Lehetne rakni a motorra olajnyomás mérőt?
Van rajta ugyan, de az vagy világit, vagy nem, engem meg érdekelne a pontos nyomás. link Ezt a fajtát hova lenne célszerű szerelni?
Köszi a válaszokat.
Tényleg, a múltkor kinthagyott letámaszóval folyamatosan lefulladt induláskor...
A bal oldali kapcsoló egység szerelhető, vagy cserés az egész?
Lehet valami kontakt hiba van csak, remélem.
Szombat délután összelegózzuk, csak konkrétan az elektromos emberrel kell egyeztetni az indexeket, de ha neki is jó szombaton akkor gyáááá!
Ma megveszem a csavarokat, a Z1000 oldalpanelek meg lábtartók már türelmetlenül várják sorsukat, az eredeti lábtartóból kialakított kipofogó tartó festésre vár homokszórás után.
Szerintem tetszetős lesz, meg nem utolsó sorban kényelmesebb, és talán oldalról is látni fogják az indexet ezekkel nagy bucikkal
nem tesz jót neki. én is próbálgattam régebben és a kísérleteim alatt eltört a kuplungtengely alsó lapkája... nem tudom mi az összefüggéss, de gyanús h pont akkor történt
Kuplung nélkül versenyző feeling, ott sokan úgy váltanak de én úgy tudom azért mert így sokkal gyorsabb a váltás és kevesebb ideig nincs tolóerő de azt senki ne állítsa sztem hogy ez motor kímélő mert úgy se tudod pont azt a fordulatot eltalálni ahol épp zéró a motorvék és a nyomaték "holtpont". sztem
Írd be a gugliba: kapsz 415ezer igenlő, és 416ezer 'SOHANE' választ...
Tény , hogy a Zizi halkabb úgy, de nem vagyok biztos benne, h jót tesz neki. Én kuplunggal váltok, főleg ha jövőre meglesz az olajos Magura...
1, igen az, a többi ZZR is így működik
2, ezt nem tudom hogy van az 1100-esen, van olyan, ahol a kuplung kiengedésekor tilt csak le.
3, általában kapcsoló hiba.
Kérdés(ek): 16-18 l benzin fogy a tankból (1100-as), a benzinszint jelző mutatója régen kifekszik. Ez normális?
Másik. Simán be lehet indítani kuplung nélkül, leengedett oldaltámasszal, sebességben .... ez normális? A '80-as z650-et nem lehetett....
Fénykürt nem működik. Okát esetleg?
Van rajta ugyan, de az vagy világit, vagy nem, engem meg érdekelne a pontos nyomás. link Ezt a fajtát hova lenne célszerű szerelni?
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
jamborgeza kukac freemail.hu
Tényleg, a múltkor kinthagyott letámaszóval folyamatosan lefulladt induláskor...
A bal oldali kapcsoló egység szerelhető, vagy cserés az egész?
Lehet valami kontakt hiba van csak, remélem.
Szombat délután összelegózzuk, csak konkrétan az elektromos emberrel kell egyeztetni az indexeket, de ha neki is jó szombaton akkor gyáááá!
Ma megveszem a csavarokat, a Z1000 oldalpanelek meg lábtartók már türelmetlenül várják sorsukat, az eredeti lábtartóból kialakított kipofogó tartó festésre vár homokszórás után.
Szerintem tetszetős lesz, meg nem utolsó sorban kényelmesebb, és talán oldalról is látni fogják az indexet ezekkel nagy bucikkal
Tény , hogy a Zizi halkabb úgy, de nem vagyok biztos benne, h jót tesz neki. Én kuplunggal váltok, főleg ha jövőre meglesz az olajos Magura...
2, ezt nem tudom hogy van az 1100-esen, van olyan, ahol a kuplung kiengedésekor tilt csak le.
3, általában kapcsoló hiba.
Másik. Simán be lehet indítani kuplung nélkül, leengedett oldaltámasszal, sebességben .... ez normális? A '80-as z650-et nem lehetett....
Fénykürt nem működik. Okát esetleg?
Előre is köszi.