Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha valakinek szüksége lenne gy 120/70ZR17-es Dunlop első túragumira szóljon. Új és 10 ropi
karbon hátsó kerék burkolat és láncvédő, csak 6000 Ft !

ebay, 170398619064
a lanyok meg fogjanak (kapaszkodjanak) egyebbe
Hát ez most akkor nem og beleférni, mert itt könyörög egy Bagster ülés a konyhában
Ez a kismegoldás lesz , csak nem 57 ért. Mivel a minimál ára kötött, így nyilvánosan nem szerepelhet ennél kisebb végösszeg.

Ha legalább 5-6 ember összejön rá, akkor nem csak ezt a lényeges kedvezményt tudjuk belealkudni, de egy trafis bemérést is: amivel centire be lesz állítva, hogy hol/hogyan ad teljes védelmet !

A családba kell kettő, tHUNder Misi is jelentkezett, sztem Raminak is kell. Szóval még 1-2 ember és jöhet a mehet.
Ez olcsóbb. És jobb. Tán magát is érdekli ?
Ledes renccámtábla?
Akkor azt előreveszem, mennyit tudnánk spórolni?
A radarblokkoló projekt alakul, ha ilyenben gondolkozol keress meg ! Egy vödör pénzt tudunk spórolni, 4-en már vagyunk !
Nézzük csak, nem fogok unatkozni, az biztos...
Váz, elsőteló, lengővilla, lábtartók, villahíd, féknyereg szinterezése. Olajnyomás mérő, olajhőmérséklet mérő, töltésmérő bekötése, valami pofás megoldással.
További bukógombák elhelyezése, tükörre karcolásvédő, egy két védő apróság elhelyezése.
Idomok javitása, műgyantázás, tankra takaróidom, KTM RC8 tankbukógomba
Tanksapkára kapaszkodó - panaszkodtak a lányok
Gumipókszerű sisakhálónak 6db rögzitőfül a tank alsó vonalára, mert elcsúszkál
Csavarok egységesitése, sérült menetek feljavitása
Fesszabályzónak aluminiumlapból passziv hűtés + pc ventillátor
Első teló darabokra - szinterezés miatt kénytelen vagyok - telóolajcsere
Kormánylengéscsillapitó valami eldugott helyre
Radarblokkoló - egy büntetésből úgy is visszajön az ára

Bónusz: blokk alatti kipufogó, oldalra kivezetve, dodge viper szerűen
Igy leirva is rengetegnek tűnik, majd lesz szanálás, mi fér bele a keretbe, ahol lehet, ott meg költségcsökkentés lesz (kipufogó, kapaszkodó)
bazz... maga sem fog unatkozni a télen
gyárilag sincs nagyobb sokkal...
Ment rendesen, nem vettem észre teljesitmény csökkenést.
De: nem üvöltött mint a sakál, ha húztam a gázt a blokk hangját hallottam és talán kevesebbet is evett
Mellesleg le fogom kötni a légszűrőházról a kartergázcsövet, kiváncsi vagyok mennyire olajos a kartergázom.
Szerintem azert nagyon nem lehet lefolytani a motort. En azt a 10 mm-es lukat keveselnem. Es men a motor rendesen? Volt ereje vele?
Amugy en is most csereltem le a sport kiput eredetire.
Nafene... akkor olyant kell fel applikálni, amit nem venni észre, csak akkor meg problémás a sebességet is megmutatni a kamerának...
Annyi hülye ötletem van még, szegény motor amit az kapni fog a télen
De szép lesz
A gáz hogy balesetnél ha rendőrök elveszik mint "bizonyítékot" , akkor a Te korábbi szabálysértései is kiderülnek...
Másik gáz az időtartam: nincs az a kártya amivel egy egész napot végig vennél...

