Akkor értetek is hozzá valamennyire? Maga a háza az milyen anyagból van? Azt irják hogy még plexi mögé se rakjuk, de hát a ledek előtt igy is ott van a ház anyaga, valami lilás vöröses cucc. Namármost, mint látod én szétrántottam, kérdés hogy sötét szinű plexi mögé elhelyezhető-e csupaszon, vagy mindenképpen a saját háza kell?
Sziasztok!
Látom rákattantatok a a kiyo-s cuccra!Megkérdezhetem mennyiért vesztegetik mostanság?Szerintem(forgalmazza a cégünk) olcsóbban tudnék nektek postázni belőle.Amúgy megbízható,mi minden új autóra is ilyet teszünk fel.
Üdv és boldog karácsonyt így utólag is!
Köszi mindenkinek a segítséget! Korlátozott jogsim van, és amúgy sem szeretnék 250-esnél nagyobbat elsőre.
Ez a motor vezethető Ak jogsival? Van valami hibája, volt sérülése?
Ok, beszélek vele.
Ő is a négykilóst erőltette, de az üléspróba után kiderült, hogy azt csak átépítve tudja vezetni ( magas/széles neki )
Megadom neki a számodat ( a hangja biztosan ismerős lesz ) és megbeszélitek!
Hivatalosan, már kevés esélyét látom, biztos meg tudom valahogy oldani, de ilyet inkább privátban. Ha tényleg érdekelné, akkor átbeszélhetjük az árat, feltétekleket.
Tiédet be lehet még hitelezni? Egyik kislány most vizsgázik, és vmi olcsó motort akar, de ragaszkodik az idomos gépekhez, a Zizihez meg különösen ( ezt vajon kitől tanulhatta? )
De egyben nem lesz ennyi pénze, mindenképp vmi behitelezhető darabot keres.
És aki azt hiszi ez vicc, hááát nem!
Mindkét (három, stb.) típusnak megvannak az előnyei és hátrányai is, mindenki válassza a saját igényeinek megfelelőt.
Már hogyne tudnánk!
Nekem épp van egy eladó, fent van az adatlapomon, és volt még itt több is az elmúlt időszakban.
Jogsihoz meg gratula!
Kutya, ne akarj rábeszélni mindenkit a 400 -as motorokra, mert akkor az enyém megmarad és sajnálnám, ha kihasználatlanul állna tovább. Ha ez nem elég indok, mondjuk az ára sem ártana a jövő évi túrákhoz, ééérted?!
De, hogy ne csak haza beszéljek, voltak itt 400 -asok is eladók.
Jah...21 fok. Itt meg szakad a jég mint ökör, tiszta fehér minden.
A tépőzárakat ( 6+4 db) adják a készülékkel együtt.
A fejegység tápkábele pedig lehet fixes, magából a fejegységből kihúzható a kábel. A jeladókra meg rágravíroztatom, hogy 'garage door opener'
Sajnos jól tudod, pl. Ausztriában, Szlovákiában nem is lehet fennt a motoron, kikapcsolva sem.
Én még valamit ki akarok agyalni a központi egység tápkábelére, beépíteni egy aljzatot és teljesen leszedhetővé tenni. Mivel egy két országba tilos a birtoklása is, de ez csak talán. Vadraisztónak mindig el lehet magyarázni .
A tépőzárak a dobozban vannak(voltak)?
Baranyában 21,4 fok, basszus tiszta mocis idő
Az elsőt ragasztottam ( az idomot sajnáltam megfúrni ) a hátsó csavaros. A plexi mögött a fejegység simán elfér, az konkrétan mintha erre lenne tervezve. Zavarásról szó sincs, az az egység csak "riaszt" , látni csak a külső jeladóknak kell.
A hátsón sokat agyaltam én is, de ha ettől beljebb rakom, akkor eltakarja a rendszámvilágítást, és nem akartam a LED-ekkel bajlódni.
A kábelrögzítés természetesen gyorskötözős, a kérdéses rész a tank oldalától-elejétől, a műszerfal tetejéig terjed: hogy lehet a leginkább elegánsan, szabad kábelek nélkül megoldani a dolgot. ( a végleges valszeg a két villa között előre, a műszerfal mögül kihozva, és a műszerfal és annak a háza közé bedolgozva jut el a fejegységig. )
Jó ez így, de jól látom felcsavaroztad a tartókat? A fő egységet én is így szeretném tépőzárral. Plexivel nem "zavarják" egymást? Kábelezés meg nincs más mint műanyag pántokkal rögzíteni ahol lehet. Esetleg a hátsót talán a macskaszem heylére rakni? Akkor túl bent lenne?
Te minden új cuccot legalább egyszer szétszedsz, mielőtt, elkezdet használni?