Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megjöttek a kulcstartók, szépek, mindjárt festem egyiket feketére .
Eltűnök három napra, ne keresettek . Addig is átvétel módjáról értesítsetek email-ban
Köszi. és egy kis viszonyitás hogyan is nézett ki mikor hozzám került Mégegyszer köszönöm nélkületek nem került volna ilyen állapotba.
Na erre mondják, hogy: 'korát meghazudtoló állapotban'...

Szép munka !
És kész a MŰ végre köszönöm az értékes közremüködést Irány az út
Szerintem (inkább) az ő hozzászólására nyomd a 'válasz erre' gombot - hamarabb elér hozzá
zzrrs mit szólsz? Én benne vagyok.
Igen, működik.

De szerintem vedd fel a kapcsolatot "zzrs" -el, neki is Kecskemétre küldöm a csomagot !
Nem mindegy hogy 5.600.- ért, vagy 2.800.- ért veszitek át a két holmit...
Igen, az olcsóbb olaj kell. Nem a pályás.
Valszeg most nem tudok átugrani érte Dunába úgy , mint a plekó és a láncszett esetében. Posta és utánvét működik ugye?
Ezért nem szabad tartósan javított bowdennel közlekedni!
Nekem amikor elszakadt, akkor lent volt megfogatva a blokknál a bowden másik fele, de max 1 hetet jártam úgy vele. Jobb azt egyből megcsináltatni!
Persze, az alap ZiZi 4-600 dolgok mindig vannak.

10-40 olaj kell ?
Láncsprayt félreraktam, holmid már úton van Németből.

Kis szerencsével holnap d.u. már postázhatom: tehát hétfőre ott lesz. Legrosszabb esetben kedd reggel.
még ne, csak érdeklődés volt, van még a fékben, de észben tartalak.
12.000.- / oldal. Brembo Carbon Ceramic Race, 500 C fok felett is konstans fékhatás, a legjobb amit pályára eddig kitaláltak.
Tudom hozni 1-2 nap alatt.

Rendeljem ?
Megnéztem a pacit, nem fogyott el az olaj, van benn, igaz szerintem csipegetett belőle. Kipufogóprojekt tervben van, már csak valami fémlemez kellene ami bele tudok hegeszteni. Indításnál behúztam a kuplungot - ez nálam reflex, mert egyszer a tanulóautóval majdnem nekimentem a falnak, miután valaki sebességben felejtette, én meg nem figyeltem - és hát megint sikerült markolatig húzni, azaz a bovdenjavító készlet tényleg csak vészmegoldás, rendelek hozzá egy rendeset. Azt hiszem állati mázlim volt ezzel az elmúlt napban, hogy mindig álló helyzetben történt, nem pedig menet közben
Kutya!
Nekem is kellene Fuchs olaj + szűrő Kecskemétre. Van most polcon?
Szerintem a ChainGel jó lecc.Köszönöm.Kb mikorra várhatom?Kedden műszakizik a gép,előtte vagy utána?
Chain Lube-t nem ajánlom, nagyon összekoszolja a motort.
első fékbetét szett (2x2db) árajánlatot adj má légyszi valami faszát pályára.
Persze.

Választék:

ChainLube: inkább kis teljesítményű motorok spray-je, városi, rövidtávú használatra - neked nem játszik.
ChainGel: szintetikus, jó tapadóképességű, hosszú élettartamű spray, kimondottan nagy távolságokhoz, túrákhoz. 2.700.- Ft
ProRace: rövid távú, de extrém tempójú ( 200km/h +) hajtáshoz, versenyzéshez, pályanapokhoz. Szintetikus spray, 2.700.- szintén.

Melyikből tegyek bele ?
Ok, intézem: 2.800.- lesz a postaköltség.
Kutya!Esetleg egy láncspray-t is bele tudnál dobni a csomagba?Megköszönném!
Kutya!A posta jobb,sajnos mostanában reggel 7-től este 8-9-ig is melózok.A cím:Balog Brigitta
6000 Kecskemét Vaspálya utca 3.
Utánvéttel fizetném ki.
Előre is köszi
A "túlöblítés" is rájátszhat, de magában nem okozhat ilyet.
Folytsd vissza kicsit, töltsd szintig, és nézd meg h normál üzemben ( pl. 10000 fordulat alatt ) mennyi olaj fogy mondjuk 500km-en
ha fél liter vagy több, akkó baj van.
Eddig nem csinált ilyent, azóta van kb mióta kiszedtem a fojtást a kipufogóból. Holnap meglesegetem mi a fene baja lehet neki, reméljük nem komoly
Ipone-nal már jártak így ( Suzukiban )
Próbáld ki a Repsol / Fuchs (szerintem inkább utóbbi ) 15-50-jét.

Általában azonos viszkozitás mellett, a magasabb szintetikus tartalmú fogy kevésbé. A fuchs az 100% észter szintetikus anyag.
Nem folyósodik el, nem ég meg.

Hátha. Olcsóbb mint gyűrűzni - utsó mentsvár.