Bár nagyon szép helyeik vannak (majd rakok fel igény esetén képeket) , és tényleg gyönyörű motorjaik (80-as évekből még gyári állapotú darabok, de ez az autóúton 80 autópályán 100 ez a halálom....
Nem jellemző hogy zörögne, de a méretpontossággal szoktak bajok lenni, főleg az itthoni készítésű daraboknál.
De a távol keleti 30-40 dolláros nem ANNYIVAL rosszabb az MRA-tól, mint amennyivel olcsóbb.
Hálló! Na mi a téma errefelé? Kutyabácsi lábasod is odaért? Alólunk ma minden gép elkésett, kezdve a szuperexpresstől a repülőn át az Ic-ig, ábr az utolsón már nem is lepődtünk meg
Viszont a z750 befibrillálva lett Áron által, amiért extra respect neki és már nagyon nagyon várom. hogy újra megkergessem
Igen, megegyezik. De ha már nem gyári, akkor ne vegyél gagyit tizenezerért.
Vagy ebayről egy 20-30 dolláros megoldást nézz (nekem is az van) vagy egy profi 100EUR-os MRA-t, ami valóban sokat jelent nagy tempónál (olyat adtam el Tombatnak).
Köszi,akkor ezek szerint 1 személlyel 5-6 között ahol lazán hasítok az a megfelelő egy 400-ccm-hez.
Viszont akarok plexit a motoromhoz.
Találtam is egy plexi gyártó csapatot,ahol 95-ös zzr plexit árulnak ~11E és meg is kapom.
Kérdés,hogy a 95-ös és a 98-as ZZR plexije megegyezik igaz?
A 400-ast (főleg két személy csomaggal) csak 7ezer felett használtam, egyszerűen mert csak onnantól van benne elég erő, ahhoz a súlyhoz. A 600-as más tészta, azzal 3-6ezer között már el lehet ballagni kényelmesen. És a fogyasztása is szolidabb, ennek megfelelően.
Oké,értem válaszodat.
De kíváncsi lettem volna mi felel meg optimális tempónak fokozattól függően. Szóval 3.ban olyan 5-6E között nyomassam,vagy nyugodtan pörgessem fel 8-9-re?
Te magad szoktad figyelni az RPM-eket,vagy inkább a motor duruzsolását hallgatod?
Sziasztok. 91-es 1.1 hez alkatrészek eladóak. Ami még van:fejidom, 2db farokidom, 4 hajtókar és dugók, hűtők, váltó, kuplung, lengővilla, váz papír nélkül, elsőlámpa, hátsó telo, és még sok apró kütyü.
csabamuvek@freemail.hu
06706170942
Item number: 330362332264
(ar/megtett km/evjarat)
Miután ma hivatalosan is motorozhatok igy nagyon eladóvá vált a mocim vagy ZZR nagyobb kicsit idősebb csere is jöhet!max 90es évjárat
Bár nagyon szép helyeik vannak (majd rakok fel igény esetén képeket) , és tényleg gyönyörű motorjaik (80-as évekből még gyári állapotú darabok, de ez az autóúton 80 autópályán 100 ez a halálom....
Szóval dilemma, még kiderül...
Hogy tudok-e segíteni azt nem ígérem, de valamit majd kitalálunk. TéSándort mikor megy kifelé azt tudni?
De a távol keleti 30-40 dolláros nem ANNYIVAL rosszabb az MRA-tól, mint amennyivel olcsóbb.
A gagyik nagy tempónál mit csinálnak? Zörögni fognak?
Köszi!
itt a kapaszkodó, itt a lábas, mindkettőre mehet a Zérgút visszabökés !
Mikor lészen itthon...odaát új fertőzés ütötte fel a fejét ( igen, én kezdtem megin' a hülyeséget ) veterán sor4 -eket vadászunk angolban...
Erős szükségünk lesz magára
Viszont a z750 befibrillálva lett Áron által, amiért extra respect neki és már nagyon nagyon várom. hogy újra megkergessem
A szám egyel több, 240, vagy 249 van benn?
holnap délután tucc hívni...
Tudnál egy telefonszámot adni nekem?
Más elérhetőség is jó, de ez a legegyszerűbb
Vagy ebayről egy 20-30 dolláros megoldást nézz (nekem is az van) vagy egy profi 100EUR-os MRA-t, ami valóban sokat jelent nagy tempónál (olyat adtam el Tombatnak).
Viszont akarok plexit a motoromhoz.
Találtam is egy plexi gyártó csapatot,ahol 95-ös zzr plexit árulnak ~11E és meg is kapom.
Kérdés,hogy a 95-ös és a 98-as ZZR plexije megegyezik igaz?
De kíváncsi lettem volna mi felel meg optimális tempónak fokozattól függően. Szóval 3.ban olyan 5-6E között nyomassam,vagy nyugodtan pörgessem fel 8-9-re?
Te magad szoktad figyelni az RPM-eket,vagy inkább a motor duruzsolását hallgatod?
csabamuvek@freemail.hu
06706170942