Van benne olaj is!
Már egy jópáran tolták emiatt hazáig a gépüket, hogy perecnél kilyukadt a dekli, és elfolyt az olaj.
Ebben a generátor úgy működik, szénkefe nélkül, hogy két tekercs mozgása között jön létre elektromos áram, a mágnesesség elvén.
Szerintem...
Javítsatok ki ha tévedek...
Nos a generátor egy motor, csak visszafelé, és a kocsinál nyitott, mivel 80-90 Amper is szalad rajta induláskor, s direkt nyitott, hogy jól tudjon szellőzni. Motornál nem tudom hogy van, de gondoltam hasonló.
De mivel generátorról van szó, egy 3 fázisúról (legalábbis kocsin) Mi a baj a szénkefével? Mért nincs benne? Akkor hogy adja át a teljesítményt?
Mint mondtam, kocsin így van, de a motoron nem tudom, csak tipp.
Sziasztok!Tegnap megvettem a "márkahű motort" zxr750,nagyon tetszik ,talán jó is.Megy ,mint a mérgezett egért az biztos De fékbetétek kellenek,hátra biztos,az elsőt megnézem 7végén.Nálad van hozzá?93 évjárat.
Esőben viz a genrátorban zzr-en szénkefev a generátoron zzr-en Lehet nincs is benne olaj és lyukas az oldala Bocsi ez nem autó és bocsi a viccért. A kimérés viszont jó ötlet
Nos nem tudom, hogy motornál hogy néz ki, de kocsinál, két csavar tartja a generátorhoz, DE óvatosan szedd le, mert könnyen eltörhetnek a kefék benne!
Egy kis fémdoboz a generátor oldalán. Talán a kábelek is abba mennek.
Első körben, ha az akksid a helyén van már és jár a motor, elegendő ott rámérni: alapjáraton, és fordulaton is persze.
13 V körül/felett legyen alapjáraton, fordulaton pedig legalább 1 V-tal több.
Ha az ok, és a hiba továbbra is fennáll akkor esélyes az akksi csere.
Köszönöm, holnap fel tudom tölteni az akksit, és akkor megpróbálok mérni mindent. a fesz sazbályzót hogy tudom levenni? Mármint hogy néz ki, amit le kell húzni?
( Fuchs Silkolene 10-40 fél-szintetikus, amivel gyárilag volt feltöltve az enyém anno HiFlo szűrővel )
Első betét : 6.500.- / oldal
Hátsó betét : 5.871.-
Már egy jópáran tolták emiatt hazáig a gépüket, hogy perecnél kilyukadt a dekli, és elfolyt az olaj.
Ebben a generátor úgy működik, szénkefe nélkül, hogy két tekercs mozgása között jön létre elektromos áram, a mágnesesség elvén.
Szerintem...
Javítsatok ki ha tévedek...
De mivel generátorról van szó, egy 3 fázisúról (legalábbis kocsin) Mi a baj a szénkefével? Mért nincs benne? Akkor hogy adja át a teljesítményt?
Mint mondtam, kocsin így van, de a motoron nem tudom, csak tipp.
A horvát túrára ki hoz sátrat?
06-20-524-3412
Nála a 4 olaj meg a szűrőd, a Csepel-Váci út útvonalon megy (ettől eltérni nem is tud!) viszont ingyen elviszi Neked. 9755.- pénz.
Egy kis fémdoboz a generátor oldalán. Talán a kábelek is abba mennek.
13 V körül/felett legyen alapjáraton, fordulaton pedig legalább 1 V-tal több.
Ha az ok, és a hiba továbbra is fennáll akkor esélyes az akksi csere.