Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali! Csütörtökön Pesten leszek, ha érdekel még az alkatrész csörögj rám és akkor tudunk talizni.
nem ....

Há persze 1eztetünk!
egy bordó-ezüstöt én is láttam 11 körül a Hungárián
szasztok Zizzentek,

piros-fekete Zizit láttam ma reggel 9 körül a Dózsa György út - Váci út - Dráva u. vonalon, Duna felé haladni - ha magára ismer valaki, a járdáról (egész pontosan az ELMŰ-székház elől üdvözöltem )
a cérnametélt csak úgy ugrált ki a kanálból
kirrrállyyy... eeehoznád a fékcsöveket is ? (aztán nem lenyúlni )

Ha csinálok egy PolgárBarát bájker honlapot, ez lesz a "hogyan ne" tag alatt futó klip
áááá nincs rá keret sajna csak pár apróság...
Megveszed a blokkot?
Bácsi! véletlenül én is bizniceltem Gyulával, vmikor a héten megyek hozzá én is... csak gondoltam szólok
Szia, nem értelek el telefonon.
Lemértem a fékcsövet amit az alkatrész topikban beszéltünk, megfelel a hossza!
Hol tudom átvenni Tőled ?
Ok, korrekt.
Beszeltem a dokival, tud rola, hogy reggel 8-8,30 korul erkezik az olaj, meg a szuro!
Mondjuk ha olyan végük lett volna mint a Campbellnek talán kevesebben tették volna. Oldalról nagyon tetszett és gondoltam azon is, olcsó is lett volna, csak a vége.. Pont úgy néz ki mint egy golyóstoll betét nélkül
De micsoda optikai változtatás ! Nekem nagyon tetszett a hagyománytisztelet, ahogy a 4-2-4 dobokat felrakták anno a nagy Z re, nem is nagyon értettem h sportdobra cserélték páran anno.
Én sokáig gondolkodtam Ezen Használtan néha fel fel bukkan, aztán úgy voltam vele, hogy inkább lemotorozom az árát, mert csak optikai változás lenne
Te is ismered ezt az oldalt ?

Olcsón: angol ebay, vagy itthon Racsi Depó. Ebayen 150 ért már van blokk (állítólag) 26E mérfölddel.
DE én még várnék kicsit, szerintem télen komplett motort találhatsz már kint 300 körül, amiből itthon kényelmesen kiárulhatod a főtengely árát.
E_bayen tuti van
Segítsetek! hol tudnék beszerezni '93-as ZZR - 1100-as hoz bontott üzemképes főtengelyt vagy motorblokkot. Segítségeteket ezúton előre megköszönném!
A ZZR - ER6 kipu párosítás gyakorlatilag behalt... az összekötő csövet ugyan meg lehetne csinálni az eredeti leömlőből is, de a himbától sehogy nem férne el a blokk és a kerék között a dob

Ha meg kikerül oldalra, akkor már valami szépet akarok, nem egy tejfölös dobozt, szivarvágóval a végén
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...

Ezt most találtam Fehérvár topikba:)
Teli tankolod, még beindítod utoljára, benzincsapot elzárod, jár amíg el nem fogy az üzemanyag, így majd indításkor friss kerül bele tavasszal, illetve a hengerek üzemanyaggal való feltelése kilőve, aztán középsztenderre rántod, ram air nyílásokat betömöd, kipufogót is, így pára sem tud bele jutni, aksi ki, szobahőmérsékleten tárolva, esetleg csepptöltés. Ja, meg nemárt letisztítani., hogy ne rágja semmi az alkatrészeket
sziasztok
kérdésem lenne a szakikhoz!
van valami nagy titka amit kell vele csinálni a ZIZI-n a téli álom előtt?
Vagy aksi ki és aludhat, tavasszal meg nagy generál és lehet menni vele!?Köszi