Megtett kilómétert mér az a számláló is és a kilóméter óra alatti is, ezek nullázhatók. A jobboldali (fodulatszámmérőnél) a gomb forgatásával, a baloldali a gomb megnyomásával.
Emelt fényerős halogént használok a motorban és a kocsiban is. Nagyon jók! Osram Nightbreaker. Érezhetően jobb lett a világítás éjszaka. Igaz a z750-ennek alapból legendásan jó
Én ezzel a blokkolós témával nem foglalkozom egyenlőre.
A kiegészítő cuccokkal én is csak látszani szeretnék, egyértelmű, hogy nem fogok velük jobban látni.
Szeretném elkerülni az elektromos hálózat túlzott bővítését, azt hogy mindenhol kábelek fussanak.
Van egy sérült első lámpám, lehet szétszedem és megnézem abból mit lehet kihozni, pl. ledszalag, a jelenlegi búra lecserélése a gyárira, stb.
A múltkor értekeztünk a jobbos - balos közlekedéshez kialakított lámpákról, vajon a foncsor vagy a búra van átalakítva, esetleg mindkettő?
"..egyet (valami laposat) raknék, azt is a fejidom alsó részére.."
Nekem ott a lézerblokkoló lakik
Ha lapos, kétoldali megoldás, akkor a nagy csavarhoz szerintem tudsz rögzíteni ebből a lapos ködlámpából, amit a fejidom alá akartál. De azzal LÁTNI nem fogsz! Csak látszani, én is csak arra használom a 2x55w -ot.
Az Osramnak meg utánanézek, egyelőre én is szkeptikus vagyok. Ha vmire rákerül a "motoros" jelző, az általában csak árban/csomagolásban jelent növekedést
Hát ez a Tungsram, Osram, stb engem eddig, hangsúlyozom eddig nem igazán győzött meg. Láttam már néhány ilyet, de ár - tudás arányban nem nyűgöztek le.
Erről az új izzóról azért majd beszámolhatnál (mit tud, mennyiért, mitől kimondottan motoros?)!
Kiegészítő lámpát max. egyet (valami laposat) raknék, azt is a fejidom alsó részére.
Esetleg lapos megoldás idomhoz közel, kétoldalon, esetleg!?
Nagyobb átépítést terveztem világítás szinten, de most minimalizálva lett a költségvetés.
Én annak örülnék a legjobban, ha nem buziznának a xenon miatt!
igen, én is megvettem a xenont, most ott rohad a garázsban majd felteszem ..... a fejemre, vagy valahova.
A megoldást nem tudom, de én a következőt veszem meg és remélem hogy működni fog:
Tungsram6OSRAM MPU + 50 % izzó. Nem csak fényerőben, de a fény spektrumában is más, jól látsz/jól látható. + most jött ki az OSRAM-nak egy kimondottan motorra kifejlesztett emelt fényű izzója (tegnap volt bent az Osram -os ember, arra még rákérdezek pontosan.)
Persze ezek erős izzók, de távolról sem xenonok.
Ezért is találtam ki tavaly a két kieg. lámpát (ami bukógombaként is jól funkcionált, ugye? ) de az túl sokat fogyaszt (110w) az akksiról. Ezért idéntől az a két lámpa LED izzóról, vagy LED panelről fog menni, ami feltűnőbb mint a sima izzó, és töredékét fogyasztja csak.
Költségek: H4: kb. 2000-4000.- Ft. Kieg.lámpák: 7.900.- Ft LED izzó, LED panelek: kb. 3-4.000.-
Halika, van 1 kis problémám, remélem tudtok segíteni. Van 1 zzr 400-asom és valamiért nem akar beindúlni, aksi fullon van, nyomattam a hengerre a hősugárzót, de akkorsem indúlt. Ha van valami tippetek esetleg, előre is köszi
SZIASZTOK!
Segitségeteket kérném alkatrész ügyben,,, jobb oldalt csúsztam 400-as 96-os ZZR-emmel, az idomok már kb rendben vannak, de kéne még egy szép bontott aluminium lábfék konzol és még néhány apróság... szóval donort keresek, és egy garnitúra fékbetétet! Ha van tippetek előre is kösz! telszámom+36702462002
Segitségeteket előre is köszönöm!
Dzsuva
kb. 8 ezer forint az első betétje a 250-esnek. ka09-es Brembo van benne.