Ááá ezt el kell mesélnem. Egyik nap kint hagytam a vasat a garázs előtt fater éppen begurult az övével majd hallom indítja az enyémet is.. egyes és..blahhh lefullad.. megint indít..ezt eljátszotta vagy ötször, mire gondoltam öreg róka úgyis rájön..megint idulna húzza neki..blahh.. ..kezdten hülye lenni..amúgy sem szeretem ha hozzá piszkálnak a mocimhoz, de mondom legalább nekem nem kell lemenni.. amikor 50 edszerre is blahhh.. kimentem a teraszra és megpróbáltam a legvisszafogottabb hangon szólni, hogy..aham...a sztender apu..felhajtottad a sztendert?.. ..így történt hogy a pelenkás kora óta motorozó öregemen kifogott az én édes kis 400-as zizim :) Jót kuncogtam :)))
Köszi a válaszokat. A kapcsolót valszi szétszedem és kitakarítom.
Tényleg, "Leninváros" nem távolság. Egyszer megnézném a bringádat közelebbről, nagyon szép!
Hát ha már itt tartunk hirdessük egymásét is pl ha a 250nél nagyobbat a 510e-nél meg olcsóbbat akar valaki akkor itt az enyém http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zzr-3
327808 aztán ha hozzám jön vevő és inkább olyat szeretne mint a tiétek akkor hozzátok irányítom én is.
Ezt a nyomás érzékelőt az ülésre leget felszerelni hogy lásd rajta ülsz-e. Ez ez nem nyomás mérő hanem érzékelő. Lehet nyomást mérni de ahoz egy manométer egy nyomásmérő kell. Megoldható kapható kisméretű óra is.
Én beraktam egy kis dobozba, felcímkéz, és párszáz forintért elvitte a posta. Váltás megy igy, kicsit megemelem a váltókart, gáz vissza, és váltókart feljebb húzom - gyönyörűen kapcsol, finomabb a váltás mint kuplunggal. Erőltetni még nem kellett a váltót hogy kapcsoljon.
A tankmérőd jólműködik. Teli tankról indulva sokáig semmi aztán rohamos esés,majd jósokáig megint stagnálás az alsó értéken.
Az 1100 kihajtott oldaltámasszal sebességben is beinditható, azonban ahogy a kuplungot engeded ki le fog állni és nem enged elindulni. Ezen a téren nagyon intelligens megoldással látták el, kevés motoron találkoztam ezzel a megoldással. A gyujtástiltás figyeli az üresjelzőt, az oldaltámasz kapcsolóját, és van egy érzékelő a kuplungon is.
Én szoktam így váltani, ha eltalálod a fordulatot és nem erőszakoskodsz , nagyon szépen lehet váltani.De inkább csak kis fordulatokon szerencsés szerintem. A kuplung dolgaihoz nem hinném hogy károsan hatna, inkább a fogaskerekeket lehet szadizni ha ügyetlenkedsz.
Szia! A rossz szabályzót legolcsóbban ugy lehetne elküldeni, hogy feladod a címemre portósan, levélként. Így én fizetem a a postaköltséget, ami a postás szerint kétszerese a sima levélcsomagnak, de az amugysem sok.
Ezzel nem tudsz olajnyomást mérni. Az olajnyomásjelző gombát kell kicserélni (ha elfér egyáltalán) egy olyanra amihez lehet műszert is csatlakoztatni. Plusz kell egy műszer amit el kell valahol helyezned.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/
kawasaki_zzr-3327385
Tényleg, "Leninváros" nem távolság. Egyszer megnézném a bringádat közelebbről, nagyon szép!
327808 aztán ha hozzám jön vevő és inkább olyat szeretne mint a tiétek akkor hozzátok irányítom én is.
Az 1100 kihajtott oldaltámasszal sebességben is beinditható, azonban ahogy a kuplungot engeded ki le fog állni és nem enged elindulni. Ezen a téren nagyon intelligens megoldással látták el, kevés motoron találkoztam ezzel a megoldással. A gyujtástiltás figyeli az üresjelzőt, az oldaltámasz kapcsolóját, és van egy érzékelő a kuplungon is.
A címedet elküldheted az adatlapi mail címemre!
Inkább szilárd testekhez, pl padlóra, vagy hasonló van a piroslámpák elött, hogy váltson a lámpa.
Azért ha tudok valakit aki 400ast venni megadom a számodat!
Na megyek gyerekezni
Jó éjt széles ágyat mindenkinek gumifallal