Köszi a választ, a féknyergek cseréjével szerintem én már előrébb lennék, a fémfékcsövek már felkerültek a vasra, de így is elég gyengécske. Z1000 féknyerget tudnék is vadászni, viszont a főfékhenger még érdekelne, mit érdemes rárakni, hogy jó legyen. Tényleg elég bosszantó, hogy alattam a világ egyik legtutibb gépe, de a fék silány.
testvír! milyen vezetékeket keresel? 1mm-esből van nekem elég sok szín, ha nem kell sok méter, akkor tudok adni nagy pénzért
sajna 1,5 meg 2mm alig van pár szín
Ha elmúlik a náthám bármit, ha nem akkor semmit.
De most komolyan, tegnap óta rajtam van valami kellemetlen nátha féle, reggel felhívlak, hogy mennyire bírtam összerántani magam.
Sziasztok!
Ma megjárattam a kicsikémet, és k*rva jó érzés volt dec25 után ismét nyeregben ülni:D. Csak van ami nem változott, aq gyujtáskapcsolom! Van valakinek esetleg elfekvőben ilyesmi? Konkrétan hogy egyre gondoljunk a kulcs alatti fehér baszás kéne a vezetékkel együtt aminek csatis a vége, mert már meguntam hogy mindig megforrasztom aztán a nagy áramerősségtől meg kiolvad és menet közben el - elszáll az áram a masinábol....
Ha valakinek van, jelezzzze, megegyezünk ugyérzem
Egyezik a motorunk, úgyhogy jónak kell lennie. Mivel a kanyar nincs benn a csőben, ezért máshogy van nekem elvezetve, nem látni mindig a napi számlálót, ennyi hátránya van. Mellesleg Kutyánál lehet lesz most bontva is, azt még várd meg rendelés előtt. Emberi időn belül leszállitották, 5 napon belül.
Akkor némi segítség:
,,Adatok:
A bowden teljes hossza: 1270,00 mm
Az acélsodrony átmérője: 2,00 mm
A bowden végén lévő "ütköző 1":
átmérő: 7,00 mm
hossz: 10,00 mm
A bowden másik végén lévő "ütköző 2": - ez felülről T - alakú -
átmérő 1: 6,00 mm
hossz 1: 3,40 mm
átmérő 2: 3,40 mm
hossz 2: 13 mm - A T alakú pöcök teljes hossza, ez mozgatja a kuplungkart
A menetes rész:
teljes hossz: 73,00 mm
menetes hossz: 55,00 mm
a menet M8-as
A bowdenház 73,00 mm-el rövidebb mint a bowden, 1195 mm hosszú,
átmérője 6,50 mm, míg a végeken 8,00 mm átmérőjű a rásajtolt fém
végektől.
Az ütköző 1-nél lévő kanyar a bowdenházon nem kell rá!
A bowden sportmotoron mozgatja a kuplungot"
Ezt küldtem el nekik, ez alapján le tudták gyártani
Ezzel egyet kell értesek,nekem a régi kawámon(szintén zizi csak 250) leszakadt a szem a bowden végéről,javító szemet tettünk rá.
Jó is volt,el tudtam vele indulni,illetve 3.-ba felváltani,és az is leszakadt a bowdenről.Akkor én is csináltattam,és csak a belsejét.
TSH
Én velük csináltattam, ők bizonyultak a legolcsóbbnak, 3200ft volt tokkal vonóval, plusz 1500 a posta. Viszont én nem kértem rá a kuplungkar előtti kanyart, nyilván azzal drágább, de ha elküldöd postán, akkor csak a belsejét kell cserélni. Az un. bowden javító készletek felejtősek hosszú távon inkább
Légyszi segíts nekem. Elszakadt a kuplungbowdenem, a zzr-400-on, és csak univerzálisat találtam. Nem tudod, hogy más típusnak a bowdenje jó lenne-e a zzr-hez? Univerzálisat 6.000.-ért láttam Vácon...
Köszi!
Szia!
Kb 2 napja volt ez a téma,nekem is ugyanez a bajom!
Itt van Matska válasza:
"Nekem ugyan nem sokdugattyús de a '03-06 Z1000 Nissin nyergei harapnak ahogy kell! De ha kell valakinek, eladóak a gyári nyergek, az 1100-esre kevés de állapotra jók, 400,600-ast megállítanak. Össz. 50000km van bennük, olcsóbb, mint a felújítás. 10.000Ft a pár."
Illetve a folytatás:
"Olyan szerelőre bíztam akinek megbízom a munkájában. Csak a Nissin nyergek menetét kellett felbővíteni 8-asról 10-esre ha jól emlékszem, illetve kellett egy 1,5mm körüli alátét, hogy középen fusson a tárcsa a nyeregben. Az eredmény összehasonlíthatatlan bár nekem a komplett rendszer cserélődött. Nyergek, öntöttvas tárcsák, fémhálós csövek, radiális főfékhenger. Ja meg mindezt megfejeltük Wilbers progresszív rugóval meg 15W-s telóolajjal. Azóta indokolatlanul, megszokásból lassítok az úthibák előtt pedig úgy megy át rajtuk, mintha ott se lennének. Az összköltség lehet, hogy elsőre súlyosan hangzik de a próbakörökön kiderült, hogy megérte. 152.000Ft mindenestől, egész ősszel erre garasoskodtam."
