Nem nagyon fehérváron Fülöp'FuckYou'Gabi készít olcsón, ott lent délen a Goodridge-es ember most számolja fel épp ezt a tevékenységét, ő se mondott nagy pénzeket rá.
Maga eleve egy szót se szóljon: a hiper-olcsó motorjára amúgy is 16 körül van a Brembo, gyári méretű első fékcső szett... attól olcsóbb/jobb nem nagyon kell
Nem agyal rajtam kívül valaki fém fékcső beszerzésen? E-bayről menne a móka, és több rendelésnél olcsó a szállítás, meg önmagában a fékcsőnek is jó ára van...
Értem-értem, de közben én meg tök megzavarodtam. Engem Matska cucca érdekelne, de ő meg nyilván nem dobja le róla, Bocs célszemélyt tévesztettem... Azért ha lesz fejlemény az ügyben, érdekelnek majd a részletek.
Szia!
A mostani főfékhenger a gyári!(sajnos)
A ZX12 cuccait most nyomozom mennyire passzol,márciusban kiderül kell-e faragni valamit,és ha igen akkor mit.
Próbáltam én már betét-, olaj, sőt főfékhenger (zxr) cserét is. Jobban is fogott egy kicsit, de akkor is nyúlós-taknyos volt. A komplett rendszerek, amiken filózol egy az egyben rámennek a gépre a felfogatásoknál? A főfékhengered miről van? Amúgy a mostani cuccaid lehet, érdekelnének, ha tényleg cserélsz...
Kedves cézé!
Én is előrébb járok!Fém fékcső fent van,kutyának hála zsír betéteket is szereztem.Fékolaj is cserélve(hátha).
Én a ZX9R vagy ZX12R komplett rendszerén agyalok.
ZX12-ét találtam már 50000 Ft-ért.
Tavaly esőben mentünk. Én imádok esőben motorozni, csak utána csupa retek a motor. Fehérvár-csopak közel annyi volt mint száraz időben, mert az összes mazsola az út szélén 70-el ment, valami ökör motoros meg ítéletidőben ghost ridert játszott. Komor idő volt, szakadt az eső, néha villámlott, a szembejövő kamionok beterítettek esővel
Egyelőre nem állítgatom: a műhelyig ráhúzott szivatóval mentem a 2 fokban, azért (is) totál korom a régi gyertya.
Sok anyagot biztosan nem kap, mert a dzsuvás légszűrővel, öreg gyertyával is 5L alatt kajált a Tátrában, két személlyel.
Munkahenger csere (akár radiálisra) jó fékolajjal és igen: betét csere is.
Nagyobb hatású egy jó választású betét, jó olajjal mint a fém fékcső őrület.
Nem azzal van a gondom, hanem a fékkar taknyosságával. Ha emberesebben meghúzom, eléri a markolatot, meg amúgy sem adagolható szépen. Vezettem egyszer egy cimborám Monster-ét, valami hasonlót szeretnék...
Mekkora helyet hagyjak a promóciós matricák számára a motoron?
Na mit szól?
Erről feltétlenül értekezünk kell
Maga eleve egy szót se szóljon: a hiper-olcsó motorjára amúgy is 16 körül van a Brembo, gyári méretű első fékcső szett... attól olcsóbb/jobb nem nagyon kell
Szintetikus 10-40 FuchsSilkolene olaj, 4L : 10.000.-
Olajszűrő : 1.500.-
Gyertya (1pólusú) : 1.900.- (2pólusú) : 2.500.-
Légszűrő: 93-tól ZZR-hez : 4.500.- 93-ig motorhoz : 2.500.-
Tud valaki jó áron szervízcsomagot ajánlani ZZR400-hoz?
(olaj,-olajszűrő,gyertyasor,légszűrő)
Üdv mindenkinek
Matska leírása alapján neki csak furatot kellett módosítania,illetve kellett egy alátét.
Asszem ennyi.
A mostani főfékhenger a gyári!(sajnos)
A ZX12 cuccait most nyomozom mennyire passzol,márciusban kiderül kell-e faragni valamit,és ha igen akkor mit.
Én is előrébb járok!Fém fékcső fent van,kutyának hála zsír betéteket is szereztem.Fékolaj is cserélve(hátha).
Én a ZX9R vagy ZX12R komplett rendszerén agyalok.
ZX12-ét találtam már 50000 Ft-ért.
Sok anyagot biztosan nem kap, mert a dzsuvás légszűrővel, öreg gyertyával is 5L alatt kajált a Tátrában, két személlyel.
Hétfőn küldöm a csekket, kösz a cuccost
Az a baj hogy nekem is életre kell kelteni és félek mert a pénzt csask vitte a jézuska és nem hozta:(
.
Nagyobb hatású egy jó választású betét, jó olajjal mint a fém fékcső őrület.