hmm "ugyanilyen 250-essel" a tied fiatalabb még pár Alpok, Adria, Tátra.. karikával
Az enyém meg féktelen
Kiváncsiságból: lemérnéd nekem az első féktárcsád vastagságát?
Tőlem kapsz egy ajándék Labellót, mert tanulva az én ilyen irányú terveimből olyan szopáshalmaz előtt állsz, hogy tuti ki fog cserepesedni a szád tavasz előtt
Riszpekt minden őrültnek, akik megvalósítják az ötleteiket
Van néhány ötletem a télre, amiket szeretnék megvalósitani, felsorolom, aztán jöhet a + -
- töltésmérő az aksira, időben észreveszem a túltöltést - megvalósitva
- fesszab alá egy aluminium direkthűtő + procihűtő a túlhevülés ellen, ugyanis a felesleges áramot elfűti a fesszab, azért melegszik
-olajnyomás mérő: a gyári gomba helyére egy hidraulika cső lesz betekerve, mert a jeladó nem fér ott el, elvezetve a tank alá, ott csatlakoztatva a jeladó, ami már végre nem csak egy piros lámpát villant fel, hanem mutatja a valós olajnyomást.
-olajhőmérséklet mérő, olajdeknibe szerelt érzékelővel, a feszültségmérővel azonos méretű digitális kijelzővel
-esetleg egy hőmérséklet érzékelő a hűtőviznek, mert pontos adattal nem szolgál a gyári. Ekkor már egy forgókapcsolóval lenne megoldva a váltás az egyes mért helyek között, hiszen minek annyi panelműszer
-szét lesz szedve a motor télen, a váz szinterezve, mert balf@szul lett festve, és pattog le a festék
-csavarok egységesitése a könnyű szerelhetőség érdekében, és hogy kevesebb szerszámot kelljen cipelni, meg esztétikai szempontokat is figyelembe véve
-műanyag burkolat rendbetétele
Futóművek rendbetétele (2 éves a telóolaj)
Mint szakértők mennyibe kerülne átépiteni egy 250est 400asra?Ugy néz ki veszünk egy hegyi kis házat igy nagy beruházás nem lesz de valami kis erősítés kellene!
Köszi, fel is hivtam! 110ért adná, 93 E version, 39e km-el. Nem lenne rossz vétel, igaz találni angliában fiatalabbakat is olcsóbban, de azt még be kell hozni, am abban is tud segíteni.
Még nem most tervezem, majd valamikor később, egyenlőre csak tájékozódom. Kex hivatalosan átépitette, beszéltem ma vele mi kell hozzá, mibe kerül. A blokknak idősebbnek kell lennie a váznál, kell egy papir a dmc-től, autószerelőtől, h beépitette a blokkot, stb, ezek kb 50be vannak. Blokkok vannak angliában olcsón, igaz tényleg nem tudom megnézni. A telszámot át tudod dobni, egy telefont megér mipénz lenne a blokk?
Vannak terveim a télre, majd részletezem azokat is.
az angliából behozott blokkal sztem annyi csak a baj, hogy lutri, nemtod mit veszel... igazából minden blokkra igaz ez ami egyben van, és nem tudod beindítani.... ha már egy ilyenbe belevágsz érdemes olyan cuccot beépíteni ami gurul még pár métert... egyébként én is gondolkoztam a dolgon, de végül letettem róla sok a macera, és nem biztos hogy olcsóbb, mint venni 1 600ast... ha érdekel van egy telefonszámom, a srác most hozot be 1 600ast bontani, még egyben van ki is lehet próbálni...
Az enyém meg féktelen
Kiváncsiságból: lemérnéd nekem az első féktárcsád vastagságát?
Riszpekt minden őrültnek, akik megvalósítják az ötleteiket
- töltésmérő az aksira, időben észreveszem a túltöltést - megvalósitva
- fesszab alá egy aluminium direkthűtő + procihűtő a túlhevülés ellen, ugyanis a felesleges áramot elfűti a fesszab, azért melegszik
-olajnyomás mérő: a gyári gomba helyére egy hidraulika cső lesz betekerve, mert a jeladó nem fér ott el, elvezetve a tank alá, ott csatlakoztatva a jeladó, ami már végre nem csak egy piros lámpát villant fel, hanem mutatja a valós olajnyomást.
-olajhőmérséklet mérő, olajdeknibe szerelt érzékelővel, a feszültségmérővel azonos méretű digitális kijelzővel
-esetleg egy hőmérséklet érzékelő a hűtőviznek, mert pontos adattal nem szolgál a gyári. Ekkor már egy forgókapcsolóval lenne megoldva a váltás az egyes mért helyek között, hiszen minek annyi panelműszer
-szét lesz szedve a motor télen, a váz szinterezve, mert balf@szul lett festve, és pattog le a festék
-csavarok egységesitése a könnyű szerelhetőség érdekében, és hogy kevesebb szerszámot kelljen cipelni, meg esztétikai szempontokat is figyelembe véve
-műanyag burkolat rendbetétele
Futóművek rendbetétele (2 éves a telóolaj)
Őt se érte utol senki a Mecsekben
sztem 100 körül aggya...
de hogy a 600as blokkot simán belerakni háát én úgytom az nemmegy, legalábbis papírozni nem lehet... de nem vagyok
Pár hsz-el lejjebb is van a kérdés, hogy mennyibe kerül behozni angliából egy blokkot? Esetleg alternatívák?
Vannak terveim a télre, majd részletezem azokat is.