Köszi a választ, a féknyergek cseréjével szerintem én már előrébb lennék, a fémfékcsövek már felkerültek a vasra, de így is elég gyengécske. Z1000 féknyerget tudnék is vadászni, viszont a főfékhenger még érdekelne, mit érdemes rárakni, hogy jó legyen. Tényleg elég bosszantó, hogy alattam a világ egyik legtutibb gépe, de a fék silány.
no mindegy van itt vagy 2,5 km pár métert ki lehetett volna spórolni, csak sajna vékonykák
a sigma-trade ad 100as tekercsekben
Lesz bontott kuplungbowden, 2-3 nap és kiderül minden
Már nem keresek, mert 90 méter körül kellene, ennyi jó kábelt nem dobok ki
sajna 1,5 meg 2mm alig van pár szín
Mennék már a géppel.
ja és a youtube /zzr itt leskelődöm én is!
EZT MINDENKINE!
http://www.vezess.hu/hirek/aut...
De most komolyan, tegnap óta rajtam van valami kellemetlen nátha féle, reggel felhívlak, hogy mennyire bírtam összerántani magam.
Holnap rám mi jot csinálsz ?
Ha jó idő lesz lehet előszedem a jószágot oszt megnézem!
Ma megjárattam a kicsikémet, és k*rva jó érzés volt dec25 után ismét nyeregben ülni:D. Csak van ami nem változott, aq gyujtáskapcsolom! Van valakinek esetleg elfekvőben ilyesmi? Konkrétan hogy egyre gondoljunk a kulcs alatti fehér baszás kéne a vezetékkel együtt aminek csatis a vége, mert már meguntam hogy mindig megforrasztom aztán a nagy áramerősségtől meg kiolvad és menet közben el - elszáll az áram a masinábol....
Ha valakinek van, jelezzzze, megegyezünk ugyérzem
Akkor várok Kutyára.
Mennyi idő alatt szállították ki neked?
Köszii
,,Adatok:
A bowden teljes hossza: 1270,00 mm
Az acélsodrony átmérője: 2,00 mm
A bowden végén lévő "ütköző 1":
átmérő: 7,00 mm
hossz: 10,00 mm
A bowden másik végén lévő "ütköző 2": - ez felülről T - alakú -
átmérő 1: 6,00 mm
hossz 1: 3,40 mm
átmérő 2: 3,40 mm
hossz 2: 13 mm - A T alakú pöcök teljes hossza, ez mozgatja a kuplungkart
A menetes rész:
teljes hossz: 73,00 mm
menetes hossz: 55,00 mm
a menet M8-as
A bowdenház 73,00 mm-el rövidebb mint a bowden, 1195 mm hosszú,
átmérője 6,50 mm, míg a végeken 8,00 mm átmérőjű a rásajtolt fém
végektől.
Az ütköző 1-nél lévő kanyar a bowdenházon nem kell rá!
A bowden sportmotoron mozgatja a kuplungot"
Ezt küldtem el nekik, ez alapján le tudták gyártani
Köszi a "csodazacskót"!
Jó is volt,el tudtam vele indulni,illetve 3.-ba felváltani,és az is leszakadt a bowdenről.Akkor én is csináltattam,és csak a belsejét.
Én velük csináltattam, ők bizonyultak a legolcsóbbnak, 3200ft volt tokkal vonóval, plusz 1500 a posta. Viszont én nem kértem rá a kuplungkar előtti kanyart, nyilván azzal drágább, de ha elküldöd postán, akkor csak a belsejét kell cserélni. Az un. bowden javító készletek felejtősek hosszú távon inkább
Légyszi segíts nekem. Elszakadt a kuplungbowdenem, a zzr-400-on, és csak univerzálisat találtam. Nem tudod, hogy más típusnak a bowdenje jó lenne-e a zzr-hez? Univerzálisat 6.000.-ért láttam Vácon...
Köszi!
Marcsi
Kb 2 napja volt ez a téma,nekem is ugyanez a bajom!
Itt van Matska válasza:
"Nekem ugyan nem sokdugattyús de a '03-06 Z1000 Nissin nyergei harapnak ahogy kell! De ha kell valakinek, eladóak a gyári nyergek, az 1100-esre kevés de állapotra jók, 400,600-ast megállítanak. Össz. 50000km van bennük, olcsóbb, mint a felújítás. 10.000Ft a pár."
Illetve a folytatás:
"Olyan szerelőre bíztam akinek megbízom a munkájában. Csak a Nissin nyergek menetét kellett felbővíteni 8-asról 10-esre ha jól emlékszem, illetve kellett egy 1,5mm körüli alátét, hogy középen fusson a tárcsa a nyeregben. Az eredmény összehasonlíthatatlan bár nekem a komplett rendszer cserélődött. Nyergek, öntöttvas tárcsák, fémhálós csövek, radiális főfékhenger. Ja meg mindezt megfejeltük Wilbers progresszív rugóval meg 15W-s telóolajjal. Azóta indokolatlanul, megszokásból lassítok az úthibák előtt pedig úgy megy át rajtuk, mintha ott se lennének. Az összköltség lehet, hogy elsőre súlyosan hangzik de a próbakörökön kiderült, hogy megérte. 152.000Ft mindenestől, egész ősszel erre garasoskodtam."
Üdv!
Keresd itt Kutyát,szerintem Ő tud segíteni!
Keresek kuplungbowdent zzr-400-omhoz. Nem igazán találtam. Az univerzálison kívül van valamilyen más márkának bowdenje ami jó lehet?
Köszi! Marcsi