Van egy eladó ZZR 400-asom, 93-as évjárat, 26000 km, felújított fékek, új gumik, új lánc szett,kitűnő állapotba van a gépezet!
Ár: 400 e ft
Ha valakit érdekel írjon itt vagy mailbe gepuspok@freemail.hu
Mivel itt vannak a tesztelésre kapott új Brembok, kivettem az első ( gyári, Tokico ! ZCO191 -es ) fékbetéteket a ZiZiből.
Ha valakinek kell, olcsón megszámítom ( így ránézésre kb. 60-70%-os - egy 10-15ezerre jó még )
Új ára, kb. 100 EUR / 2 csomag.
3.000.- / pár áron vihető, ha innen kell valakinek.
Nem, sajnos prózaibb az ok: az öreg macsek valami felderíthetetlen betegségben szenved - epilepszia szerű (de nem az!) rohamok törnek rá, pár óránként.
Ha valaki hozzáér, megrázza - azonnal elmúlik. Ha nem, akkor hosszú percekig vergődik, 2-300 -as pulzussal.
Így alakult, hogy az éjel kiolvastam a sportmotor összes topikját ( LFP kicsit hosszú volt ) és két rohamot előztem meg...éjjel 1-kor, meg hajnal fél 5 fele.
...Ha lenne aki ébren tart, akkor nyilván nem a fórumot bújnám... - majd idővel néztem én már izgalmas, MotoGp futamot 'vákum-hatás' alatt
kuplungbowden - szerintem 2-2,5 -ből kijön a kisöregnél, ahol az enyém készül. Ha a renault, váltóbelső "tol-húz" bowdenjeit jól összerakja, akkor ez sem lehet gond neki.
Kuplung: általában a fém lapok nem kopnak el, csak a parafa tárcsákat (és esetleg rugókat) kell cserélni. Tudok egy helyet Dunaújvárosban, ahol 30 helyett csak 15-be kerül
A blokkcserét nem vitatom, bár néhány szerencsés már lőtt az íbéjről 2-300EUR-os blokkot
Igy is lehet mondani, de allmodni is lehet, aztan mi valosul meg belole , az mar mas kerdes. Mondjuk azert jol jonnek neha az " ebreszto szavak" , hisz tudod te is milyen, mikor elkap a lazz .
Most egy kicsit visszafogom magam, es nem zargatlak, minden sziri-szarert . Megyek es lefekszem, mert honap sok munka var ram.
Es kosz a turelmedet
Majd ha esténként a Touratech meg Louis katalógusokat olvasgatod, éjszaka meg az abból kinézett extrákat vadászod az e-bayen na akkor szokott jönni a durci...a hálószoba irányából.
Hiába fogod magyarázni, a vászoncseléd nem fogja megérteni, miért is lenne jobb a vas egy MRA túraplexivel, vagy egy radiális főfékhengerrel
Látod, hülyére unom magam és próbálom magam hasznossá tenni. Ha lenne aki ébren tart, akkor nyilván nem a fórumot bújnám
Alkoholos megoldás: hatékony tud lenni, de hosszú távon sokba kerül, inkább tankolok.
Fizikai fáradtság: célravezető, de napi egy-két órát elvesz esténként, csak már elmúlt a fáradtság
Az imént gondolkodtam nekem milyen költségek merülhetnek még fel:
Közeljövőben:
Olajcsere cca 3000km múlva ~10.000
kuplungbowden ~ 4700
távolabbi jövő:
Kuplung tárcsák és rugók - namost ide van fém és parafalamella, mindkettő kell v nem? -ezt még nem cseréltem a zizin ~ 30.000
Távoli jövő:
Fényezés ?
Blokk csere 400 -600 ~ 200.000 ft
Sokba van ez a motorozás
Jol van na, ..nem tartalak fel .
Mar bocs hogy ennyit kerdezoskodok, de szinte felek egy kudarctol, hogy melle nyulok a boltnak es akkor alhatok majd a kutyam mellett
Erre gondoltam en is. Na majd holnap felhivom.
Szerinted , ha most veszek egy rendszámos motort, ervenyes vizsgaval, nekem csak az atirast, meg a biztositast kell meg szamolnom hozza? Esetleg tudod az kb. mennyi lehet?
Egy szó leírás nincs róla, nincs rajta rendszám - és utalás sem, hogy rencámozni lehetne.
Szóval egy telefont megér, de én nem táplálnék nagy reményeket.
