor, szabadon választott időpontban, díjmentesen fél napra rendelkezésre áll a mérőautó.
- HÉTVÉGÉN 15.000.- Ft a kiszállás és a mérés költsége ugyanígy fél napig szabadon próbálható. ( Helyszínen + alkatrészek, szerszámok stb. biztosított )
Mivel vagy 10-15 szett kelt el eddig, fejenként 1000-1500 Ft nem nagy összeg, hogy hétvégére tegyük a próbát (nekem a hétköznap is jó)
Kérem, hogy jelentkezzenek azok, akik vásároltak anno
4, tHUNder - motoros 1db - 11.10
5, vitya636-motoros 1db
6, Mizsi - autós kit 1db - 11.05
7,zsoo777 - autós kit 1 db
8, Rammstein
9, Bálint_88 stb.
hogy le tudjuk foglalni az autót arra a napra ( 10 munkanappal korábban kell írásban foglalnunk. )
- Kutya. hétvége/hétköznap is jó (hétvége preferált)
- ZxTomi - csak hétvége
- &rash - nekem mindegy mikor, kivéve a hétfőket
-
-
Kérem az ötleteket/javaslatokat, hogy melyik nap legyen a blokkolók bemérésének/beállításának dátuma!
Főleg &Rash visszajelzését várom, az ő gépe még erős kihívásokkal küzd ha jól gondolom, szóval ja.
A mérés feltételei a következők :
- HÉTKÖZNAP bármikor, szabadon választott időpontban, díjmentesen fél napra rendelkezésre áll a mérőautó.
- HÉTVÉGÉN 15.000.- Ft a kiszállás és a mérés költsége ugyanígy fél napig szabadon próbálható. ( Helyszínen + alkatrészek, szerszámok stb. biztosított )
Mivel vagy 10-15 szett kelt el eddig, fejenként 1000-1500 Ft nem nagy összeg, hogy hétvégére tegyük a próbát (nekem a hétköznap is jó)
Kérem, hogy jelentkezzenek azok, akik vásároltak anno
4, tHUNder - motoros 1db - 11.10
5, vitya636-motoros 1db
6, Mizsi - autós kit 1db - 11.05
7,zsoo777 - autós kit 1 db
8, Rammstein
9, Bálint_88 stb.
hogy le tudjuk foglalni az autót arra a napra ( 10 munkanappal korábban kell írásban foglalnunk. )
- Kutya.
- ZxTomi
- &rash - nekem mindegy mikor, kivéve a hétfőket
-
-
Kérem az ötleteket/javaslatokat, hogy melyik nap legyen a blokkolók bemérésének/beállításának dátuma!
Főleg &Rash visszajelzését várom, az ő gépe még erős kihívásokkal küzd ha jól gondolom, szóval ja.
A mérés feltételei a következők :
- HÉTKÖZNAP bármikor, szabadon választott időpontban, díjmentesen fél napra rendelkezésre áll a mérőautó.
- HÉTVÉGÉN 15.000.- Ft a kiszállás és a mérés költsége ugyanígy fél napig szabadon próbálható. ( Helyszínen + alkatrészek, szerszámok stb. biztosított )
Mivel vagy 10-15 szett kelt el eddig, fejenként 1000-1500 Ft nem nagy összeg, hogy hétvégére tegyük a próbát (nekem a hétköznap is jó)
Kérem, hogy jelentkezzenek azok, akik vásároltak anno
4, tHUNder - motoros 1db - 11.10
5, vitya636-motoros 1db
6, Mizsi - autós kit 1db - 11.05
7,zsoo777 - autós kit 1 db
8, Rammstein
9, Bálint_88 stb.
hogy le tudjuk foglalni az autót arra a napra ( 10 munkanappal korábban kell írásban foglalnunk. )
- Kutya.
- ZxTomi
- &rash
-
-
amugy egy szelephézag állítás mennyibe szokott fájni?
Egyik haverom váltig állítja, hogy hallott ilyenről és hogy állítólag gyárilag is csináltak.
Mondjuk én hiszem, ha látom!
600-1100 ( 1200-1400 ) se lehet...
Kilométer-órát kapsz ajándékba egyet tőlem , de szerintem az is maradhat a régi.
Hengerfejtömítést érdemes venni egy újat az összerakáshoz, a két blokk szét-össze szerelése, teljesen kész indítható állapotra 50-ből megáll itt nálunk Áronéknál.
Egyenlőre csak elvi síkon kérdezném szerinted mibe fájna az én 400-asom átfűzni a te 600-as blokkodra valamint mi kellene még hozzá, pl elektronika, kilóméteróra stb....