Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És ha a fékbetétet cserélnéd valami komolyra, van itt valamiféle brembo diiler
Szia zzrs!

Köszi a választ, a féknyergek cseréjével szerintem én már előrébb lennék, a fémfékcsövek már felkerültek a vasra, de így is elég gyengécske. Z1000 féknyerget tudnék is vadászni, viszont a főfékhenger még érdekelne, mit érdemes rárakni, hogy jó legyen. Tényleg elég bosszantó, hogy alattam a világ egyik legtutibb gépe, de a fék silány.
le kell adni a színesbe, egy sört adnak érte
no mindegy van itt vagy 2,5 km pár métert ki lehetett volna spórolni, csak sajna vékonykák

a sigma-trade ad 100as tekercsekben
Jól hallom, valaki egy kutyára vár?

Lesz bontott kuplungbowden, 2-3 nap és kiderül minden
Itten leirtam
Már nem keresek, mert 90 méter körül kellene, ennyi jó kábelt nem dobok ki
testvír! milyen vezetékeket keresel? 1mm-esből van nekem elég sok szín, ha nem kell sok méter, akkor tudok adni nagy pénzért
sajna 1,5 meg 2mm alig van pár szín
Lehetne már egy hónappal később!
Mennék már a géppel.
kuráld ki magad forralt bor meg ilyesmi!
ja és a youtube /zzr itt leskelődöm én is!


EZT MINDENKINE!
http://www.vezess.hu/hirek/aut...
Ha elmúlik a náthám bármit, ha nem akkor semmit.
De most komolyan, tegnap óta rajtam van valami kellemetlen nátha féle, reggel felhívlak, hogy mennyire bírtam összerántani magam.
szia
Holnap rám mi jot csinálsz ?
Ha jó idő lesz lehet előszedem a jószágot oszt megnézem!
Sziasztok!
Ma megjárattam a kicsikémet, és k*rva jó érzés volt dec25 után ismét nyeregben ülni:D. Csak van ami nem változott, aq gyujtáskapcsolom! Van valakinek esetleg elfekvőben ilyesmi? Konkrétan hogy egyre gondoljunk a kulcs alatti fehér baszás kéne a vezetékkel együtt aminek csatis a vége, mert már meguntam hogy mindig megforrasztom aztán a nagy áramerősségtől meg kiolvad és menet közben el - elszáll az áram a masinábol....
Ha valakinek van, jelezzzze, megegyezünk ugyérzem
Nagyon köszi! :)
Akkor várok Kutyára.
Egyezik a motorunk, úgyhogy jónak kell lennie. Mivel a kanyar nincs benn a csőben, ezért máshogy van nekem elvezetve, nem látni mindig a napi számlálót, ennyi hátránya van. Mellesleg Kutyánál lehet lesz most bontva is, azt még várd meg rendelés előtt. Emberi időn belül leszállitották, 5 napon belül.
Ezek az adatok bizti, hogy akkor jó a 98-as ZZR- 400-hoz?!
Mennyi idő alatt szállították ki neked?
Köszii
Akkor némi segítség:
,,Adatok:
A bowden teljes hossza: 1270,00 mm
Az acélsodrony átmérője: 2,00 mm
A bowden végén lévő "ütköző 1":
átmérő: 7,00 mm
hossz: 10,00 mm
A bowden másik végén lévő "ütköző 2": - ez felülről T - alakú -
átmérő 1: 6,00 mm
hossz 1: 3,40 mm
átmérő 2: 3,40 mm
hossz 2: 13 mm - A T alakú pöcök teljes hossza, ez mozgatja a kuplungkart
A menetes rész:
teljes hossz: 73,00 mm
menetes hossz: 55,00 mm
a menet M8-as
A bowdenház 73,00 mm-el rövidebb mint a bowden, 1195 mm hosszú,
átmérője 6,50 mm, míg a végeken 8,00 mm átmérőjű a rásajtolt fém
végektől.
Az ütköző 1-nél lévő kanyar a bowdenházon nem kell rá!
A bowden sportmotoron mozgatja a kuplungot"

Ezt küldtem el nekik, ez alapján le tudták gyártani
az a baj, hogy nincs meg a bowden :) Így egy teljesen újat kell venni....
Szia!
Köszi a "csodazacskót"!
Ezzel egyet kell értesek,nekem a régi kawámon(szintén zizi csak 250) leszakadt a szem a bowden végéről,javító szemet tettünk rá.
Jó is volt,el tudtam vele indulni,illetve 3.-ba felváltani,és az is leszakadt a bowdenről.Akkor én is csináltattam,és csak a belsejét.
TSH
Én velük csináltattam, ők bizonyultak a legolcsóbbnak, 3200ft volt tokkal vonóval, plusz 1500 a posta. Viszont én nem kértem rá a kuplungkar előtti kanyart, nyilván azzal drágább, de ha elküldöd postán, akkor csak a belsejét kell cserélni. Az un. bowden javító készletek felejtősek hosszú távon inkább
Szia Kutya!

Légyszi segíts nekem. Elszakadt a kuplungbowdenem, a zzr-400-on, és csak univerzálisat találtam. Nem tudod, hogy más típusnak a bowdenje jó lenne-e a zzr-hez? Univerzálisat 6.000.-ért láttam Vácon...
Köszi!

Marcsi
Szia!
Kb 2 napja volt ez a téma,nekem is ugyanez a bajom!
Itt van Matska válasza:

"Nekem ugyan nem sokdugattyús de a '03-06 Z1000 Nissin nyergei harapnak ahogy kell! De ha kell valakinek, eladóak a gyári nyergek, az 1100-esre kevés de állapotra jók, 400,600-ast megállítanak. Össz. 50000km van bennük, olcsóbb, mint a felújítás. 10.000Ft a pár."

Illetve a folytatás:

"Olyan szerelőre bíztam akinek megbízom a munkájában. Csak a Nissin nyergek menetét kellett felbővíteni 8-asról 10-esre ha jól emlékszem, illetve kellett egy 1,5mm körüli alátét, hogy középen fusson a tárcsa a nyeregben. Az eredmény összehasonlíthatatlan bár nekem a komplett rendszer cserélődött. Nyergek, öntöttvas tárcsák, fémhálós csövek, radiális főfékhenger. Ja meg mindezt megfejeltük Wilbers progresszív rugóval meg 15W-s telóolajjal. Azóta indokolatlanul, megszokásból lassítok az úthibák előtt pedig úgy megy át rajtuk, mintha ott se lennének. Az összköltség lehet, hogy elsőre súlyosan hangzik de a próbakörökön kiderült, hogy megérte. 152.000Ft mindenestől, egész ősszel erre garasoskodtam."

Üdv!
Oké, köszi! :)
Szia!
Keresd itt Kutyát,szerintem Ő tud segíteni!
Sziasztok!

Keresek kuplungbowdent zzr-400-omhoz. Nem igazán találtam. Az univerzálison kívül van valamilyen más márkának bowdenje ami jó lehet?
Köszi! Marcsi