Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Alkatrészeknél Sugo-Motoréknak van, igaz az zxr400-é 15.000Ft-ért, de kompatibilis vele. Nekem is most ilyen van bent, igaz a töltésem még nincs rendben, de nem a fesszabályzó a baj, valahol máshol lesz a gond. Szerintem méresd ki a motort valami hozzáértővel. Amúgy jó hozzá a zzr600as fesszab is, a lábak száma stimmeljen. Mikori a géped? 93 előtti az 8 lábas, utáni 6 lábas. Polgárdi bontóban van egy GPZ 550-é asszem, ha minden igaz akkor rá lehet dugni, 10.000Ft-ot kérnek érte. A kérdés hogy miért nyiffannak ki a fesszabályzóid?
Mikori a motorod, és milyen aksi van bent(93 utániban nem lehet a fehér aksi ha jól emléxem)?
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.Van egy ZZR 400-asom ami már a második fesszabályzot fogyassza el 1 év alatt. Szeretnék érdeklödni, hogy valaki nem-e tudna nekem szerezni egy fesszabályzot mert most csak 600-as-hoz találok illetve jo-e bele a 600-as?Mi lehet az oka hogy állandóan haza veri öket?Bármilyen megoldás érdekelne! Milyen motorokkal lehet kompatibilis ez a fesszabályzó? Válaszotokat előre is köszönöm!
Szeva DIMENSION!
Ha gondolod hívj fel,talán tudok egy megoldást.
06 20 462 03 38
Nincs valakinek közületek ZZR1400-e? A terv egy Hayabusa vs. K1200S vs. ZZR1400 nagyteszt, a baj csak az, hogy nincs tesztmotor az országban a kawából... az úticél Horvátország, a motor tulaja jönne velünk a tesztre, a benzint, a szállást fizetjük – és persze pár képen szerepelhetne is (sőt, egy tulajdonosi vélemény is beférne a cikkbe).
Előre is köszi a segítséget!
úgy értem a zsé a roncson felül + roncsérték (+ ruha, egyéb ha volt)
persze, h nem. figy bizti mire értékelte a roncsot? 150-200e? értékesítse! aztán megkapod a zsét a roncson felül.darabokban sztem szarul jársz és rádragad...
Ha adsz e-mail címet átküldöm neked a hirdetést, de kértem a sráctól további nagyfelbontású képeket is azt is elküldöm ha megadod a címet. Nekem is eléggé megmozgatta a fantáziámat. Nagyon jó vételnek tűnik.
Tudom, hogy nem kapok érte majd sokat, de az alkatrészeket vagy a sérült motort eladva már talán méltányos összeg hozható ki a dologból.

Ha más nem, akkor bírósághoz fordulok, de az meg több hónap, igaz tön a tél...

Ui.: A hirdetés már lejárt, nem tudom, hogy mennek ezek az "átcímkézések"
Mivel a jelenlegi körülmények között, egy azonnal használható (D modell) 400-as , már 300 ért kapható - gyakorlatilag esélytelen, hogy jó pénzt kiárulj egy ennyire sérült vasból.
Esetleg darabonként, de az meg k...va nagy macera.

Egyértelmű a megoldás: nézz rá a Gabens által belinkelt angol motorra. Makulátlan 600-as Kawa, 98-99 körüli volt ha jól tévedek. 330Eft + 50 EFt szállítás.
Neked pedig van itthon egy ZZR-ed amin van műszaki.

A többit a fantáziádra bízom
Továbbá:
A segítségeteket kérném, Srácok!

A biztosító végül a motoromat totálkárosnak minősítette, de a kárfelmérő szerint nem fog teljes értéket (ami megérné) fizetni a biztosító. Ezért kérném a segítségeteket, hogy a megmaradt mocit, állapotától függően mennyiért és hogyan lehetne elpasszolni, pénzzé tenni, hiszen tavasszal motorvásárlás várna majd rám (szintén ZZR )

A motor csúszott, majd úgy érte el a kocsi alját. A bal oldali dekli kihorzsolósott (így elfolyt az olaj), a váz nem sérült, de elöl a jobb teleszkóp eltört. Első felni sérült, tárcsák ragadnak. A blokknak csk a deklije sérült, ismert hibája, hogy a balról 2. henger szelepvezrlése nem tökéletes, csak 8 ezer felett megy igazán. Maga a motornak töltési gondjai voltak (sorba nyírta ki a fesszabályzókat), egyéb problémát nem tapasztaltam.

Beszéljenek azthiszem a képek:
De azért nem semmi helyen készült ez az alkatrész se!
Mitsubishi!
De azért nem semmi helyen készült ez az alkatrész se!
Mitsubishi!
Nem kellet volna leengedni az olajat teljesen. Középsztenderen vársz 10 percet, míg leül az olaj az olajteknőbe, és utána nyugodtan leveheted. Az a pár csepp akkor is kifolyik, de nem kell leengedni.
Illetve itt vannak még a vezetékek, amik mennek be a fesszabályzóba. A két szélső sárga vezeték megvan barnulva, illetve a fehér.
Szétszedtem. Volt olaj, de előtte leengedtem, ezért nem folyott ki több egy fél decinél. Az egyik vezetéknél a csatlakozó mintha meg lenne olvadva kis mértékben. A tekercsek egy része barnább, feltételezésem szerint mert ez volt alul, és az olaj színezte ilyenre. Namost ezen mit kell néznem, mit lehet mérni?
fehérvár felé vki?
Déltől a garázsban Zizzenezem össze a mancsom... szólj ha jöttök !
Benézünk oda is akkor, Áronnal van még egy kis biznisz, de utána kontaktállak Vagy ha nem dolgozol már lehet OMW kút
gyüjjék....egy bizonyos rámmstájn is itt lesz
Lesz egy Pécs Pest Dunaújváros közmegállóval
Hali! Szokás szerint meló és írígykedés azokra akik gurulhatnak!
Sziasztok
ki mi jot csinál ma?egy kis gurulás?
A perverzitás, az unalom egyik legjobb ellenszere