Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és ha a tulmelegedés okozza akkor nem kéne rá egy kis 12 voltos vntillátor a gyujtás fázisrol?
Nem doboz. Egy fém, bordázott ált. két csavarral felfogatott kis szerkezet. Asszem a 6kilóson a bal oldali hátsó-oldalsó idom alatt van.
Kis kézi feszmérővel ki kell mérni: ha 3000 fordulatnál 14V -nál kevesebbet mutat, akkor rossz.
Nekem papírostól 2 év friss műszakival blokkcserével 180e-ből legálisan 600as lett.
Jobb oldalon van egy fekete doboz akkor az lesz,És hogy nézzem meg hogy jó-e?
A 400-ason sem az ülés alatt van
De ez 1100-as nem 400-as.
Jobboldalt a hátsófék olajtartálya körül, az idom alatt.
Azt hol találom,mert ez már nem olyan mint a 400-as hogy az ülés alatt volt.
Mi mértük a töltési feszültséget, csak nagyon alacsony.

Lámpa nélkül 13V körül (pörgetve a motort), lámpával 12V, ami nagyon kevés. Legalább 13.5-nek kellene lennie lámpával, alapjáraton.
Feszültsgszabályzót is meg kéne mérni, rendben működik-e.
Szia.Az akkumulátor ki van cserélve amit tudtam kábeleket átmozgattam,de a generátort csak hétvégén tudom megnézni mert akkor lesz idöm.
Előre is köszönöm nektek!Sziasztok.
Kontakthiba, a generátor-akkumulátor-biztosítéktábla körüli kábeleket és csatlakozókat nézd meg. Opció: akkumulátor-csere.
Jah, melózik... azért van napközben 2-3 hozzászólás / óra

Mindenki éjszakás műszakba' van, biztos...
Egy ilyen gyönyörű motort ne vegyünk észre?
Majd ne aggódj akinek hasonlója volt, vagy ötlete van jelentkezik, csak hát még munkaidő. Többségünk melózik még !
Gyorsan küldték, le a kalappal. Nem bontom ki, legyen a csalódás a tied bontáskor .

COMBTASKA ELADO! EGY DARAB! HAHOOOOOOOOOOOO

Peeter: azé te is jó volna most mar a kitűzőért eljönnél, nem gondolod?
Hajajj! Fesszabályzó...

Én Racsitól vettem egy utángyártottat, de valami még mindig nem fekszik. A gondom az, hogy ha lehúzom a fesszabályzót, alig egy óra alatt lemerül az akksi, ha pedig rajta van, kell neki 1-2 nap. (Azért húztam le, hogy meglássam, van-e egyáltalán töltés). Racsi aztmondta - mellesleg kellemesen csalódtam benne - , hogy mérjem le az ellenállást, mert lehetséges, hogy zárlatosak a tekercsek. Az előző tulajnak is valami gondja volt a töltéssel, félek, hogy az őj akksit és a fesszabályzó előbb-utóbb kivágja ez a probléma. Szervizbe vinni meg nincsen pénzem. :(
Nyugi, itt nincs olyan hogy 'leszarom' faktor. Ha tudunk, bárkinek segítünk.

Egy ZZR-esnek meg pláne
Bocsánat,de azt hittem hogy senki nem vett észre.Köszi Zoli
Nyugi, az elmúlt másfél órában egyikőnk sem jött rá így"távgyógyítva" hogy mi a baj, ezért nem válaszoltunk.
Amint eszünkbe jut a megoldás, szólunk.

( addig is: itt tudják szerintem a megoldást... )
Sziasztok.Segítségeteket szeretném kérni.Van egy ZZR 1100-as csoda gépem.Három hete voltam egy nagy turán és utána lerektam a motort,gond nélkül.Vasárnap elövettem de már nem volt töltésem.Azt szeretném kérdezni töletek hogy mi lehet a híbája.Az ülés alatti biztiket megnéztem,az inditó relénél is a 30 Amperes is jó a csatlakozók is össze vannak jól dugva.Nemtudom hogy nektek hogy van de nálam amikor gyujtásra raktam égtek a lámpák,de amiota ez a hiba fenn áll azóta csak akkor ég az első lámpa ha elindul a motor.Segitségeteket előre is köszönöm,várom a jó tanácsaitokat.Zoli 292
Azokat a fotókat nem gyűjtöm. Csak készítem...

Kő kemény hardvideo...

Látom nem csak motormosó csajok félmeztelen fotóit gyűjtöd, nem hanyagolsz el minket sem . Örülök!
Ja azt elfelejtettem, hogy úgy is jó ha vmilyen becsomagolt fájlba küldöd el.
Helló RamAir!

Sajna van még egy kis problémám, csak kéne az egész ZZ-R 250-es szervízkönyv, ugyanis vezérműláncot cserélek, és le kell venni a főtengely végéről a fogaskereket, és addig nem merek nekiállni, még nem láttam rajzon, hogy néz ki, mert körmös lehúzó kemény dolog. A mail címem ha már nem lenne meg: langosgabor@gmail.com, előre is köszönöm.
Üdv:Lángos Gábor