Ipone 15 W 50 , nem tudom h fél v full szintetikus. A kuplung esetleges elfogyása miatt lehet ez? Teszem azt már alig van rajt cumó, és az olajat megzabbantja. Csúszni nem csúszik, folyás nincs sehol.
Üdvözlet! Örülök neki, majd tanulmányozd
Ugyan itt nemnagyon tudja senki, de Bologna itt nyaralt csopakon, összefutottunk, és kipróbáltuk a sörözös módszert az alvászavaromra, mindezt kora délután, de még este volt hatása valamennyire
más:
Én ma gurultam egyet, érdekes volt. Veszprémben megálltam virágot venni, rögzitettem a tankon, inditózás, kuplung be, és akkor érzem h itt alami nem stimmel... Elenegedett a bovdenjavitó készlet, fent a pöcöknél, szépen kicsusszat. Nagy mázli hogy nem menet közben történt, pl előzés közben egy visszaváltásnál Szerencsére már sok szerszámot tartok magamnál, de a drótvágó, ill a csiszolópapir hiányzik még.
Szerelés közben láttam egy ZZR 250est leparkolni, gyorsan levadásztam, remélem idetalál a hölgy
Hazaérve néztem, mintha kevés lenne az olaj, pedig pár napja töltöttem rá, lehet megeszi a magas fordulaton való haladás? Reggel megnézem, remélem vaklárma az egész, már sötét volt hozzá. Szelepszárszimeringeknél nem eheti, mert cserélve lettek, akkor maradnak a gyűrűk
Szia Kutya!
Nem tudom megkapták-e a boltban az emailt,mert nem jött semmi válasz,de ezek kellenének:
Olajszűrő : HF4o1 - 1.000.- ( listaár: 1470.-)
Légszűrő : HFA29o9 - 3.000.- ( listaár: 3.890.- )
Láncszett ( legerősebb ZVM2-es /130LE+/ lánccal ) : 39.620.- ( Listaár: 59.880.- )
Esetleg küldjek nevet,címet,vagy lesz aki elhozza Kecskemétre őket?Előre is köszi
to kegyszeru kimérni a generátort ohm ot mérsz a multiméterrel 3 kábel jon ki a generátorbol. a multival testre fogsz és a másikkal meg a 3 kábelt nézed végig ilyenkor az a jo ha szakadást mutat utánna a 3 kebeleket nézegeted egymáshoz viszonyitva itt kell lenni ellenállásnak. kilehet mérni a fesz szabályzot is de msot huzok furdeni ha segitség kell irj
Helló!
lenne egy kérdésem hozzátok.
Van egy 250-esem és vezérműláncot cserélek rajta, csk nem merem addig lehúzni a főtengely végéről a fogaskereket amíg nemtom milyen. Nagy segítség lenne már az is ha szervízkönyv azon részét amiben benne van a blokk vonalas rajza. email címem:langosgabor@gmail.com
köszönöm szépen!
Még nem adtam el, akkor szóltam volna.
Viszont van egy ismerősöm, aki eladta az ugyan olyan fényezésű 400-asát nem rég, ráadásul arról a környékről. Lehet hogy az új gazdája furikázik ott vele.
Nekem olyat magyaráztak, hogy nem biztos, hogy a fesszabályzó rossz. Lehetséges, hogy a tekercsek zárlatosak, bár ezt már megkérdőjelezném. Holnap mérünk majd ellenállást, de hogy ez pontosan hogyan megy, majd felhívom az emberemet (Racsi)
Imádni való motor ez a nagy ZZR csak a fényszóróban ne kelljen izzót cserélni.. Szét kellett bontani alaposan, holnap veszek bele pilácsot aztán rakom rakom össze. Próbálkoztam a nőgyógyász mutatvánnyal de nem lehet hozzáférni.
Hát ne haragudjatok de én olyat nem láttam,de azt mondja a cimbim hogy lehet hogy be van épitve a generátorba.Ha mégis van feszültség a fesszabájzóba de mégsincs töltés a következő lépés?
Ugyan itt nemnagyon tudja senki, de Bologna itt nyaralt csopakon, összefutottunk, és kipróbáltuk a sörözös módszert az alvászavaromra, mindezt kora délután, de még este volt hatása valamennyire
más:
Én ma gurultam egyet, érdekes volt. Veszprémben megálltam virágot venni, rögzitettem a tankon, inditózás, kuplung be, és akkor érzem h itt alami nem stimmel... Elenegedett a bovdenjavitó készlet, fent a pöcöknél, szépen kicsusszat. Nagy mázli hogy nem menet közben történt, pl előzés közben egy visszaváltásnál Szerencsére már sok szerszámot tartok magamnál, de a drótvágó, ill a csiszolópapir hiányzik még.
Szerelés közben láttam egy ZZR 250est leparkolni, gyorsan levadásztam, remélem idetalál a hölgy
Hazaérve néztem, mintha kevés lenne az olaj, pedig pár napja töltöttem rá, lehet megeszi a magas fordulaton való haladás? Reggel megnézem, remélem vaklárma az egész, már sötét volt hozzá. Szelepszárszimeringeknél nem eheti, mert cserélve lettek, akkor maradnak a gyűrűk
Átjött a cucc, csak a csirkeszárnyak nem szóltak eddig Jelenleg emésztem az anyagot. Grazie mille! +egy fotó
Kkmét fele nem megy mostanában fuvar, szóval posta sztem.
Vagy költségtakarékos megoldásként ( a posta 2800 Ft lenne ) Solton össze tudsz futni a kiszállítónkkal, úgy kicsit olcsóbb/gyorsabb.
Nem tudom megkapták-e a boltban az emailt,mert nem jött semmi válasz,de ezek kellenének:
Olajszűrő : HF4o1 - 1.000.- ( listaár: 1470.-)
Légszűrő : HFA29o9 - 3.000.- ( listaár: 3.890.- )
Láncszett ( legerősebb ZVM2-es /130LE+/ lánccal ) : 39.620.- ( Listaár: 59.880.- )
Esetleg küldjek nevet,címet,vagy lesz aki elhozza Kecskemétre őket?Előre is köszi
lenne egy kérdésem hozzátok.
Van egy 250-esem és vezérműláncot cserélek rajta, csk nem merem addig lehúzni a főtengely végéről a fogaskereket amíg nemtom milyen. Nagy segítség lenne már az is ha szervízkönyv azon részét amiben benne van a blokk vonalas rajza. email címem:langosgabor@gmail.com
köszönöm szépen!
Olcsóbb mint venned egy ampermérőt és bogarásznod.
Viszont van egy ismerősöm, aki eladta az ugyan olyan fényezésű 400-asát nem rég, ráadásul arról a környékről. Lehet hogy az új gazdája furikázik ott vele.
Keszthelyen már másodszor láttam zzr-t olyan,mint Peeter-é ,eladta?Olyan volt a szín és 1 kipuf van rajta.
Esetleg vissza tudod keresni amit írtam a cikkszámokról/árakról ? Akkor nem kell újra keresgetnem.
2009. augusztus 21. péntek - Kawasaki Lime Party
itt a sport kiputok