TV távirányítóval valszeg nem fog sikerülnöd aktiválnod,nekem se sikerült.
Ha valami érdekelne,és úgy gondolod segítség kell a szereléséhez keres bátran. Egy város útját koptatjuk
CBR klubban megtalálsz.
Bikepicsről loptam képet, hogy néz ki rajt egy ember. Az egyiken látható hasalós pózban - feidom alatt, és fényszóró alatt is jó helyen van.
Másk kép: Itt már bizony alacsonyan van a fejidom alatt, még a fényszóró alatt is épp hogy csak, felette lenne ideális.
Amúgy figyelembe kell majd vennünk hogy a motor alattunk rugózik, fékezéskor összeül, és ami be van lőve vizszintesre álló helyben, az menet közben a közelében nem lesz hozzá. Gondolkozom azon is, hogy előlre két fej menjen, biztos ami biztos
Ha valakinek van valami ötlete, gondolata mondja, többen többre jutunk
Ülésmagasság gyári adat szerint 780mm
Az ülés egy vonalban van a fényszóró aljával, a teteje plusz 150mm
Tehát ha a fényszóró alá rakom, 78cm - ~2-3cm környékén vagyok
Ha fölé, akkor 93cm + ~4-3 cm
Ezt a motoros pózt ki kell majd mérni, én nem vagyok hasalós, szóval elég magasan lehet a fejem. Ha jobb idő lesz valakit megkérek méredzkedjünk.
Mong Zoli valóban az egyik legjobb szakember, de sajnos a hozzáállása hagy némi kívánni valót magaután... mondhtnám úgy is trehány... én először hozzá vittem a zizit, eredmény semmi, csak egy behorpadt tank, és csak könyörgéssel állt neki, a horvátországi túránk előtti éjszaka , nyílván nem is lett kész... fehérvéron inkább Piller Janit ajánlanám...
Tibi!
a számát már megadtam elvileg...
Egyébként meg csakis Áron (steelhorse) Ujvárosban... Nála precízebb és lelkiismeretesebb embert nem találsz...
Kicsit játszogattam ma az elhelyezéssel:
Lehet alulra rakni, és felülre is, felül könnyebb a fejidom átalakítása, viszont jobban ki fog lógni a motor sziluettjéből. Beállítása igy elég körülményes lehet, de úgyis csak egyszer kell - remélhetőleg. Mellesleg ha felülre rakjuk, viszonylag könnyen szerelhető rá valami kis rácsúszó fedél ami védi a sóvárgó tekintetektől.
Az utolsó kép meg az én kis Dórikám
TV távirányítóval valszeg nem fog sikerülnöd aktiválnod,nekem se sikerült.
Ha valami érdekelne,és úgy gondolod segítség kell a szereléséhez keres bátran. Egy város útját koptatjuk
CBR klubban megtalálsz.
Még egy elveszett emberke! Eddig pihented ki a szilveszteri fáradalmakat?
Neked is BUÉK!
Kutya!
Kéne 1 jobbos visszapillantó(zx9r)!
Tudsz még rendelni?
Előre is köszi!
Másk kép: Itt már bizony alacsonyan van a fejidom alatt, még a fényszóró alatt is épp hogy csak, felette lenne ideális.
Amúgy figyelembe kell majd vennünk hogy a motor alattunk rugózik, fékezéskor összeül, és ami be van lőve vizszintesre álló helyben, az menet közben a közelében nem lesz hozzá. Gondolkozom azon is, hogy előlre két fej menjen, biztos ami biztos
Ha valakinek van valami ötlete, gondolata mondja, többen többre jutunk
Facééé nincs hsz szerkesztés
Az ülés egy vonalban van a fényszóró aljával, a teteje plusz 150mm
Tehát ha a fényszóró alá rakom, 78cm - ~2-3cm környékén vagyok
Ha fölé, akkor 93cm + ~4-3 cm
Ezt a motoros pózt ki kell majd mérni, én nem vagyok hasalós, szóval elég magasan lehet a fejem. Ha jobb idő lesz valakit megkérek méredzkedjünk.
1800.- Ft lesz a posta és az utánvét.
Fehérváron a Piller Janit tudom ajánlani (pláne ha Kawáról van szó).
Bocsbocsbocs!
Quick Steeel!
természetesen NEM vasló, GYORSVAS!
Bocs Áron!
De vannak szemfüles bodyguardok...
tuggyuk be annak hogy a holnapi vizsgámra készülök és azzal van tele már az agyam
üdv:laci
Tibi!
a számát már megadtam elvileg...
Egyébként meg csakis Áron (steelhorse) Ujvárosban... Nála precízebb és lelkiismeretesebb embert nem találsz...
Lehet alulra rakni, és felülre is, felül könnyebb a fejidom átalakítása, viszont jobban ki fog lógni a motor sziluettjéből. Beállítása igy elég körülményes lehet, de úgyis csak egyszer kell - remélhetőleg. Mellesleg ha felülre rakjuk, viszonylag könnyen szerelhető rá valami kis rácsúszó fedél ami védi a sóvárgó tekintetektől.
Az utolsó kép meg az én kis Dórikám