Nem doboz. Egy fém, bordázott ált. két csavarral felfogatott kis szerkezet. Asszem a 6kilóson a bal oldali hátsó-oldalsó idom alatt van.
Kis kézi feszmérővel ki kell mérni: ha 3000 fordulatnál 14V -nál kevesebbet mutat, akkor rossz.
Egy ilyen gyönyörű motort ne vegyünk észre?
Majd ne aggódj akinek hasonlója volt, vagy ötlete van jelentkezik, csak hát még munkaidő. Többségünk melózik még !
Én Racsitól vettem egy utángyártottat, de valami még mindig nem fekszik. A gondom az, hogy ha lehúzom a fesszabályzót, alig egy óra alatt lemerül az akksi, ha pedig rajta van, kell neki 1-2 nap. (Azért húztam le, hogy meglássam, van-e egyáltalán töltés). Racsi aztmondta - mellesleg kellemesen csalódtam benne - , hogy mérjem le az ellenállást, mert lehetséges, hogy zárlatosak a tekercsek. Az előző tulajnak is valami gondja volt a töltéssel, félek, hogy az őj akksit és a fesszabályzó előbb-utóbb kivágja ez a probléma. Szervizbe vinni meg nincsen pénzem. :(
Sziasztok.Segítségeteket szeretném kérni.Van egy ZZR 1100-as csoda gépem.Három hete voltam egy nagy turán és utána lerektam a motort,gond nélkül.Vasárnap elövettem de már nem volt töltésem.Azt szeretném kérdezni töletek hogy mi lehet a híbája.Az ülés alatti biztiket megnéztem,az inditó relénél is a 30 Amperes is jó a csatlakozók is össze vannak jól dugva.Nemtudom hogy nektek hogy van de nálam amikor gyujtásra raktam égtek a lámpák,de amiota ez a hiba fenn áll azóta csak akkor ég az első lámpa ha elindul a motor.Segitségeteket előre is köszönöm,várom a jó tanácsaitokat.Zoli 292
Sajna van még egy kis problémám, csak kéne az egész ZZ-R 250-es szervízkönyv, ugyanis vezérműláncot cserélek, és le kell venni a főtengely végéről a fogaskereket, és addig nem merek nekiállni, még nem láttam rajzon, hogy néz ki, mert körmös lehúzó kemény dolog. A mail címem ha már nem lenne meg: langosgabor@gmail.com, előre is köszönöm.
Üdv:Lángos Gábor
Kis kézi feszmérővel ki kell mérni: ha 3000 fordulatnál 14V -nál kevesebbet mutat, akkor rossz.
Lámpa nélkül 13V körül (pörgetve a motort), lámpával 12V, ami nagyon kevés. Legalább 13.5-nek kellene lennie lámpával, alapjáraton.
Mindenki éjszakás műszakba' van, biztos...
Majd ne aggódj akinek hasonlója volt, vagy ötlete van jelentkezik, csak hát még munkaidő. Többségünk melózik még !
COMBTASKA ELADO! EGY DARAB! HAHOOOOOOOOOOOO
Peeter: azé te is jó volna most mar a kitűzőért eljönnél, nem gondolod?
Én Racsitól vettem egy utángyártottat, de valami még mindig nem fekszik. A gondom az, hogy ha lehúzom a fesszabályzót, alig egy óra alatt lemerül az akksi, ha pedig rajta van, kell neki 1-2 nap. (Azért húztam le, hogy meglássam, van-e egyáltalán töltés). Racsi aztmondta - mellesleg kellemesen csalódtam benne - , hogy mérjem le az ellenállást, mert lehetséges, hogy zárlatosak a tekercsek. Az előző tulajnak is valami gondja volt a töltéssel, félek, hogy az őj akksit és a fesszabályzó előbb-utóbb kivágja ez a probléma. Szervizbe vinni meg nincsen pénzem. :(
Egy ZZR-esnek meg pláne
Amint eszünkbe jut a megoldás, szólunk.
( addig is: itt tudják szerintem a megoldást... )
Kő kemény hardvideo...
Látom nem csak motormosó csajok félmeztelen fotóit gyűjtöd, nem hanyagolsz el minket sem . Örülök!
Sajna van még egy kis problémám, csak kéne az egész ZZ-R 250-es szervízkönyv, ugyanis vezérműláncot cserélek, és le kell venni a főtengely végéről a fogaskereket, és addig nem merek nekiállni, még nem láttam rajzon, hogy néz ki, mert körmös lehúzó kemény dolog. A mail címem ha már nem lenne meg: langosgabor@gmail.com, előre is köszönöm.
Üdv:Lángos Gábor