Hogy sikerüljön ugy visszarakni,mint a gyárban. Tisztitani mindenképp érdemes a rárakódott fékportól, igy nem fognak szorulni a fékbetétek. A dugattyút miért akarod kivenni? Természetesen vissza rakható de: a dugattyu nemsérülhet, karcmentesnek tükörsimának kell lennie, a rárakódott massziv szutykot a legfinomabb polirpapirral kell letisztitani. A kitolást vagy süritett levegővel, vagy saját fékolajával óvatosan kell véghezvinni egyenként. A kitoláskor kijöhet a helyéről a felső porvédő gumigyűrű,amit szintén meg kell óvatosan takaritani, illetve annak a hornyát is, mivel az tele szokott lenni korrózióval és rátapadt kosszal. Az alsó gumi gyűrű tömit, ha nincs vele gond ne háborgasd. Patikai tisztaság követelmény. Visszafelé rakáskor gumigyűrűket fékolajjal bekenni, helyükre igazitani, dugattyút szintén fékolajjal bekenni és vissza illeszteni saját helyére, majd kézzel óvatosan de erőteljesen visszanyomni. figyelni nehogy ferdén akard erőltetni. Légtelenitésre odafigyelni, és ne szivárogjon erőteljes fékezésre sem. Nem bonyolult, csak oda kell figyelni.
Sziasztok.Sikerült megcsinálni a csodagépemet,a generátorból feljővő szál volt elszakadva.A segítségeteket nagyon szépen köszönöm,Örűlök hogy vannak még olyan emberek akik össze tartanak.További szép napot,és nagyon jó motorozást kivánok minden motoros társamnak.Üdv Zoli 292
Nekem ezt irták, úgyhogy ennyi.
Féknyereg szétszedésnél mire kell ügyelni? Kikellene takaritgatni őket, kitudja mikor voltak. A dugattyút ha kiszedem az visszarakható simán?
Jaa!
Így már világos. Kár volt ezek után márkaszervízbe vinni, de szerintem az köztudott, hogy autónál, motornál a márkaszervíz alsóhangon is 2x annyiért dolgozik, mint mások.
A vitt gyertyák helyett voltak szívesek beépíteni a gyárit szolid 17000-ért mert előírás.
Illetve kitalálták, hogy a szinte tökéletes motorban az egyik injektorsor szét volt esve és biztos valaki gányolta a blokkot . Illetve 24 ezernél állítottak szelephézagot
Ehhez annyit tennék, hozzá hogy az előző (és első) tulaját 10 éve ismerem, és nem véletlenül vettem meg tőle, mert kevés ember szereti és törődik a motorjával annyit mint ő tette. Szegényt a szerviz után felhívtam és egyszerre volt ideges, ráadásul még ő sajnálta, mert ismeri a helyi márkakereskedőst/szervizest.
Szerencsémre azért beszéltem Kutyával IS, és mint mindig, most is megmondta a frankót. valamint spórolt egy rakás lóvét azzal, hogy a 18000Ft-os gyári betétek helyett normális fékbetét lesz benne ajó áron.....a 32 000-es szerviz Dunaújvárosban lesz
Azon már csak mosolyogtam amikor a szerelő kérdezte, hogy milyen betétet akarok, bele mondtam hogy Brembot, erre ő: Az pikk pakk meg fogja enni a tárcsákat...hát persze köszönjük Emese!
Szóval a motorszerelés bizalmasabb dolog mint a kolbász!
Ma befizettem a tandíjat a "Hogyan válasszunk motorszervizt okosan?" akadémiára.
Ennek folyományaként van 4db vadonatúj NGK CR9E gyertyám, amit nem tartanék meg a következő szervizig...Ha valakinek szüksége lenne rá szóljon itt vagy e-mailben (bituman"kukac"bituman.hu) . Ára annyi amennyiért én kaptam (4db : 6.780 )
Nem kisipari, roppantós stb. hanem TÍPUSRA fejlesztett, gyári pontokra azonnal felrakható szett !
A komplett első rendszer, összes cső/fitting, csavar stb. 5.1-es verseny fékolajjal együtt megállna szállítással együtt 25 körül !
Garanciás, számlás természetesen. A sajátom hétfőn már itt lesz, arról teszek fel képet !
