Le a kalappal, micsoda doktori szemed van .
Es szerinted a kipuffogo, az also idom? Gyurt (talan az esestol, meg csunya lila szine van (mind akit tul hajtottak volna)! Szerinted? Erdemes lenne megnezni?
Mondjuk 380-ra lealkudni, vagy meg lejebb .
A Banner nálam is 10.800.- ( 10.200.- + az 5% ÁFA emelés ) - de nem véletlenül mondtam a Yuasát.
Ha valaki kíváncsi a JÓ akksi titkára: megtudtam anno amikor a quadokat árultam, hogy + 25USD-ért rendelhetem a gépeket egy kínai akksival, ami a Yuasa tökéletes licensze.
Voltak gondok az előző beszállítóval, ennyit megér a nyugalom -gondoltam- innentől ezekkel a Yuasa másolatokkal jöttek. Andi quadja 2005.márciusában gyártott gép. 150 cc-s, 9 Ah-s akksival.
Az akksija (ismerve a ciklusokat) valamikor 2004.augusztus körül készülhetett ezek alapján - vagyis 5 évvel ezelőtt.
A ZZR-t idén áprilisban használtam utoljára.
Az utolsó motorozásokra EZZEL A 9 AMPERES AKKSIVAL MENTEM ! És most, 3 hónap állás után is ez fogja elindítani - pedig nem YUASA, csak annak a licensze (vagy lopása/koppintása, ki tudja.)
Ennyit nekem megér ez a 2.000.- Ft különbség.
Ezért van mindig (legalább egy) Yuasa akksi a ZiZikhez a polcon.
És ezért is kínálom ezt megvételre.
Az enyémen sem állnak ettől rendezettebben a számok, pedig nem volt tekergetve. A mechanikus számlálókban hajlamosak kissé szétrázódni a számok, pláne ha már van is benne km. Szerintem pusztán ez alapján véleményt mondani a valós futásról nem lehet.
A csúszás nem lehetett nagy a karcokból itélve. A blokk az fekete, ilyent még nem láttam, bár lehet más már igen. A napi kilóméter számláló nullázója kivan szedve, mivel csak igy lehet szétbontani a műszeregységet hogy visszacsavargassuk az összkilóméterszámlálót, ami láthatóan vissza van csavarva: összevissza állnak a számok!
Egyoldali kipufogórendszer - nincs középsztender, ami hasznos lenne. Továbbá nincs elakadásjelző, rondán van felkókányolva a rendszám.
A jobbos csúszásnyom mély, de függőleges: tehát a motor nem hosszirányában csúszott - ez nem egy rossz hír.A bal oldali csúszásnyomok hosszirányúak, de nem mélyek: ez is jó hír, ránézésre 40 km/h alatti volt a csúszás.
Nem drága, valós az évjárata, kb. igaznak tűnik amit mond. Egyedül a kilométert keveslem ( ez csak évi 3500 körüli ) de kitudja, akár igaz is lehet.
Összességében a "megnézendő" kategória. Műszaki nélkül is megéri a 400 alatti összeget, ha egyébként nagyjából jó a gép.
Yuassa-t én még annyiért nem láttam. Legalábbis zzr-be valósit. Az enyémbe 14-es kell, az 18 körül lett volna, igy banner került bele. Ez ha jól látom 12-es, és nem rossz az ára.
Állítsd be a használtautón a paramétereket az 'autóvadászban' így rögtön értesít, ha tettek fel olyan 5-600 -as ZiZit, ami Téged érdekelhet.
( Halkan mondom, egy totál motorhibás/blokk nélküli 400-as is jó ötlet lehet: max. 150-200 között megáll egy minőségi átépítés 600-asra )
Üdv! ;)
-ZZR 250 et szeretnék vásárolni.
Tedd azt csak ajánlani tudom, MIvel kellene összehasonlítani?
-Alaktrészek kaphatók és mennyibe fáj?
Fogyóalkatrészekről kutyától kérdezz. Bontókban lehet hozzá találni mindent, sajnos nemrég szükségem is volt rá. Költségekről: teljesítményadó 4000Ft, biztosítás ~7200Ft, a többi kb fele a nagyokénak: 609.oldalon 15192hsz
/2L olaj, szimpla tárcsa elöl, de ez is megfog - fém fékcsővel /
Ha Szombathely felé jársz beugorhatsz szívesen válaszolok kérdéseidre
van valakinek elado plexije ami nem gyári? érdekelne az is holnap készul a fékcsövem targonca pneumatika csöböl és a csatlakozásokat is ott helyben szerelik a tomlore szoval meglátjuk mi lesz ebbol.....
Így van. Ha a közelben van, felmegyek lábon, ha távolabb, akkor max. elviszel.
Igaz, bajai nem voltak az elmúlt 60-70ezer Km alatt a ZZR-eimnek - de legalább a 100%-hoz viszonyítjuk (és ahhoz képest alkudjuk le) a kiszemelt példányt
Es szerinted a kipuffogo, az also idom? Gyurt (talan az esestol, meg csunya lila szine van (mind akit tul hajtottak volna)! Szerinted? Erdemes lenne megnezni?
Mondjuk 380-ra lealkudni, vagy meg lejebb .