Hali
Köszönöm a válaszod.
Az a probléma, hogy terhelés alatt a motor 10.000-es fordulatnál megáll nem húz tovább, kipörög az 13.000-ig de akkor már nem húz sehova.
Terhelés nélkül kipörög szabályzásig. Én fojtásra gondolok, mivel 24kw-os papírja van, a karbisoron nincs semmi fojtás ezért gondoltam a motorvezérlő elektronikára. Gyertyát most fogom kicserélni, már amúgy is érett rá.
Nem igazán tudom mi lehet a baja.
Szerintem az IC-re gondolsz, a fekete mitsubishi jeles kétcsatlakozós doboz? 600as van még Tóth Gyulának, szokott itt is meg alkatrészekben is hirdetni.
Egyáltalán mi a baja?
A képen bal alsó sarokból indulva: Feszültségszabályzó, felette üzemanyagrelé, jobb alsó biztosítékdoboz, felette IC, tetején indítórelé. A képről még hiányzik az indexrelé és a generátortekercs.
Nem vettem a lelkemre
Mellesleg ha ennyit nem bírna ki sem a kormánycsutka sem a féktárcsa, akkor fékezés közben lehajlana a csutka, a fék meg felhullámosodna a betétek szorításától. Ez még az orosz technikával készült japán módra, van benne anyag
tetszik a kép, nem kötözködésnek szántam.. - nekem tavaly kormánycsutka hajlott, meg féktárcsa fogyott el a gépen.. még nem sikerült teljesen orvosolni a problémát..
Én viccnek szántam, mert nem eladó!
Ha eladnám akkor olyan árat szabnék meg ami rendkivül pofátlan lenne.
Inkább bontókban érdeklődj. Jánoshalma, lakihegy, Ricsibontó... Sugobontót megtalálod az alkatrészek topikban, illetve Tóth Gyula szokott hirdetni itt nálunk is a fórumon, neki ha jól láttam még van, de az 600as, és nem biztos hogy stimmel a 250essel.
Esetleg eladnám az egyiket, de mit csináljak a másikkal?
Mivel egyel nem tudok semmit sem kezdeni, ezért csak párban eladó, de csak olyan áron, hogy én tudjam pótolni a veszteségemet, és mivel nem nagyvállalata vagyok, ezért nagy árréssel adnám el, a minél nagyobb haszon érdekében Tehát neked nem érné meg, és ahogy Petro mondta, felújítom. Legalábbis remélem
A sebességet nem tudom megmondani, minden sebességi fokozatban jelentkezik.
Köszönöm a válaszod.
Az a probléma, hogy terhelés alatt a motor 10.000-es fordulatnál megáll nem húz tovább, kipörög az 13.000-ig de akkor már nem húz sehova.
Terhelés nélkül kipörög szabályzásig. Én fojtásra gondolok, mivel 24kw-os papírja van, a karbisoron nincs semmi fojtás ezért gondoltam a motorvezérlő elektronikára. Gyertyát most fogom kicserélni, már amúgy is érett rá.
Nem igazán tudom mi lehet a baja.
Üdv: Imi
Egyáltalán mi a baja?
A képen bal alsó sarokból indulva: Feszültségszabályzó, felette üzemanyagrelé, jobb alsó biztosítékdoboz, felette IC, tetején indítórelé. A képről még hiányzik az indexrelé és a generátortekercs.
Mellesleg ha ennyit nem bírna ki sem a kormánycsutka sem a féktárcsa, akkor fékezés közben lehajlana a csutka, a fék meg felhullámosodna a betétek szorításától. Ez még az orosz technikával készült japán módra, van benne anyag
Van valakinek 95' zzr400-hoz motorvezérlő elektronika (ECU)?
Előre is köszönöm.
Imi
terrarisztikai börze az ELTÉn
jaja féktárcsára kormánycsutkára vigyázni
8 nap múlva rendelem, még azon a héten át is vehető.
Nála is
Itt is akad sok
Ha eladnám akkor olyan árat szabnék meg ami rendkivül pofátlan lenne.
Inkább bontókban érdeklődj. Jánoshalma, lakihegy, Ricsibontó... Sugobontót megtalálod az alkatrészek topikban, illetve Tóth Gyula szokott hirdetni itt nálunk is a fórumon, neki ha jól láttam még van, de az 600as, és nem biztos hogy stimmel a 250essel.
Mivel egyel nem tudok semmit sem kezdeni, ezért csak párban eladó, de csak olyan áron, hogy én tudjam pótolni a veszteségemet, és mivel nem nagyvállalata vagyok, ezért nagy árréssel adnám el, a minél nagyobb haszon érdekében Tehát neked nem érné meg, és ahogy Petro mondta, felújítom. Legalábbis remélem