Az én taktikám, hogy kissé terpesztett lábakkal hajtom magam, így elkerülöm a lábtartót!
Ha meg tartósan lila lesz a vádlid, akkor a barátod esténkénti masszírozással gyorsíthatja a véraláfutás felszívódását.
Ha jól látom olyan mint az én kuplungkarom, szét kell húzni a kart és az állítható okosságot amiben a bowdenvég van. A kép tetején lévő izé amin a csavar átmegy kicsúszik mindkettőből.
Keresd Zsolti haveromat a 20/4687396 számon, nekem ő szokta szerelgetni a mocim meg DuBnak is, biztos van valami ötlete erre. Amikor nekem cserélte a karmanytyút első féken akkor bazijó lett.
biztos nem olyan taktikásan mint te
nem tudom,de szegény barátom már dünnyögött,h nem lát szoknyában...most,h ennyi dolgom volt és nem ültem 3 hetet motoron és felszívodtak a lila foltok, felvettem egy szoknyát és olyan boldog volt valahogy meg kell őriznem a vádlim épségét
szevasztok megvotl karmantyucsere de nayg fos az egész csak ugy fog a fékem ha a karnál a távolságállitot a két szám közé teszem és ugy a legnagyobb a távolság...... légtelenitettem már mindenhol mi a francot csináljak ezzel mert ez igy egy nagy kalap szar .....
Bár nem értem a problámédat, hogy a rollerezéstől miért lesz kék zöld a vádlid? Én is így szoktam közlekedni az udvar és az utca között, de én még egyszer se vertem bele a lábam. Hogy csinálod?
leér ám a lábam...még hajlítva is van...csak mindig nekitolom..ezt igy nem tudom elmagyarázni...és meg tudok ám kicsi helyen is fordulni,csak mégis vannak olyan helyzetk,amikor inkább roller...
a doboz project...under construction
Szia Kutya!
Érdekelne 2000-es 1,1-es zizihez olajszűrő,légszűrő,illetve láncszett.Tudom már írtad,de ha van akkor lehet h a jövő héten meg is venném őket.Köszi
Csótányroppantó cipő ? És rögtön nagyobb terpeszben is leér a lábad...
( de komolyan: ha ez ekkora gond, akkor inkább az ülésen kell alakítani, hogy alacsonyabbra kerülj, vagy kibólyázni vmi zárt helyet, és gyakorolni a lábletétel nélküli fordulást. A rugó meg jó helyen van itt, hidd el. )
fuuu,télleg....erre nem is gondoltam,hogy "véletlenül" is felrúghatom...lehet húzok akkor ott vmi csavaron,hogy ne lehessen olyan könnyen felcsapni,de mégis lehessen...nemtom,még dolgozok a probléma megoldásán,de elegem van,h kék zöld a vádlim
Azért azt vedd figyelembe, hogy a fékünk olyan, hogy először kb egy centit húzol rajta, és az még csak a féklámpa érzékelő, és utána működteti a munkahengert. Légtelenítéshez tipp: a légtelenítő csavaron keresztültöltsétek fel a folyadékkal, így nem kell végigpumpálni, hanem teszem azt egy nagyobb fecsivel töltitek meg, és máris nem tart órákig
megjottek a karmantyuk a paripához kilett cserélve minden felul elég koptt volt a munkahenger alul meg tele volt oxiddal meg pár porvédo gyuru hiányzott... 1 órán át légtelenitettem de tobbet vártam volna a javulástol bár mintha picit feljebb fogna de a betéteknek ujra be kell kopni mert nem ugy lett viszaszorva, meg rálégtelenitem(dot5.1) mert fujtuk punpáltuk cs az nagyon szivás..... mert szerintem az nem normális hogy az utolso 1 cetntin kezd el fogni ...... most akkor vagy betét vagy fékcsö de lassan enyi pénzbol már abs.t teszek rá...
terv szerint holna velence vasárnap meg balcsi.....
IGEN AZ! elindulsz pirosnál felkapod a lábad, felrúgod a lábtartót és nem megy vissza, levegőben a lábad, próbálod visszarúgni és míg erre figyelsz szépen nekimentél valaminek.
Ha meg tartósan lila lesz a vádlid, akkor a barátod esténkénti masszírozással gyorsíthatja a véraláfutás felszívódását.