Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintetek érdemes a motorba 10e-ért riasztót rakatni, ami tudja az indításgátlást, és az oldal irányú dőlésre való riasztást, tehát ha kibillentik kitámasztóról?
Végülis egy alap riasztó, de motorra érdemes ilyet rakatni?
Végül is én nagyon nem rángatom. az idei 6000km alatt egy mm-ert se nyúlt. Igaz azóta Áron motort csinált belőle (ugye a fránya injektor sor )

De 56-os mendemondák meg fórumbeírások szerint ha egyszer nekiindul a nyúlásnak akkor pikk-pakk vége van mint a botnak. És ahogy a szockó mondás tartja: kispari láncnak túrós a háta
Mert a lábasjószág, ha úgy indít, hogy, akku-biztosító,csatlakozó, akkor semmi baj nem lett volna. Sajnálta az üveg sört a villanyszerelőtöl?
Garda előtt felesleges láncot cserélni... Csikós ezt is jobban tudja
Szerintem van szabad ág a Z-n, de én nem mókolom lévén nem vagyok gyengeáramű műszerész.
Tavasszal úgy is megy Áronhoz műszakira/átnézésre, berakatom velük, és akkor tuti nyugodt lehetek
Gumisra lett itten pálya, az tán megoldódik, a lánccal meg arra jutottunk, hogy használjuk amíg nem nyúlik, és csak akkor lesz csere ha legatyásodik, vagy a Garda előtt gyorsan.
ő az akksira kötötte, és onnan indult minden baj a lángolt kolbász és Z750 Twin...
Látszik szoktunk ovalsni meg emlékezni :D
Majd kérek segítésget a "hogy kell ezt bekötni nem Csikós Zsolti" módra aki lfelgyújtotta ezzel a motorját
Ha GPS-hez kell, akkor nézd át a 'GPS fillérekből' vagy mi a bánat című Csikós Zs. cikket... ő kihagyta ezt a hibaforrást, én is azt fogom tenni.
Az autóhifimhez használt gyorscsatival kötöm be a navit, és nem az akksira.
Nem kell még 20m kábel a motorra...
F@szmindegy, amit mutattál az is Made In Húúúúdemessze... Jó a Homasitás, nekem az volt a quadon.
A homasita névtől kiráz a hideg
Ilyen van a homasitaban , ha valaki jár arra. én is onnan hozattam, ezres körül.
180399155613 nem csoda ha a kretén júzer lehagy egy számot, mert kopipésztelni se tud rendesen
Ezmiez? A világ legnagyobb áruháza nem ismeri a cikkszámot
80399155613 ilyet be tudsz szerezni? A lényeg a kis kupakja és a saruk....
Vagy lehet a Zizi se Zizi
Én kajak úgy emlékszem mint ha nagyobb lett volna abba.
Vagy lehet hogy abba tekertem a Swift gyertyáit?
A csába! Lebuktam!
Megtaláltad a csomagolást a kuka mellet, amikor kiraktam?
Kymco mi? Én hallottam a hangját... PW50 volt az
Viszont a módosított/átalakított ZZR-ek és Z750-ek száma elég erős mennyiség
Ezzel lebuktál! Már tudjuk, hogy csak összeműanyagoztál egy Kymko Grand Dink-et Kawának

Most már leveheted a képeket nem tudsz vele jazskarizni többé
Adjak nagyobbat? De akkor telemegy mindenféle forgáccsal a hengered amikor beletekered...

( Amúgy a Zizidben dettó ugyanez volt... nem ismerős? )
A fenyőre a dugattyúkat akasztottam! Annak jobb színe van!
A kawa mindent gyárt. Ha végeztek az aznapi motor adaggal akkor legyártanak pár Kawa olajszűrőt, néhány gyertyát, aztán összevarnak pár Kawa pólót,végül flakonolnak pál liter Kawa olajat a Kawa tengeri olajmezőkről. és ha kész az egész ideküldik egy helyre.

Igazán nem kell irigykedned, hogy nálatok egyáltalán nincs annyi GYÁRI Kawa mint itten
Nem gyári!?
Hülyeségeket beszélek én is!
Nem JÁTÉK!