Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem jók.
kb. 8 ezer forint az első betétje a 250-esnek. ka09-es Brembo van benne.
pl itt böngész kicsit és találsz hozzá méreteket is
féktárcsát sikerült beszerezni?
Köszönöm!

Valaki nem tudja. hogy a ZZR 600- as fékpofái jók-e a 250-es re?
Vagy 250-es re milyen fékpofa kell? (méret)
Ha Bitumant megkeresed, ő szerintem tudni fogja.
Megtett kilómétert mér az a számláló is és a kilóméter óra alatti is, ezek nullázhatók. A jobboldali (fodulatszámmérőnél) a gomb forgatásával, a baloldali a gomb megnyomásával.
Emelt fényerős halogént használok a motorban és a kocsiban is. Nagyon jók! Osram Nightbreaker. Érezhetően jobb lett a világítás éjszaka. Igaz a z750-ennek alapból legendásan jó
Helló

A ZZR 250 típusú motoron mit mér a fordulatszám mérőbe elhelyezett számláló? (nem a fordulatszámmérőre gondolok)
Én ezzel a blokkolós témával nem foglalkozom egyenlőre.

A kiegészítő cuccokkal én is csak látszani szeretnék, egyértelmű, hogy nem fogok velük jobban látni.

Szeretném elkerülni az elektromos hálózat túlzott bővítését, azt hogy mindenhol kábelek fussanak.

Van egy sérült első lámpám, lehet szétszedem és megnézem abból mit lehet kihozni, pl. ledszalag, a jelenlegi búra lecserélése a gyárira, stb.
A múltkor értekeztünk a jobbos - balos közlekedéshez kialakított lámpákról, vajon a foncsor vagy a búra van átalakítva, esetleg mindkettő?
"..egyet (valami laposat) raknék, azt is a fejidom alsó részére.."

Nekem ott a lézerblokkoló lakik

Ha lapos, kétoldali megoldás, akkor a nagy csavarhoz szerintem tudsz rögzíteni ebből a lapos ködlámpából, amit a fejidom alá akartál. De azzal LÁTNI nem fogsz! Csak látszani, én is csak arra használom a 2x55w -ot.

Az Osramnak meg utánanézek, egyelőre én is szkeptikus vagyok. Ha vmire rákerül a "motoros" jelző, az általában csak árban/csomagolásban jelent növekedést
Hát ez a Tungsram, Osram, stb engem eddig, hangsúlyozom eddig nem igazán győzött meg. Láttam már néhány ilyet, de ár - tudás arányban nem nyűgöztek le.
Erről az új izzóról azért majd beszámolhatnál (mit tud, mennyiért, mitől kimondottan motoros?)!

Kiegészítő lámpát max. egyet (valami laposat) raknék, azt is a fejidom alsó részére.
Esetleg lapos megoldás idomhoz közel, kétoldalon, esetleg!?
Nagyobb átépítést terveztem világítás szinten, de most minimalizálva lett a költségvetés.

Én annak örülnék a legjobban, ha nem buziznának a xenon miatt!
brékó, itt gumikutya ööö... kacsa, vagy mi

igen, én is megvettem a xenont, most ott rohad a garázsban majd felteszem ..... a fejemre, vagy valahova.
A megoldást nem tudom, de én a következőt veszem meg és remélem hogy működni fog:

Tungsram6OSRAM MPU + 50 % izzó. Nem csak fényerőben, de a fény spektrumában is más, jól látsz/jól látható. + most jött ki az OSRAM-nak egy kimondottan motorra kifejlesztett emelt fényű izzója (tegnap volt bent az Osram -os ember, arra még rákérdezek pontosan.)
Persze ezek erős izzók, de távolról sem xenonok.

Ezért is találtam ki tavaly a két kieg. lámpát (ami bukógombaként is jól funkcionált, ugye? ) de az túl sokat fogyaszt (110w) az akksiról. Ezért idéntől az a két lámpa LED izzóról, vagy LED panelről fog menni, ami feltűnőbb mint a sima izzó, és töredékét fogyasztja csak.

Költségek: H4: kb. 2000-4000.- Ft. Kieg.lámpák: 7.900.- Ft LED izzó, LED panelek: kb. 3-4.000.-

Eddig ennyi az ötletelés vége
Breko, breko.... Kutya. jelentkezz!

Remélem nem lesz nagy pénzbeszedési roham, de nem tudom tavasszal mennyire kezdik el vadászni a xenonokat. Ha igen én valószínő kikapnám.

Véleményed szerint érdemes -e (és ha igen milyen) plusz fényerejű izzót betenni?

Xenonnal elég jól észrevettek, lehet e miatt meg kéne valami nagy fényerejű ledes nappali fény?
naggyából 2 hónapot állt, de miután írtam beindúlt. De azért köszönöm a segítségeteket
Mióta áll?
Nem sokat írtál...Önindító teker? Szikra van? Benzincsap? Vészleállító gomb állása?
Halika, van 1 kis problémám, remélem tudtok segíteni. Van 1 zzr 400-asom és valamiért nem akar beindúlni, aksi fullon van, nyomattam a hengerre a hősugárzót, de akkorsem indúlt. Ha van valami tippetek esetleg, előre is köszi
Neeem Nikászi péri meló, azaz albán ember munka nélkül szereti a pénzt. Ezt énekelte a Delhusha GIYON

Azt be kell írnom a szóvicc blogra is
Rossz vagy!

Ha így folytatod, GIYOtiN alá fogsz kerülni!
Akit gumit keresne, annak írok pár angol árat szállítással:

Dunlop (és nem Dünlop) Roadsmart 120/70ZR17 és 180/55ZR17 pár (2009-es gyártás) 197 angol font szállítással az kb 63 000 a PÁR.

Pirelli Angel St 120/70ZR17 és 180/55ZR17 pár (2009-es gyártás) 208 angol font szállítással az kb 67 000 a PÁR.

Ennyit a jó árakról
Ja, fos van nálam is 5000 alatt - de azt ne egy 200-al haladó, 2mázsás motorba tegyük már...

Szóval az általam ajánlott betét SA jelzésű, utcai-sport BREMBO.
Fékbetéten ne tessék spórolni, ilyen goldfren meg egyéb fosokkal.

Brembo de csak rövid o-val
Szia!

Betététünk van 5500ft/Pártól minöségfüggő!
Konzol is van 13970Ft

Adatlapomon keress!
Fékbetétem van a motorodhoz, az általunk is használt Brembo.

előre: 7.200.- / tárcsa
hátra: 7.500.-
Bevallom férfiasan nekem ZZR-en volt.A kormánycsutkák helyére kell csavarozni,ahogy gyárilag is.
SZIASZTOK!
Segitségeteket kérném alkatrész ügyben,,, jobb oldalt csúsztam 400-as 96-os ZZR-emmel, az idomok már kb rendben vannak, de kéne még egy szép bontott aluminium lábfék konzol és még néhány apróság... szóval donort keresek, és egy garnitúra fékbetétet! Ha van tippetek előre is kösz! telszámom+36702462002
Segitségeteket előre is köszönöm!
Dzsuva