Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Asszem ilyen volt anno, 9ezret ment el: Nissin 2P252 NS - Általános célú, mindennapi utcai használatra

Ez pl már nem megfelelő?
AP Racing szinter fékbetét LMP197SF
Sportos utcai használatra.
Öntöttvas és rozsdamentes acél tárcsákhoz egyaránt megfelelő.
Vagy nem megfelelő fékbetét használata.
Gumi csere valszeg meg fogja oldani. Szóbajöhet még felni egyengetés, centrírozás, féktárcsa egyengetés, kerékcsapágy. De inkább gumi, nekem is volt ilyen gondom.
Egyetlen típushibája volt de idén már azt is kijavították: NEM VOLT BELŐLE ZÖLD!
Sziasztok!
Megláttam Ő-t , egy ZZr 1400 kék szinbe , alig futott és beleszerettem , kell nekem akarom:)) gondolom jopáran éreztetek már hasonlót...
Viszont mielőtt elkapkodnám.....
tudtok e vmi tipushibát a motorrol ill. amivel gond szokott lenni , mit ellenőrizzek mindenképp (persze azon kivűl hogy sérült volt e vagy sem, elvileg nem!)
Nagyon köszönöm előre is!
üdv.: Gábor
ma beszeltem a dokival, allitolag holnap el is hozza az olajat (vagyis sikerult egyeztetni veled az idopontot). Kosz a faradsagot
kawasaki zzr 600 E minden alkatrésze bontás eladó tel:06309492804
gyárilag lehetett 5mm a peremén mérhetett 5öt.. azért köszi neki azért érdekelne hogy mennyi.., hogy lehet hogy nekem ennyire eszi a tárcsát, vagy csak az enyémbe sokkal több van mint gondolom
amikor először megmértem már 4mm alatt volt
Felhivtam valami céget, ott mondják hogy ha gyárilag szinterezve van, akkor nem lehet leszedni róla, mert ahhoz előszőr le kell égetni, aztán meg lefújni homokkal a festéket... Namost a festésem az olyan, hogy ezt valami barbár csinálta, mert szét sem szedték a motort hozzá, kulccsal lekaparom róla simán.
A nagy kérdés: Gyárilag festve van a zizi váza?
Amúgy annyira nem nagy dolgok ezek, csak igy egyben lesz sok
én inkább nem szólok neki
jáájjj druszám, nagy fába vagyis izé motorba vágtad a fejszéd, vagy csavarhúzód vagy mi

kitartás, jöhetnek majd a képek szépen sorba!
jah, hát ezek alapján sztem ez a gyári... vagy legalábbis ez tecc
monnyuk itt mindenki pakisztáni meg fülöpszigeteki
csak valami kutya meg thunder van magyarországról... kikezekmikezek?
link
Ez itten-e. Majd lövök képet az ideiglenes felhelyezésről is.
Mellesleg a vázról le kell kaparnom a festéket, amit rágányoltak, mert nem lehet lehomokozni vagy mi a picsa
Leöntöm kromofággal aztán majd leszedi
Legegyszerűbb ellenőrzés, ha a bájkpikszen megnézed a vasakat évjárat szerint. Ott rögtön ki lehet szúrni, melyik az újrafestett/melyik gyári.
Pajtik!

ki tudja ez a gyári matricázása a 400-as Zizinek?
Rázással kapcsolatban. Nekem a kerék centírozás segített. (+ szóltam asszonynak hogyha elengedem a kormányt ne ugráljon mögöttem )
megmérettem neked otthon 5mm-t mértek!A párom mérte ugyhogy lehet több de mondta hogy jó mért
nekem is csinálta 25ezerkm körül, keréken lehet egyenetlenség, én is gumit cseréltem, meg telóolajat elmúlt.., de van egy hullám a féktárcsában is - ha felteszed sztenderre és megpörgeted a kereket hozzáér a tárcsához a betét?, vagy lehet kormánycsapágy
köszönöm infót, néztem már régebben 15font volt, most 25+25 font postázva 260475090878
annyiért Áron is adta volna, még lehet h az lesz..
a hullámos tetszik 370259269484 ez 100font
most 3000hufért ütöttem le egyet, hétvégén nézem meg..
Az angol ebay-en van már 7-8 ezerért első tárcsa a 250-esre, de 20-25 körül már új, hullámos tárcsát is találsz fent !
tizedre elég lenne, enyémen nem túl vállas - százados tolómérővel néztem
gyárilag 5mm volt talán, a minimum rá van írva - nálam 4mm, sajna már egy ideje nincs annyi
A 400-as nálam is csinálta ( 85-75 között, ha motorfékkel lassítottam és elengedtem a kormányt. ) A gumicsere nekem segített a dolgon, egy új gumit tettem fel (igaz /70-est, bár gondolom ebből a szempontból mindegy volt) és megszűnt a jelenség.

Ha annyira beremeg, hogy a kormányt fogva is érezni, akkor más baj is lesz.
nem semmi extra, annyi hogy remeg!úgy látom el kell vinnem valami nagyJUTYÁHOZ aki ért hozzá
erős fékezésnél nem kottyan egyet?talán nyakcsapágynál kéne keresni sztem...
Szia
Kérdésem hogy mitöl lehet hogy elkezdet a kicsiny kincsem rázni 80nál elengedett kormánynál?Tudom fogjam erősen:)De komolyan utánna 70körül már nem csinálja!mennyibe fájna a javítás?