Szerintem felesleges a Bi-xenon, a sima magában annyi fényt ad (vagy többet) mint a fényszóród eddig. Az izzó foglalat mögött csak egy ujjnyi vastag műanyag csatlakozó van, utána a kábele szabadon vihető bármelyik irányba.
9.900.- a sima H4, a bixenon 19ezer.
Jól emlékszem, hogy te ajánlottál H4 bi-xenont? Nem tudod, hogy a foglalttól hátrafelé kb mennyit nyúlik hátra a szerkezet mert nekem igen szűkös a hely a lámpa mögött, ott van a műszerfaltartó konzol...
Fejlettebb országokban hylenként kötelező, pl Hollandiában minden motoros tanulónak vioselnie kell ilyesmit.
Szerintem annyi értelme van mint a Goldwingen a biztonsági övnek. Katalógusba ötletes, de elég kevés fajta baleset van amikor pont ez mentené meg az életed....
A tegnapi nap során, sokunk által nagyratartott mesterhez ( nyali fali, úgyis olvassa ) került a család szemefénye mindenféle javítások eszközölésére.
Ezuton felkérem a gyülekezet tagjait ma este 7 órakor tartsunk közös imátságot szeretett ZiZim gyógyulásáért. Az imádságot ki-ki otthonában, garázsában, motorján berendezett oltár mellett tegye meg, fontos, hogy Kawasaki felirat legyen a közelben .
Itthon törvény szerint a gyártás után 6 évig lehet újként gumit eladni. Ez elvileg két túra szezonra méretezett gumi, szóval szerintem 2 évet gond nélkül bírni fog.
Epp ezert szeretnem lecserelni az elsot, mert latszik a repedes a barazdakba.
A hatso meg egyenesre van koptatva, ...hat ez van. Amugy Dunlop mind a ketto, Sport Max
Hallod Kutya! A tegnap vittem eloszor az asszonyt a motorral. Es ahhoz kepest mikor mondtad, hogy a 400-asnal kenyelmesebb a 600 , hat el volt faradva mire hazaertunk . Szegenykem annyira kapaszkodott
Annyit hozzátennék, hogy bár a gumi zsír új, 4 éve volt gyártva. Én jövőre Dunlopról Pirellire váltok, és a meglepetések helyett párban cserélek, így ez az első gumi feleslegessé vált. A koráról annyit, hogy mi is azonos évjáratú gumival voltunk kétszer a Hungaroringen, meg 7000 km-ert túrázni gond nélkül.
Ha még mindig érdekel akkor félrerakom neked, nem sürgős a dolog
Kepzeljetek, mint mondtam lecsereltem a sport kipuffogot leomlovel eggyutt, es ami rajta volt leomlobe a ket jobboldali henger teljesen szurke volt mig a ket baloldali meg kormosabb.
Pedig amikor megvettem, voltam karbi szinkronon!
Lehet a benzin szint miatt?
Vagy kopottabb lenne, ..de nem fustol
Szerintetek?
9.900.- a sima H4, a bixenon 19ezer.
Jól emlékszem, hogy te ajánlottál H4 bi-xenont? Nem tudod, hogy a foglalttól hátrafelé kb mennyit nyúlik hátra a szerkezet mert nekem igen szűkös a hely a lámpa mögött, ott van a műszerfaltartó konzol...
Szerintem annyi értelme van mint a Goldwingen a biztonsági övnek. Katalógusba ötletes, de elég kevés fajta baleset van amikor pont ez mentené meg az életed....
A tegnapi nap során, sokunk által nagyratartott mesterhez ( nyali fali, úgyis olvassa ) került a család szemefénye mindenféle javítások eszközölésére.
Ezuton felkérem a gyülekezet tagjait ma este 7 órakor tartsunk közös imátságot szeretett ZiZim gyógyulásáért. Az imádságot ki-ki otthonában, garázsában, motorján berendezett oltár mellett tegye meg, fontos, hogy Kawasaki felirat legyen a közelben .
Felebaráti üdvözlettel!
KawaA testvér
ezt nézzétek nem is láttam még ilyet de.....
A hatso meg egyenesre van koptatva, ...hat ez van. Amugy Dunlop mind a ketto, Sport Max
Mert en nem biztos kogy 1-2 ev alatt el tudnam koptatni
Ha még mindig érdekel akkor félrerakom neked, nem sürgős a dolog
Pedig amikor megvettem, voltam karbi szinkronon!
Lehet a benzin szint miatt?
Vagy kopottabb lenne, ..de nem fustol
Szerintetek?