Az a helyzet, hogy a kis Zizim néha nem akar indulni. Leginkább akkor, ha 1-2 napot állt egyhelyben. Ráadom a gyújtást, nyomom az indítógombot és látszik, hogy halványodik az üresvisszajelző, meg egy halk kattanást is hallok, de meg sem próbálja forgatni a motort. Aztán egy kis tili-toli után elsőre indul. Van ötletetek, hogy mi lehet a baja, illetve hogyan orvosolható?
Szóval kilométerenként 4-5 Ft volt nálam a különbség. Ha belegondolsz, az a másfél liter kimondva nem sok.
De ha azt mondom, hogy mentem 30ezer Km-t a kicsivel, akkor 4,5 Ft * 30.000.- = 135.000.- Ft.
Tehát amennyivel olcsóbban vettem a 4kilóst (kb150EFt) azt pont elszórtam a tankjába 4-5 forintonként utólag
Vegul is tudsz a fogyasztasrol valamit mondani? 100-as temponal menyi lehet a fogyasztas a 400-asnal es mennyi a 600-asnal? Mert szerintem ha jobban huzod a szarvat, tobbet fogyaszt. De ahogy nezem , 550 alatt nem lesz 600-as. En meg max 400-at tudnek kiszoritani, igy is padlot fogok.
Ezen bizony nincs ram air nyilás. Elsőre fura lehet, de a 600as kevesebbet eszik ez adódik abból h kevésbé kell forgatni. 93ig volt e a régi fajta, lehet 94es üzembehelyezésű, ez még nem akkora csalás, de látni 95-96os motorokat amik valójában nem azok
A váz, futómű elvileg egyezik, igaz én Kutyáén néztem, hogy neki állítható az eleje, lehet ebben különbözik a 400-600. Amúgy szinte tök ugyanaz a motor, apróbb eltérések vannak, amik lentebb már említve vannak. Ha nem ismered a tipust, és véletlen össze akadsz eggyel ne ijedj meg a váltótól, olyan tud lenni mint a mennydörgés
Ja,... nem is mondtam, ..az asszonkam rabolintott Most mar csak egy jo, olcso, szep ...stb kel kiszurnom, csak meg nem tudom, hogy 400, vagy 600 .De eloszor meg kellene ismerkednem veluk, .
Erről Kex-et kellene kérdezni, mondjuk engem is érdekel a téma. Amit tuti cserélni kell: hengerfej, hengersor dugattyúkkal, a főtengely az kérdéses h különböző löketűek-e. Továbbá a karbi is cserés, hallottam olyant is hogy a leömlők, de ebben nem vagyok biztos. A két motornak a váltóáttételezésésről megint csak nem merek semmit mondani. Szeritem a legegyszerűbb venni egy működőképes 600as blockot, és azt belerakni, a hivatalos útra én is kiváncsi vagyok.
Minden délelőtt 10-dél között megy Csepel, Váci út útvonalon.
Ha kell, a szállítását is meg tudjuk oldani Pestre, ingyen.
Ha itt tartunk, mennyiért tudsz ilyet?
(leszámítva , ha Rami jön hozzám - mert akkor ő hozz a bowdent, és akkor storno az út)
Ha fiatal ( idei ) az akksid, akkor valahol elfolyik az áram.
Ha nem, akkor ebből akku csere lesz. (gondolom ha nem áll sokat - pár órát csak) akkor meg simán indul. Mivel addig (még) megtartja az áramot.
Az a helyzet, hogy a kis Zizim néha nem akar indulni. Leginkább akkor, ha 1-2 napot állt egyhelyben. Ráadom a gyújtást, nyomom az indítógombot és látszik, hogy halványodik az üresvisszajelző, meg egy halk kattanást is hallok, de meg sem próbálja forgatni a motort. Aztán egy kis tili-toli után elsőre indul. Van ötletetek, hogy mi lehet a baja, illetve hogyan orvosolható?
100-as utazó, 2személy: 400-as 5.5L , 600-as 4L
120 , 2személy: 400-as 6,5L , 600-as 5L
140-150 autópálya: 400-as 7,5L , 600-as 5.5-6 L
Szóval kilométerenként 4-5 Ft volt nálam a különbség. Ha belegondolsz, az a másfél liter kimondva nem sok.
De ha azt mondom, hogy mentem 30ezer Km-t a kicsivel, akkor 4,5 Ft * 30.000.- = 135.000.- Ft.
Tehát amennyivel olcsóbban vettem a 4kilóst (kb150EFt) azt pont elszórtam a tankjába 4-5 forintonként utólag
A váz, futómű elvileg egyezik, igaz én Kutyáén néztem, hogy neki állítható az eleje, lehet ebben különbözik a 400-600. Amúgy szinte tök ugyanaz a motor, apróbb eltérések vannak, amik lentebb már említve vannak. Ha nem ismered a tipust, és véletlen össze akadsz eggyel ne ijedj meg a váltótól, olyan tud lenni mint a mennydörgés
A gyújtáskapcsolóval volt a baj . Kontakt hibás volt.
Köszi szépen a gyors választ, és a segítséget.