A borulas, horzsolas nem is zavar, az lenne a legkevesebb. De ha a motort szet gyilkoltak, az mar igen. Vagy ha torott es a futomu serult, az mar nem motor szerintem
Ki ne lődd, ettől függetlenül lehet jó gép, csak ezeket bele kell kalkulálni, össze kell hasonlitani valami másik géppel, meg a hangját kell meghallgatni. Sajnos ezek a gépek már voltak boritva, meg többnél vissza van csavarva a kilóméterszámláló. Ennyi pénzért nem biztos hogy egy rossz vétel
Van egy eladó ZZR 400-asom, 93-as évjárat, 26000 km, felújított fékek, új gumik, új lánc szett,kitűnő állapotba van a gépezet!
Ár: 400 e ft
Ha valakit érdekel írjon itt vagy mailbe gepuspok@freemail.hu
Ha valakinek kell, olcsón megszámítom ( így ránézésre kb. 60-70%-os - egy 10-15ezerre jó még )
Új ára, kb. 100 EUR / 2 csomag.
3.000.- / pár áron vihető, ha innen kell valakinek.
Ha valaki hozzáér, megrázza - azonnal elmúlik. Ha nem, akkor hosszú percekig vergődik, 2-300 -as pulzussal.
Így alakult, hogy az éjel kiolvastam a sportmotor összes topikját ( LFP kicsit hosszú volt ) és két rohamot előztem meg...éjjel 1-kor, meg hajnal fél 5 fele.
ma más móccer lesz: edzés a gravitációs teremben. nehéz nap
kuplungbowden - szerintem 2-2,5 -ből kijön a kisöregnél, ahol az enyém készül. Ha a renault, váltóbelső "tol-húz" bowdenjeit jól összerakja, akkor ez sem lehet gond neki.
Kuplung: általában a fém lapok nem kopnak el, csak a parafa tárcsákat (és esetleg rugókat) kell cserélni. Tudok egy helyet Dunaújvárosban, ahol 30 helyett csak 15-be kerül
A blokkcserét nem vitatom, bár néhány szerencsés már lőtt az íbéjről 2-300EUR-os blokkot
Most egy kicsit visszafogom magam, es nem zargatlak, minden sziri-szarert . Megyek es lefekszem, mert honap sok munka var ram.
Es kosz a turelmedet
Majd ha esténként a Touratech meg Louis katalógusokat olvasgatod, éjszaka meg az abból kinézett extrákat vadászod az e-bayen na akkor szokott jönni a durci...a hálószoba irányából.
Hiába fogod magyarázni, a vászoncseléd nem fogja megérteni, miért is lenne jobb a vas egy MRA túraplexivel, vagy egy radiális főfékhengerrel
Üdvözlünk a lejtőn
Alkoholos megoldás: hatékony tud lenni, de hosszú távon sokba kerül, inkább tankolok.
Fizikai fáradtság: célravezető, de napi egy-két órát elvesz esténként, csak már elmúlt a fáradtság
Az imént gondolkodtam nekem milyen költségek merülhetnek még fel:
Közeljövőben:
Olajcsere cca 3000km múlva ~10.000
kuplungbowden ~ 4700
távolabbi jövő:
Kuplung tárcsák és rugók - namost ide van fém és parafalamella, mindkettő kell v nem? -ezt még nem cseréltem a zizin ~ 30.000
Távoli jövő:
Fényezés ?
Blokk csere 400 -600 ~ 200.000 ft
Sokba van ez a motorozás
Mar bocs hogy ennyit kerdezoskodok, de szinte felek egy kudarctol, hogy melle nyulok a boltnak es akkor alhatok majd a kutyam mellett
DuB trükkje sem vált be az alváshoz ? Vagy van aki ébren tartson ?
kell eredetvizsga is, az kb. 14-15 ezer. Átírás az 25 körül + 12 az új forgalmi. Biztosítás idénre 4.000.-
Akármit is állít az előző tulaj, egy új olaj+szűrő csere (ki tudja, mit rakott bele és mikor az előző gazda ) : 9-10 EFt
Kb. ennyi, egy teli tank benzint még adj hozzá ( 4-5000 ? ) és gyááááá !
Átíratás: kor és köbcenti alapján -- net
Biztosítás: neten találsz kalkulátort hozzá
Szerinted , ha most veszek egy rendszámos motort, ervenyes vizsgaval, nekem csak az atirast, meg a biztositast kell meg szamolnom hozza? Esetleg tudod az kb. mennyi lehet?
Egy szó leírás nincs róla, nincs rajta rendszám - és utalás sem, hogy rencámozni lehetne.
Szóval egy telefont megér, de én nem táplálnék nagy reményeket.
Meg gyanúsan olcsó is...
( 600-as, 400-ért ! )