Tóth Tibi, a szervizes. Szerintem még mindig ott dolgozik, idén nem voltam még náluk. Amit lehet magam javitok, a nagyobb problémákkal keresem csak meg őket. Tavaly volt szelephézag, szinkron, lánc-lánckerék csere 25 ezer + anyag. De lapkát nem nagyon tartanak, ugyhogy vagy vársz mig beszereznek, de gyorsabb ha magad intézed. Mindenképp több napos projekt emiatt. Én inkább felmentem másnap pestre Rudihoz (biker-world) a szükséges méretű lapkákért, így harmadnap már motoroztam.
Szia!
Az említett Vajdasági hétvége részünkről érdekelne 5-6 embert, csak valahogy találni kellene egy alkalmas hétvégét. Nektek sajnos ugy látom aug. 01 nem lesz alkalmas, esetleg egyeztetnénk ha még áll az ajánlat.
A hétvégére nem igazán igérkezik jó idő, pedig már nekem is nagyon mehetném van.
Nos volt egy olyan problémám, hogy hidegen a Zizi nehezen indult. Önindító forgatja, se semmi "felhörpentés", csak tolásra. Ezt okozhatja bármi, de mivel először a hörgős hang ütötte fel a figyelmem, jött a karbiszinkron elsőnek. Azoban ezen kényes beállítás során rájöttünk ill. tapasztaltuk, hogy a 2. hengerhez tartozó karburátor pillangószelepe nem nyit fel, csak 8 ezres fordulat felett. Szóval itt valami bibi van a hengerrel, valószínűleg a szelepekhez kellesz nyúlni, amit a Kawasaki Miskolcra szeretnék majd bízni, valahogy Ők szimpatikusak.
A másik: a fesszabályzómnak lejárt az "ideje", így bontóból szereztem egyet (hála Racsinak). Kezdetek kezdetén láttam, hogy az akku egy kalap kaki (zselés robogó akksi, nem is bele való még csak méretben sem), így rendeltem egy YU12AA-t (ismeritek nyilván). Holnap jön meg a fesszabályzó és az akksi, egyelőre csak ezeket csinálom meg, mivel őszintén félek a szerviz költségeitől, na meg szükséges még egy kicsit gyűjtenem.
Egy pár apróság: Új üléshuzat, ami szerintem sokat dobott a mocin. Mivel az első sárvédő nem volt jól rögzítve, a gumi elrágta az elejét, így üvegszálgitt - festés szükségeltetett. Elvileg holnap ez is kész lesz.
Már totál be vagyok indulva, motoroznék már, de lényeg, hogy egy álmom teljesült - a hardver már megvan, csak némi beállítás szükséges.
Olykor-olykor..., igyekszem felvenni a némaBob stílust: ritkán szólók, akkor is semmit. Egyébként folyamatosan olvasom a fórumot: hát'... nem lehet mostanába azt mondani, hogy "töretlen" az épp Zizik száma.
A nyár elején még gurultam egy rövidkét, de aztán már csak a kávézó elé tudtam kitolni, ha csajozni akartam. (A legközelebbi 2 km-re volt, ugy hogy megizmosodtam !)
Már minden oké a vállammal, hamarosan a gép is rendben lesz. Át kell nézetnem, kicseréltetni amit ki kell + egy forgalmivizsga és már gurulhat is. A tervek szerint a hónap elejére-közepére fel lesz készítve, persze ez attól is függ, hogy a ZS-t az elején csak pumpálni vagy szivattyuzni is kell.
Na jó..., ennyit hónapok óta nem írtam, izomlázam lesz még a végén, ha nem hagyom abba.
vagy leragasztod az égon a megfelo érintekési pontot szigeteloszalag negyzettel vagy elvágod a kábelt de enyém is ilyen igy járok vele tob bmint 1 éve és nem fogom kiiktatni! zavar?
Csak annyira mint Zizzer Tőle sem láttam még "ZZR-rel a Garda tó partján" feliratú képeket (idén) a Zivivjén
Augusztusban már talán, de ahhoz még be kell fejeznem az átépítést, plusz ki kell próbálnom: bírom -e egyáltalán a fagyizón túlig
Múltkor autóval is lefárasztott a 200km+ út... igaz előtte 4-5 nappal műtöttek, szóval érthető volt a fáradtság
Benne vagyok, még mindig :), Kicsizolika jelentkezett anno, sőt még a szabit is kivette, nem tudom meggondolta e magát?!
Hétvégére nem megyünk valahova? Remélem szép idő lesz, mert véresre karmolom magam! Egy hónapja tervezek strandra menni és nem lehet . Ajánlataim a régiek: Zsóry vagy Lipóti fürdő !
