Sos! sziasztok! fékbetétet keresek, /első+hátsó és lábfékhez konzolt használtat és nem hegesztettet, segítséget előre is köszönöm! elérhetőségem:+36702462002
hali! nekem nyóc, úgysem hiszem, hogy több kattintás lenne mint a hörcsögpelenkaújrahasznosítás.hu-n
aki igényt tart rá, átvehetné az egész adminisztrációját, ha szükséges, adok jelszót a mostanihoz és ott ftp-n minden anyagot elér.
Ha szoktátok nézegetni a zzrmania.extra.hu-t akkor az alsó sorban a következő üzenet fogad titeket:"Figyelem! Az extra.hu 2010. március 31-étől megszűnteti ingyenes szolgáltatásait."
Tehát ez már nem lesz!
Ha a többség beleegyezik és van igény rá akkor lesz helyette "zzrmania.fontos.hu".
Szia!
Kicsit későn válaszolok, ne haragudj, most jutottal el a kormánykapcsolóhoz. Ugye a probléma az volt hogy tompítottnál nem villantott, távolságinál pedig felvillantotta a tompítottat. Nálam úgy néz ki a történet, hogy a fénykürtre megy a barna és a piros-fehér vezeték. A tompi/távolságira piros-fekete, piros-sárga, kék-sárga. Kimértem a vezetékeket: kék-sárga + piros-sárga tompitott, kék-sárga + piros-fekete távolsági. A villantó piros-fehér vezetéke a piros sárgához van hozzáforrasztva a kábelkötegben, ezt nem néztem meg, csak mértem multiméterrel. Nálad sanszos hogy a piros sárgához forrasztották, érvéghüvelyezték. Szerintem megoldható a szerelés a motornál is, viszont ha ki akarod húzni a motorból az egészet az necces, mert a csatlakozók a hűtő mögött vannak, és a tank leszedése után férni csak hozzá, persze csak amennyiben olyan mint a 400ason.
Írtam egy kis bejegyzést a motorunkon lévő elektronikáról. Publikálás után kifagyott valahogy a firefox, és a napokkal korábban mentett verzió maradt csak elmentve, lehet még átszerkesztem majd Elektonika
Egy darabig biztos olaj nélkül marad majd csak jövőhét végén rakom össze még jövőhéten veszek rá még féktárcsát meg veszek olajat remélem nem lesz baja.
Az enyém is volt fektetve, mert olajleeresztés nélkül akartuk kuplungozni, nálam nem lett semmi gond.
Egyik barátomnak viszont (szintén zzr 250) egy ilyen fektetéses akció után valahogy nem kevés üzemanyag jutott a motorolajába. Még jó hogy feltűnt neki hogy magasabb a szint a kémlelőn. Hogy ez hogy lehet azt nem tudom, de ha a tied még nincs feltölve olajjal egy napig hagyd szárazon( ne tedd be az olajszűrőt és tegyél alá valamit, hogy lásd mi a helyzet. Bár szerintem ez nem egy általános hiba.
Az előző tulaj elrepesztette az olajleeresztő csavarnál a blokkot öntvényragasztóval megcsináltam de elkellet fektetni a motort. Nem lesz baja attól, hogy az oldalán feküdt vagy2 órát?
Köszönöm!
Nekünk a céges autókban mindig a kisebb K értékű (fehérebb) fényű izzó van. Normál használatban nincs nagy difi, de esős időben/vizes aszfalton a kéket szinte teljesen elnyeli a vizes út, a fehérrel pedig ott is jól látsz.
Egyébként is a 4300K körüli fényforrások a legjobbak, ez felett inkább látványos mintsem hasznos a dolog.
Úgy hogy pesti és közeli haverok, jöhettek occsóért karbiszinkron állításra és teljes karburátor tisztításra ala 10e-ért. Ez hármunk által megszabott ár, ami szerintem jutányos a szervízek 15e-től induló áraihoz képest.
Meg lett oldva ez a dolog. Bázismotortól lett rendelve egy ilyen műszer, hozzá az adapterkészlet. Együtt kijön 20e-ből. 3-an vettük, így nem is olyan drága. És az egyik srác ért hozzá annyira, hogy be tudjuk lőni mindhármunk motorját!
