Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor köszi a bizniszt!
Minden Ok !
Megkaptam a betéteket, köszi! Te a zsozsit?
Sima csapvíz...az jött csak ki 10 rugóból válság van bámmeg

( Fuchs Silkolene 10-40 fél-szintetikus, amivel gyárilag volt feltöltve az enyém anno HiFlo szűrővel )
Nagy-nagy grat ! a ZXR/ZX 7R a Kawa máig legjobban sikerült motorja ( a '93-as ZXR volt a Kawasaki utolsó világbajnoka ! )

Első betét : 6.500.- / oldal
Hátsó betét : 5.871.-
Van benne olaj is!
Már egy jópáran tolták emiatt hazáig a gépüket, hogy perecnél kilyukadt a dekli, és elfolyt az olaj.
Ebben a generátor úgy működik, szénkefe nélkül, hogy két tekercs mozgása között jön létre elektromos áram, a mágnesesség elvén.
Szerintem...
Javítsatok ki ha tévedek...
Köszönöm, a tranzakció megtörtént. Kaptam egy nejlon acskót, kb 5 kiló vót, bébasztam a kocsi hátuljába, végülis milyen folyadékot küldtél? :)
Azt nem mondtam, hogy olajnak kell lennie benne....
Nos a generátor egy motor, csak visszafelé, és a kocsinál nyitott, mivel 80-90 Amper is szalad rajta induláskor, s direkt nyitott, hogy jól tudjon szellőzni. Motornál nem tudom hogy van, de gondoltam hasonló.

De mivel generátorról van szó, egy 3 fázisúról (legalábbis kocsin) Mi a baj a szénkefével? Mért nincs benne? Akkor hogy adja át a teljesítményt?

Mint mondtam, kocsin így van, de a motoron nem tudom, csak tipp.
Elvileg van. 2 blokkból az egyikben csak találunk valahol egy kinyomó baszt... De árakban nem vagyok kompetens. Majd alkudozunk. :)
Sziasztok!Tegnap megvettem a "márkahű motort" zxr750,nagyon tetszik ,talán jó is.Megy ,mint a mérgezett egért az biztos De fékbetétek kellenek,hátra biztos,az elsőt megnézem 7végén.Nálad van hozzá?93 évjárat.
Esőben viz a genrátorban zzr-en szénkefev a generátoron zzr-en Lehet nincs is benne olaj és lyukas az oldala Bocsi ez nem autó és bocsi a viccért. A kimérés viszont jó ötlet
Sajna az már elkelt.
Thunder!

A horvát túrára ki hoz sátrat?
Jó.
Híjjad fel reggel 9 körül ezt a számot:

06-20-524-3412

Nála a 4 olaj meg a szűrőd, a Csepel-Váci út útvonalon megy (ettől eltérni nem is tud!) viszont ingyen elviszi Neked. 9755.- pénz.
Akkó erisszed, mondjad, mikor/hol lehet felmarkolni, akkó fizetek.
Megnézném az enyémen, de az szervizben van, amint hazahoztam első útja oda ment, átnézik, s szükségeseket cserélik.
A ZiZin bal oldalt, a hátsó-oldalidom alatt van.
Nos nem tudom, hogy motornál hogy néz ki, de kocsinál, két csavar tartja a generátorhoz, DE óvatosan szedd le, mert könnyen eltörhetnek a kefék benne!
Egy kis fémdoboz a generátor oldalán. Talán a kábelek is abba mennek.
Első körben, ha az akksid a helyén van már és jár a motor, elegendő ott rámérni: alapjáraton, és fordulaton is persze.
13 V körül/felett legyen alapjáraton, fordulaton pedig legalább 1 V-tal több.

Ha az ok, és a hiba továbbra is fennáll akkor esélyes az akksi csere.
10 alatt megáll.
Köszönöm, holnap fel tudom tölteni az akksit, és akkor megpróbálok mérni mindent. a fesz sazbályzót hogy tudom levenni? Mármint hogy néz ki, amit le kell húzni?
Kutya, mennyiért van Budapesten egy garnitúra olaj/szűrő az 1100-ba? Fuchs ásványi előnyben, max. félszintetikus, nézdkiakatalógusból*
Most akkó van alkatrész eladó? :) Kéne egy kuplungoldali kinyomó basz.