Hát, a szűrő és mindenféle folyadék meg gyertya cserét én is megoldom Neked, ezt a sajátomon is magam csinálom. Egyéb átvizsgálás ha szükséges pl. szelephézag, karbiszinkron meg ilyesmi azt Miskolcon tudok ajánlani. Bár a szelephézagot is megoldottam már a sajátomon, de mivel lapkás így azt rendelni kell ha cserés. Villamossági dolgokban tudok még esetleg segíteni rajtad.
Köszi a választ. Télen remélem lesz idő szórakozni vele.
Tavasszal szeretnék majd egy "nagygenerált" a bringán.
Minden szűrő és folyadék cseréje. Gyertya ellenőrzése legalább, ha nem csere. Meg teljes átnézés. Szabolcsban, vagy valahol a közeledben tudsz egy olyan embert aki ezt nekem lekiismeretesen, hozzáértve és nem aranyáron megcsinálná?
Valahol(vagy a lámpában vagy a kapcsoló belsejében) fel van cserélve valami. A tompított megy a fényszóró helyett. Ha a fényváltókapcsoló jól működik, a helyén van a refi, akkor a lámpádban nincs elkötés, a kapcsoló blokkban van a hiba továbbra is, valamiért a tompított van a fénykürtre kötve.
tankbőr: Nekem idén szinte végig fent volt a motoron, csak egy-egy nagyobb megázás után vettem le (ilyenkor érdemes megvárni amíg rendesen megszárad). Remekül véd a bogaraktól, felpattanó kavicsoktól, valamint a tank oldalát is óvja (ahol a térd dörzsöli). Könnyű tisztán tartani, mellesleg -ízlések és pofonok- szerintem jól is néz ki. Ha nincs sérülés a tankon akkor tuti nem fog korrodálódni alatta.
A "pass" gombra a következőket produkálja:
- helyzetjelzőnél villantja a tompítottat
- tompítottnál semmi (innen jött, hogy nem műxik)
- fényszórónál villantja a tompítottat....
Ez sem normális szerinetem....
Ezt néztem én is: mivel a tanksapkánál nem tud pontosan ráfeküdni a tankra a bőr.
De egyrészt a lakkozott/festett motor nem hajlamos a korrózióra, másrészt meg lehet oldani a tömítettséget egy gyűrűvel a tanksapka körül.
Hát basszus, neked mesekönyv helyett is a How to use Ebay c. könyvet adták gyerekkorodban!
De köszi! Nem túrázni fogok, csak elkísérni a többieket erre-arra
De állagmegóvásnak sem utolsó a darab.
Vagy szerintetek ez nem olyan, mint az autónál a kőfelverődés elleni bőr? Hogy egy idő után elkezd alatt "rohadni" a kaszti, festés?
karbonvédő ügyben még várom az emilt a embertől, rajtavagyok az ügyön szólok ha van fejlemény!