Hát úgy magára a fényhatásra, meg a világítóképességére. Mert nekem a kocsiban ilyen van "blue" verzióból, ami nagyon jó. Olyat raknék a motorba is, de láttam, hogy van ebből "white" verzió, és kíváncsi lennék arra is. És amelyik jobb, azt raknám a motorba.
Szasztok!
Ti tudjátok mennyi a különbség a white xenon és blue xenon izzók között?
És én most nem a xenon szettre gondolok, hanem a xenon gázzal töltött izzókra. Valaki már látott white-osat?
Nekem szatuna van fent.A régi plexit ráraktam,ennek a tetejére,és azon keresztül furtam át a lyukakat.Hozzáteszem,hogy csavarbehajtóval,már csak a súlya miatt is,mert egy normál fúrógépnél meglódulhat a kezed.Kell valaki még,aki a kettőt összefogja,hogy ne csússzon el.Nekem semmi bajom nincs vele,és bírja az igazán nagy tempót is.
ZZR 400 a fehér :)
velem lehet beszélni
aki igényt tart rá, átvehetné az egész adminisztrációját, ha szükséges, adok jelszót a mostanihoz és ott ftp-n minden anyagot elér.
Ha szoktátok nézegetni a zzrmania.extra.hu-t akkor az alsó sorban a következő üzenet fogad titeket:"Figyelem! Az extra.hu 2010. március 31-étől megszűnteti ingyenes szolgáltatásait."
Tehát ez már nem lesz!
Ha a többség beleegyezik és van igény rá akkor lesz helyette "zzrmania.fontos.hu".
Várom a hozzászólásokat.........
üdv
zsoo777
Kicsit későn válaszolok, ne haragudj, most jutottal el a kormánykapcsolóhoz. Ugye a probléma az volt hogy tompítottnál nem villantott, távolságinál pedig felvillantotta a tompítottat. Nálam úgy néz ki a történet, hogy a fénykürtre megy a barna és a piros-fehér vezeték. A tompi/távolságira piros-fekete, piros-sárga, kék-sárga. Kimértem a vezetékeket: kék-sárga + piros-sárga tompitott, kék-sárga + piros-fekete távolsági. A villantó piros-fehér vezetéke a piros sárgához van hozzáforrasztva a kábelkötegben, ezt nem néztem meg, csak mértem multiméterrel. Nálad sanszos hogy a piros sárgához forrasztották, érvéghüvelyezték. Szerintem megoldható a szerelés a motornál is, viszont ha ki akarod húzni a motorból az egészet az necces, mert a csatlakozók a hűtő mögött vannak, és a tank leszedése után férni csak hozzá, persze csak amennyiben olyan mint a 400ason.
Elektonika
Egy darabig biztos olaj nélkül marad majd csak jövőhét végén rakom össze még jövőhéten veszek rá még féktárcsát meg veszek olajat remélem nem lesz baja.
Egyik barátomnak viszont (szintén zzr 250) egy ilyen fektetéses akció után valahogy nem kevés üzemanyag jutott a motorolajába. Még jó hogy feltűnt neki hogy magasabb a szint a kémlelőn. Hogy ez hogy lehet azt nem tudom, de ha a tied még nincs feltölve olajjal egy napig hagyd szárazon( ne tedd be az olajszűrőt és tegyél alá valamit, hogy lásd mi a helyzet. Bár szerintem ez nem egy általános hiba.
Az előző tulaj elrepesztette az olajleeresztő csavarnál a blokkot öntvényragasztóval megcsináltam de elkellet fektetni a motort. Nem lesz baja attól, hogy az oldalán feküdt vagy2 órát?
Köszönöm!
Egyébként is a 4300K körüli fényforrások a legjobbak, ez felett inkább látványos mintsem hasznos a dolog.
Ti tudjátok mennyi a különbség a white xenon és blue xenon izzók között?
És én most nem a xenon szettre gondolok, hanem a xenon gázzal töltött izzókra. Valaki már látott white-osat?
pénteken le kell adnom a rendelést a blokkolókra! Kell az emberednek?