Köszi szépen Ezt kerestem pont. Most már tényleg megcsináljuk,mindig csúszik a program.
Szerintetek kell új szelepfedéltömítés? Vagy elég a "piros" ragasztó?
Mennyibe kerülhet egy vezérműlánc és vajon a feszítőt is cserélni kell vele?
Köszi
Bocs, már megvan a II. -es számú vevő - a mostani 'sürgetésem' is pont ezért van.
Ha estig jelentkezik Kata egy csekkel akkor Ok, ha nem - akkor Andris már fizeti is őket.
fuckin...meghalt a hotmélem..irtam a nagyoknak,azt irták,hogy visszakapom,de semmi...aztán pár napra rá az egész net meghalt...mégnagyobb fuck..szoval nem látom ha valaki irt,mert ugye nem jön a forumüzenet érkezett értesitő...
Kutyának üzenet: légyszi a mikmaat@freemail.hu-ra küld már el a címed meg mindent,amit irnom kéne az utalásos boritékra,mert menne a pénz,de mivel a gépem szervizben és azon mentett oldalon volt tárolva az adatod, igy elveszett az is...és bocsi de áj hev no tájm,h egyesével visszanézzem az oldalakat..most is rohanok melozni:S
(jahh.és uhh...remélem még megan a doboz )
egyéb info...drága keresztapám fogta és felrakta a motoromat középsztenderre,mert ott állt az udarába és passz,h miért nem volt neki jo oldalsztenderen.. és mikor meglátta,jo mérges lettem(ugye én igy már boritottm el..) és mondtam neki,hogy aki felrakta az veszi le...hát persze,hogy hát persze,hogy felboritotta...szoval most kurva élet,mert letört a tükröm...a felső része és mivel ott ilyen vékony neki az a rész ahol csatlakozki persze,hogy nem is ragasztható...szóval iszonyat mérges vagyok...ha valanek van vmi ötlete,elfogadom,mert nem akarok másik tükröt,imádom a naaagy bocsi tükreit...
Nah..rohanok melozni!
Kutya írj és holnap megy a lóvé!
Lehet h. tudunk olcsóbban 5.1-et, ma délután körülnézek.
Másrészt kellhet is : épp néztem, a Brembo betét 500 C felett (!) is változatlan fékhatást nyújt ! Szóval egy erősebb 20 perces menethez a ringen, pont jól fog jönni !
Hosszú élettartamú olaj: a nagyon magas forráspont (185°C), ami meghaladja a DOT 4 (155°C) és DOT 3 (140°C) értékeit, lehetővé teszi a hosszú élettartalmat. A fékfolyadékok tulajdonsága, hogy felszívják a légnedvességet, ami csökkenti a folyadékok forráspontját, így a fékezés biztonságát is. fél liter 3500 forint :(
THUNDER!
Miért nem jössz le hétvégén Balatonboglárra?
Onnan indul a vitorlás verseny, szívem szerint én motorral /ahogy az időjárás engedi/ mennék és péntek este természetesen átmennék Lellei kikötőnél található pizzériába eszegetni.
Nem tudom hogy ott alszunk-e de szerintem az is megoldható.
Már én is több, mint 1 éve járok így vele, csak tavaly sz@rul esett, hogy megvettem első motorom, vittem vizsgáztatni, és elzavartak vele Aztán meg az előző tulaj ismerősével, többszörös áron kellett "okosba" intézni. Jövőre, ill. 2 évente meg újratábla.
Na mindegy, megpróbálom az itt leírtakat, aztán vagy sikerül, vagy így marad. Úgyis le akarom cserélni újabbra, nagyobbra.
Az a baj, hogy sajnos a Kawasaki csak gyári cuccokat rendel leginkább, az meg hetek kérdése. Mondjuk én anno ott hagytam a kivett lapkákat hátha valakinek olyan kell, de az nem biztos hogy segít rajtad, illetve hogy még meg is van. De a futár azért elég gyors, és nem is annyira drága. Ha meg véletlen lenne már Rudinál elsőfék felujitó cucc akkor nekem is érdekeltségem lenne a futárszolgálatnál.
Akkor bízok benne, hogy a szinkron + szelepállítás belefér 20-30 ezerbe. Remélem Ők is ügyesek, sajnos annyira nem tudok a dolgoknak utánajárni, max. netes intézéssel (posta, futár stb.), ami időben valahol ugyanott van, mint ha Ők intéznék.
Szerintetek kell új szelepfedéltömítés? Vagy elég a "piros" ragasztó?
Mennyibe kerülhet egy vezérműlánc és vajon a feszítőt is cserélni kell vele?
Köszi