Sziasztok.Segítségeteket szeretném kérni.Van egy ZZR 1100-as csoda gépem.Három hete voltam egy nagy turán és utána lerektam a motort,gond nélkül.Vasárnap elövettem de már nem volt töltésem.Azt szeretném kérdezni töletek hogy mi lehet a híbája.Az ülés alatti biztiket megnéztem,az inditó relénél is a 30 Amperes is jó a csatlakozók is össze vannak jól dugva.Nemtudom hogy nektek hogy van de nálam amikor gyujtásra raktam égtek a lámpák,de amiota ez a hiba fenn áll azóta csak akkor ég az első lámpa ha elindul a motor.Segitségeteket előre is köszönöm,várom a jó tanácsaitokat.Zoli 292
Persze, szólok. Valszeg aug 20 körül lesz ilyesmi újra.
Már most is bedobhattam volna ide
...bár csak egy jó fél nappal előtte tudtam meg biztosra, hogy lesz és hogy mi is megyünk.
Köszi az infót Sokat segitettél Most is az a gondom hogy alig teker és igy nehezen idul. Ha feltöltöm 2-öt sem fordit és beröffen Lehet most is ez a baj vagy csak régi az aksi Délután kideritemKöszi mégegyszer
Minél nagyobb az akku, annál nehezebben tölti fel a kis generátor.
Én a quadba a 10 amperes helyett 18-asat tettem, teljes kudarc.
Gyakorlatilag mindig lemerül - pozitívum hogy sose, annyira, hogy ne indítsa el. Viszont hallani h sokkal lassabban teker, mint az eredetivel.
Az gáz. Akkor csak a sajátja lesz jó hozzá.
Hívd fel Áront ( Quicksteel.uw.hu ) ha neki sincs éppen, akkor a Racsit.
Én 15 ért vettem legutóbb.
( lassan el kéne gondolkozni, egy utángyártott légterelő legyártásán, ami a fesz.szabályzóra tereli a levegőt. Szerintem simán túlmelegedés okozza a hibát, így hogy ennyire el van rejtve az alkatrész. )
Hispy most egyszerűbb utat választott: átfűzette a blokkot, maradt a régi motorszám , de 600 as belsővel.
Ha jól tudom, 150-200 körül van kompletten egy ilyen beavatkozás.
Biatorbágyon lehet készíttetni, én is most viszem a héten az enyémet. Vagy ha gondolod, vedd meg az én gyárimat - az új kormányhoz nekem hosszabbat kell készíttetnem.
Kappa: megjött a combtáskád !
Kettőt küldtek, így ELADÓ EGY DARAB COMBTÁSKA !
(4.500 Ft, ha jól emlékszem)
Már most is bedobhattam volna ide
...bár csak egy jó fél nappal előtte tudtam meg biztosra, hogy lesz és hogy mi is megyünk.
Ahogy látom sok motoros volt ott. Az egyik felét ismerem is, mint régi kecskeméti.
Ha lesz hasonló, megkérhetlek, hogy szólj?
Jó kezdeményezés!
Én a quadba a 10 amperes helyett 18-asat tettem, teljes kudarc.
Gyakorlatilag mindig lemerül - pozitívum hogy sose, annyira, hogy ne indítsa el. Viszont hallani h sokkal lassabban teker, mint az eredetivel.
Rendszerint a szar akksi szokta kinyírni őket - nálam is ez történt.
Ha elmúlt 3 éves az akkud, vagy nyitott (fehér színű) akkor simán kikészítheti.
Hívd fel Áront ( Quicksteel.uw.hu ) ha neki sincs éppen, akkor a Racsit.
Én 15 ért vettem legutóbb.
( lassan el kéne gondolkozni, egy utángyártott légterelő legyártásán, ami a fesz.szabályzóra tereli a levegőt. Szerintem simán túlmelegedés okozza a hibát, így hogy ennyire el van rejtve az alkatrész. )
Hány lábas a fesz.szabályzód ?
Ha valakit érdekel itt van pár kép és egy rövid video a tegnapi híradóból:Hír
Kép
A csobbanás
Sajnos úgy néz ki kinyiffant a fesszabályzóm .
Nem tudja valaki hol lehet venni újat? Mintha lett volna már vki aki vett, vagy tévedek?
Ha jól tudom, 150-200 körül van kompletten egy ilyen beavatkozás.
Gyártatni hol és mennyiért?