Ez az ár, amit én rendelem a komplett bowden. de ha neked elkezdte reszelni, esetleg már elszakadt egy két szál, akkor cserélném az egészet, ezt meg eldugnám a motorban tartaléknak.
Szia! Nekem van kisebb nagyobb problémám vele, leeht rendelni pl a Biker-Worldről kb 8000+postáér, én csináltatok egyet méretek alapján, itt kaptam a cimet a fórumon:TSH
Volt egy másik cim is, ott lényegesen drágáb lett volna, össszehasonlitásként itt a belső cserére mondtak 1400 + áfát, ott összesen 2600 lett volna csak a belseje. Épp most válaszoltak, 3200ft + 1500 posta lesz.
Castrollal fogyott nekem is 1000km-en 5dl. Viszont silcolennel ,amit kutyától rendeltem 1500km/1dl Mondjuk most 10000 fölé nem hajtom,max nagyon ritkán belecsúszik 11000be. A váltóm is jobb lett.
Gonosz voltam, többé nem akar majd kicsúsználni a kis szemét! Fogtam és összehegesztettem a bowdent a pöcökkel. Meg méretre vágtam a másikat ha esetleg gubanc lenne
Szóval az a gyári, 10.500.- pénz. Már olyan helyeken, ahol legközelebb is visszavárják az ügyfelet ( pl. nálam )
Féknyereg szétszedésnél mire kell ügyelni? Kikellene takaritgatni őket, kitudja mikor voltak. A dugattyút ha kiszedem az visszarakható simán?
Így már világos. Kár volt ezek után márkaszervízbe vinni, de szerintem az köztudott, hogy autónál, motornál a márkaszervíz alsóhangon is 2x annyiért dolgozik, mint mások.
Illetve kitalálták, hogy a szinte tökéletes motorban az egyik injektorsor szét volt esve és biztos valaki gányolta a blokkot . Illetve 24 ezernél állítottak szelephézagot
Ehhez annyit tennék, hozzá hogy az előző (és első) tulaját 10 éve ismerem, és nem véletlenül vettem meg tőle, mert kevés ember szereti és törődik a motorjával annyit mint ő tette. Szegényt a szerviz után felhívtam és egyszerre volt ideges, ráadásul még ő sajnálta, mert ismeri a helyi márkakereskedőst/szervizest.
Szerencsémre azért beszéltem Kutyával IS, és mint mindig, most is megmondta a frankót. valamint spórolt egy rakás lóvét azzal, hogy a 18000Ft-os gyári betétek helyett normális fékbetét lesz benne ajó áron.....a 32 000-es szerviz Dunaújvárosban lesz
Azon már csak mosolyogtam amikor a szerelő kérdezte, hogy milyen betétet akarok, bele mondtam hogy Brembot, erre ő: Az pikk pakk meg fogja enni a tárcsákat...hát persze köszönjük Emese!
Szóval a motorszerelés bizalmasabb dolog mint a kolbász!
Vagy kihagyták a motorodból a gyertyákat, mégis haza tudtál vele menni?
Ma befizettem a tandíjat a "Hogyan válasszunk motorszervizt okosan?" akadémiára.
Ennek folyományaként van 4db vadonatúj NGK CR9E gyertyám, amit nem tartanék meg a következő szervizig...Ha valakinek szüksége lenne rá szóljon itt vagy e-mailben (bituman"kukac"bituman.hu) . Ára annyi amennyiért én kaptam (4db : 6.780 )
Gyári szelephézagos, doromboló injektoros hétvégét mindenkinek!
Nem kisipari, roppantós stb. hanem TÍPUSRA fejlesztett, gyári pontokra azonnal felrakható szett !
A komplett első rendszer, összes cső/fitting, csavar stb. 5.1-es verseny fékolajjal együtt megállna szállítással együtt 25 körül !
Garanciás, számlás természetesen. A sajátom hétfőn már itt lesz, arról teszek fel képet !
Volt egy másik cim is, ott lényegesen drágáb lett volna, össszehasonlitásként itt a belső cserére mondtak 1400 + áfát, ott összesen 2600 lett volna csak a belseje. Épp most válaszoltak, 3200ft + 1500 posta lesz.
Ha jó tudom vkinek gondja volt mostanában a kuplung bovdennel Honnan lehet rendelni,mennyi lehet?
Köszi
Nekem a 36ezres szervíz esedékes..
és pár kép, ha segít..