Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az Úr legyen Veled fiam... két keréken is
Szerintem felesleges a Bi-xenon, a sima magában annyi fényt ad (vagy többet) mint a fényszóród eddig. Az izzó foglalat mögött csak egy ujjnyi vastag műanyag csatlakozó van, utána a kábele szabadon vihető bármelyik irányba.
9.900.- a sima H4, a bixenon 19ezer.
Szeva!

Jól emlékszem, hogy te ajánlottál H4 bi-xenont? Nem tudod, hogy a foglalttól hátrafelé kb mennyit nyúlik hátra a szerkezet mert nekem igen szűkös a hely a lámpa mögött, ott van a műszerfaltartó konzol...
Fejlettebb országokban hylenként kötelező, pl Hollandiában minden motoros tanulónak vioselnie kell ilyesmit.

Szerintem annyi értelme van mint a Goldwingen a biztonsági övnek. Katalógusba ötletes, de elég kevés fajta baleset van amikor pont ez mentené meg az életed....
Maximális jónapot a felekezet tagjainak!

A tegnapi nap során, sokunk által nagyratartott mesterhez ( nyali fali, úgyis olvassa ) került a család szemefénye mindenféle javítások eszközölésére.
Ezuton felkérem a gyülekezet tagjait ma este 7 órakor tartsunk közös imátságot szeretett ZiZim gyógyulásáért. Az imádságot ki-ki otthonában, garázsában, motorján berendezett oltár mellett tegye meg, fontos, hogy Kawasaki felirat legyen a közelben .

Felebaráti üdvözlettel!

KawaA testvér
http://tesz-vesz.hu/item790355...
ezt nézzétek nem is láttam még ilyet de.....
A 600-ast vezetni kényelmesebb csak, ülni rajta pont ugyanolyan (pláne h ugyanarról a motorról van szó...)
Küldj egy mélt, és elküldöm a pontos árat.
OK!
A hátsó egyen mondjuk 5000
Na akkor ezt megbeszeltuk! Es a hatso vifilforint?
Profin voltak tárolva. A hátsó szintén Dunlop sportmax, ami most van fent a motoron. Az akkor lesz aktuális, ha a két Pirelli megérkezik...
Ha nem a meleg padlason tartottad a nyaron , akkor erdekel. Es milyen a hatso?
Tavasszal tudok mellé adni nem kockás, nem reped, használt hátsó gumit amiben lesz még vagy 4000 km
Itthon törvény szerint a gyártás után 6 évig lehet újként gumit eladni. Ez elvileg két túra szezonra méretezett gumi, szóval szerintem 2 évet gond nélkül bírni fog.
Epp ezert szeretnem lecserelni az elsot, mert latszik a repedes a barazdakba.
A hatso meg egyenesre van koptatva, ...hat ez van. Amugy Dunlop mind a ketto, Sport Max
mikorra oregszik el egy gumi?
Mert en nem biztos kogy 1-2 ev alatt el tudnam koptatni
Hallod Kutya! A tegnap vittem eloszor az asszonyt a motorral. Es ahhoz kepest mikor mondtad, hogy a 400-asnal kenyelmesebb a 600 , hat el volt faradva mire hazaertunk . Szegenykem annyira kapaszkodott
Annyit hozzátennék, hogy bár a gumi zsír új, 4 éve volt gyártva. Én jövőre Dunlopról Pirellire váltok, és a meglepetések helyett párban cserélek, így ez az első gumi feleslegessé vált. A koráról annyit, hogy mi is azonos évjáratú gumival voltunk kétszer a Hungaroringen, meg 7000 km-ert túrázni gond nélkül.

Ha még mindig érdekel akkor félrerakom neked, nem sürgős a dolog
Amugy penz nez a hazhoz, vagyis melo, es ha meg meglesz jelzek a gumiert, vagy neha irj hogy meg van , vagy elkelt mar
nincs pisztolyom, de majd csinalok fabol egyet , es akkor..., na meg befonom a hajam
Kepzeljetek, mint mondtam lecsereltem a sport kipuffogot leomlovel eggyutt, es ami rajta volt leomlobe a ket jobboldali henger teljesen szurke volt mig a ket baloldali meg kormosabb.
Pedig amikor megvettem, voltam karbi szinkronon!
Lehet a benzin szint miatt?
Vagy kopottabb lenne, ..de nem fustol
Szerintetek?
Hát ki kell fosztani az érdi takarékot a pontos megnevezése Dunlop Sportmax D220 ST és így néz ki:
akarom mondani .. nekem kollene
A fenebe, nem kollene, csak epp penzem nincs mar erre