Szerintetek érdemes a motorba 10e-ért riasztót rakatni, ami tudja az indításgátlást, és az oldal irányú dőlésre való riasztást, tehát ha kibillentik kitámasztóról?
Végülis egy alap riasztó, de motorra érdemes ilyet rakatni?
Végül is én nagyon nem rángatom. az idei 6000km alatt egy mm-ert se nyúlt. Igaz azóta Áron motort csinált belőle (ugye a fránya injektor sor )
De 56-os mendemondák meg fórumbeírások szerint ha egyszer nekiindul a nyúlásnak akkor pikk-pakk vége van mint a botnak. És ahogy a szockó mondás tartja: kispari láncnak túrós a háta
Szerintem van szabad ág a Z-n, de én nem mókolom lévén nem vagyok gyengeáramű műszerész.
Tavasszal úgy is megy Áronhoz műszakira/átnézésre, berakatom velük, és akkor tuti nyugodt lehetek
Gumisra lett itten pálya, az tán megoldódik, a lánccal meg arra jutottunk, hogy használjuk amíg nem nyúlik, és csak akkor lesz csere ha legatyásodik, vagy a Garda előtt gyorsan.
Ha GPS-hez kell, akkor nézd át a 'GPS fillérekből' vagy mi a bánat című Csikós Zs. cikket... ő kihagyta ezt a hibaforrást, én is azt fogom tenni.
Az autóhifimhez használt gyorscsatival kötöm be a navit, és nem az akksira.
Nem kell még 20m kábel a motorra...
A kawa mindent gyárt. Ha végeztek az aznapi motor adaggal akkor legyártanak pár Kawa olajszűrőt, néhány gyertyát, aztán összevarnak pár Kawa pólót,végül flakonolnak pál liter Kawa olajat a Kawa tengeri olajmezőkről. és ha kész az egész ideküldik egy helyre.
Igazán nem kell irigykedned, hogy nálatok egyáltalán nincs annyi GYÁRI Kawa mint itten
Végülis egy alap riasztó, de motorra érdemes ilyet rakatni?