Az szép. De ezek szerint minden rendben lett!
Hú, már tökre várom a következő szezont, hogy még közelebbről megismerkedjek a 6-ossal. Mert ez a pár száz km. csak ízelítő volt! Mondjuk pár apróságot nekem is meg kell csináltatni rajta, ami egy "új" motor vásárlásakor illik, a többi úgy is csak menet közben derül ki.
A henger pozíció érzékelő összefosta magát, és be lett lőve az injektor, amiből most kijön az utolsó paci is....De ha már operáció legyen kövér a komplett futómű meg lett változtatva aminek eredménye szájtátás
Holnap megyek a fényezőhöz, hogy az optikai tuning darabokkal mitmivan
Nem tudom most hogyé szállit a posta, de ami nem normál borítékos azért plusz pézt kér. Nem szeretném ha többe kerülne Neked mint amennyit ér az egész De azért köszönöm.
Egyébként ha valakinek van ilyen kinyiffant szabályzó, ne dobja már ki. Kíváncs lennék a belsejére, hátha szétszedhető és nincs agyonig beöntve műgyantával. Ha sikerülne a belsejét feltérképezni sztem javítható lenne olcsó pénzből.
Én elsősorban a konstrukciós megoldásban látom a fesz.szab. kinyíródásának okát. Az &rash által átküldött manualt tanulmányozva az látható, hogy a kisebb zzr-ekben a generátor nem gerjesztett forgórészes, mint a 1100-ben vagy az autókban, hanem állandómágneses. Állandó mágneses tér=állandó gerjesztés, aminek következménye hogy a fordulatszám emelkedésével folyamatosan emelkedik a feszültség, amit a félvezetőkből (tirisztor) felépített szabályozónak kellene visszavenni oly módon, hogy a fölös mennyiséget hő formájában eldisszipálja. Sajnos a félvezetők könnyen tönkre tehetők, elég egy nagyobbacska tűimpulzus vagy netán rossz hőleadás. A nagyobb különbözeti feszültség nagyobb áramot hajt át, ami nagyobb hőt is termel. Szemben a gerjesztett forgórésszel, ott a szabályzó figyeli a termelt feszültség nagyságát, és annak változásával arányosan változtatja a gerjesztőfeszültséget. Ezért nem folyik át a szabályzón a teljes fogyasztókra és a töltésre szánt áram sem, míg az állandó mágnesesnél ezek is igénybe veszik a szabályzó egységet és melegítik azt. Bár olcsóbb megoldás az állandómágneses gerjesztés, de néhány problémát is felvet. Nehezebb állandó értékre szabályozni, nagyobb igénybevétel a fesz.szabályzón.
Sziasztok!
Köszönöm a tippeket utánna is nézek a holnapi nap folyamán és ha minden jó akkor le is igazolok egy fesszabályzot! A ZZR 96-os, 6 lábas a fesszabályzó,az akkumlátort májusban vételeztem bele sajnos nem sikerült a gyárit mert ez csak 9Ah remélem nem ez a baj mert akkor úgy jártam, mint Kutya.Motobat márka 12V 9Ah fekete színű!Rash irtad,hogy méressem ki.Azzal nem lesz gond mert jó helyen dolgozom bevallom öszintén az elektromos kollegám már nem kevés időt töltött vele!Már ott tartottunk,hogy csinált nekem egyett házilag csak iszonyatosan melegszik ezért tovább kéne fejleszteni!De ha letudnátok írni,hogy pontosan mit is kell mérni azt megköszönném!
A fesz.szabályzót leggyakrabban a szar akksi nyírja ki. A fekália itt általában fehér (nyitott) akksit jelent, esetleg súlyosbítva azzal, hogy az a fehér akku elmúlt két éves.
Több 'munkára' kényszeríti a fesz.szabályzót -ami a hibás elhelyezés okán amúgy is melegszik- és máris kész a hiba.
Én pont így jártam: az akksin (azt hittem) spórolok 6-8 ezret - e heyett vettem egy 15 ezres fesz.szabályzót, meg egy 15ezres akkut ugyanúgy
A kidobott fehér színű megoldással együtt több mint 40ezerbe volt a "spórolásom"
SZIASZTOK!
Segitségeteket kérném alkatrész ügyben,,, jobb oldalt csúsztam 400-as 96-os ZZR-emmel, az idomok már kb rendben vannak, de kéne még egy szép bontott aluminium lábfék konzol és még néhány apróság...
Segitségeteket előre is köszönöm!
Dzsuva
csak érdekesség képpen kérdezném milyen fogyasztást tapasztaltál a Zizivel 2személlyel, túra tempóban stb...
Eladó 1992-es ZZR 600-ról keveset futott láncszett 10eft-ért. Uitt bontott alkatrészek is eladók (jó állapotú blokkalkatrészek is!).
Hú, már tökre várom a következő szezont, hogy még közelebbről megismerkedjek a 6-ossal. Mert ez a pár száz km. csak ízelítő volt! Mondjuk pár apróságot nekem is meg kell csináltatni rajta, ami egy "új" motor vásárlásakor illik, a többi úgy is csak menet közben derül ki.
Holnap megyek a fényezőhöz, hogy az optikai tuning darabokkal mitmivan
Vagy ha más nem, feladom egy borítékba a postán!
Egy fesszabályzót én is cseréltem már, ésa régi még megvan.
De nekem miért volt ekkora átalakítás illetve javítás a moccodon?
Mondjuk péntek óta legalább tudom már miért
Köszönöm a tippeket utánna is nézek a holnapi nap folyamán és ha minden jó akkor le is igazolok egy fesszabályzot! A ZZR 96-os, 6 lábas a fesszabályzó,az akkumlátort májusban vételeztem bele sajnos nem sikerült a gyárit mert ez csak 9Ah remélem nem ez a baj mert akkor úgy jártam, mint Kutya.Motobat márka 12V 9Ah fekete színű!Rash irtad,hogy méressem ki.Azzal nem lesz gond mert jó helyen dolgozom bevallom öszintén az elektromos kollegám már nem kevés időt töltött vele!Már ott tartottunk,hogy csinált nekem egyett házilag csak iszonyatosan melegszik ezért tovább kéne fejleszteni!De ha letudnátok írni,hogy pontosan mit is kell mérni azt megköszönném!
Több 'munkára' kényszeríti a fesz.szabályzót -ami a hibás elhelyezés okán amúgy is melegszik- és máris kész a hiba.
Én pont így jártam: az akksin (azt hittem) spórolok 6-8 ezret - e heyett vettem egy 15 ezres fesz.szabályzót, meg egy 15ezres akkut ugyanúgy
A kidobott fehér színű megoldással együtt több mint 40ezerbe volt a "spórolásom"
Ezekszerint ők is tudják értékesíteni? Szerintem azt a pénzt sosem látnám viszont, és jobban tudnék hirdetni, bár kitudja...
Egyben szeretném eladni, a motor 3/4-e még hasznosítható.
Segitségeteket kérném alkatrész ügyben,,, jobb oldalt csúsztam 400-as 96-os ZZR-emmel, az idomok már kb rendben vannak, de kéne még egy szép bontott aluminium lábfék konzol és még néhány apróság...
Segitségeteket előre is köszönöm!
Dzsuva