A Valeo autóba gyárt már olyat, ha amikor extrém lassulás van, vagy az abs bekapcsol, akkor rögzít (ugye ez jellemzően vészhelyzetnél van)
Motorral ez annyiból gáz, h ha nincs időd belemarni a fékbe, akkor pont nem vesz semmit.
Szóval ami Neked kell, az egy 12V-ról is működő, minimum 8GB s kártyát is elfogadó kütyü, ezzel vehetsz sztem 5-6 órát is, persze utána kártyatörlés.

Amit néztél, arra nem ír fps-t ami valszeg csak 15-ös, és ezért ilyen olcsó a történet.
Gondolkozom egy kamerán a motorra, esetleg balesetnél védeni vele az érdekeimet. Amit Ramm elhagyott, arról lehet valamit tudni hol lehet megvenni, meg menyiért? esetleg valami másfélét?
Gyors keresgélés közben ezt találtam: link
Ekkkorka költséget szerintem megér bőven
az én Leomnál ez egy változó keresztmetszetű (szűkülő) cső. ami belül jól szorul, hogy ne legyen melléfújás. képen a felső.
Én direktbe lefolyottam, elzártam a végét teljesen, és kapott egy 10 mm-es kis lyukat, gyönyörű hangja lett csak aztán kiszedtem motoros felvonulásra...
de a felhasznált anyagokat figyelembe véve pár ezer forintos tétel lenne ezt is megcsinálni
ühümmm valszeg itt a zigasság... Maga mennyiért csinyátatta ezeket a bigyókat?
Nekem láttad a kipufogómat, annó én is szűkítettem. ha simán egy szűkítő csövet beleraksz, az nálam nem eredményezett észrevehető hangcsökkenést. Ahogy én eltudom képzelni, a képen levőnél a külső cső a szűkítő, a belső pedig perforálva van, a belső vége pedig nem üresen ásít bele a kipufogóba, hanem le van zárva
Ramit kérdezd, neki van ilyenje gyáriban. De egyébként valószínűleg igen, ahogy csökken a kimenet úgy halkul (és fordítva persze)
Na Hölgyek Urak, új projekt...

van ugye egy, illetve kettő szép, csillogó, hangos kipu az én drágámon... mondjuk ilyen (Üres):

HA kicsit halkítani szeretnék a rendszeren akkor egy ilyen valamit kellene (dB killert) beépíteni

Ez valóban csak annyit csinál, hogy leszűkíti a kimenetet? tehát mondjuk az 52mmes csövet leszűkíti 30-ra ( most csak hasra ütöttem... kicsit fájt is )



Amennyiben igen, akkor gyakorlatilag kell pár darab cső megy egy hegesztő és kész...
Akkó király vagy Bácsi, mármint, hogy ilyen gyorsan kikaptad annó a 4esből a pilácsot, én kb fél órát b@szkuráltam, de kigyött faintos a zúj fény köszönöm
Akkor te kemény vagy! Nekem ehhez sosem volt türelmem és lelki erőm se, mindig a fejidom leszedésével hoztam össze. Mondjuk én csak a 6 kilósról tudok nyilatkozni, de bazi erős az a fém pöcök, ami bent tartja az izzót.
Egyszer megpróbáltam az alsó idom leszedése után megpróbálni az izzócserét, csak úgy viccből, hátha egyszer kell ... aztán abbahagytam gyorsan!

Mintha valaki említette volna a műszertakaró burkolat, vagy a műszerfal eltávolítását, nem tudom az működik -e?

Ezzel most nem segítettem sokat ugye?
Elsősorban RamAir, Kappa és tHUNder Misi : Ti cseréltetek már izzót a ZiZiben ? Van vmi különbség a 400-as és a miénk között ?

A kicsiből kb. fél perc alatt kihánytam a régi izzót, most meg negyed óra huzom-tolom után sem tudtam kibarmolni a 600asból, pedig pont ugyanúgy csináltam mint anno a 4kilóson a fejidomot lehajítani meg nem volt már türelmem