A helyzet mostani állása ( 150 rugó tartozás közüzemire ) szerint, csak az OEP-en múlik a dolog. Ha megkapom a táppénzt/utiköltséget, akkor jöhet a mehet ( természetesen akkor még kísérő-autó szerepét betöltve )
Szóval erősen csillagozott - ha lóvé lesz, akkor dá.
Az adriai motoros túrával kapcsolatban írok!
Tavasszal nagy lelkesedéssel /ami nem változott/ álltunk neki tervezni az egy hetes túrát augusztus elejére.
Csak szeretném tudni hogy kik azok akik még mindig tartják magukat és részt szeretnének venni a túrában.
Hány főre és motorra vagy esetleg autóra számíthatunk.
Csak bátran írjátok le a neveteket.
1. Thunder-motor
2. Okoska- motor
3. ÖCSILACI- motor
Nem tudom: nekem eddig mindenhol egy tízes volt, de az "beesve" soron kívül, amikor volt épp 15 percem csak odavittem a gépet.
Ennyit megér, hogy a sötét indexek miatt ne szarakodjanak - pláne ha valakinek mondjuk "dobosított" is a gépe...
Engem a tavaly a Közl. Hatóságnál elzavartak vele. A régi tulajnak volt ismerőse egy vizsgahelyen, de így 15 ezerbe fájt a 2750 Ft helyett :( Mivel öregecske már ('93-as), így kétévente kell vizsgáztatni. Ha lehetne elkerülném az "okoskodást" meg a felárat.
Bituman-nal beszélgettünk reggel, hogy mennyi is egy átlag 5 éves motor fenntartása egy hónapban.
Az eredménytől én is meglepődtem: főleg, hogy ez a havi kb. 50ezres (!) keretben bukás ill. hitel törlesztés nincs benne !
( Akinek van ilyen tapasztalata, az kibővíthetné a listát ! )
A költség középkategóriás, keveset futott, műszaki hibát NEM produkáló gépre vonatkozik!
Fejidom lámpa feletti Kawasaki 115X16 1 db
Ülésalatti idom TWINCAM 16-VALVE 285x11 2 db
Tank Kawasaki 213x32 2db
Hasidom ZZ-R 175x80 2 db
A lámpa feletti kissebb lett valamiért nem tudom én mértem-e rosszul vagy ők vágták ki nekem rosszul nem mértem utána.
Mennyibe fájt neked ez?
Az említett Vajdasági hétvége részünkről érdekelne 5-6 embert, csak valahogy találni kellene egy alkalmas hétvégét. Nektek sajnos ugy látom aug. 01 nem lesz alkalmas, esetleg egyeztetnénk ha még áll az ajánlat.
A hétvégére nem igazán igérkezik jó idő, pedig már nekem is nagyon mehetném van.
Sajna esöt mondanak.Nekünk vitorlás verseny.
Nos volt egy olyan problémám, hogy hidegen a Zizi nehezen indult. Önindító forgatja, se semmi "felhörpentés", csak tolásra. Ezt okozhatja bármi, de mivel először a hörgős hang ütötte fel a figyelmem, jött a karbiszinkron elsőnek. Azoban ezen kényes beállítás során rájöttünk ill. tapasztaltuk, hogy a 2. hengerhez tartozó karburátor pillangószelepe nem nyit fel, csak 8 ezres fordulat felett. Szóval itt valami bibi van a hengerrel, valószínűleg a szelepekhez kellesz nyúlni, amit a Kawasaki Miskolcra szeretnék majd bízni, valahogy Ők szimpatikusak.
A másik: a fesszabályzómnak lejárt az "ideje", így bontóból szereztem egyet (hála Racsinak). Kezdetek kezdetén láttam, hogy az akku egy kalap kaki (zselés robogó akksi, nem is bele való még csak méretben sem), így rendeltem egy YU12AA-t (ismeritek nyilván). Holnap jön meg a fesszabályzó és az akksi, egyelőre csak ezeket csinálom meg, mivel őszintén félek a szerviz költségeitől, na meg szükséges még egy kicsit gyűjtenem.
Egy pár apróság: Új üléshuzat, ami szerintem sokat dobott a mocin. Mivel az első sárvédő nem volt jól rögzítve, a gumi elrágta az elejét, így üvegszálgitt - festés szükségeltetett. Elvileg holnap ez is kész lesz.
Már totál be vagyok indulva, motoroznék már, de lényeg, hogy egy álmom teljesült - a hardver már megvan, csak némi beállítás szükséges.
A nyár elején még gurultam egy rövidkét, de aztán már csak a kávézó elé tudtam kitolni, ha csajozni akartam. (A legközelebbi 2 km-re volt, ugy hogy megizmosodtam !)
Már minden oké a vállammal, hamarosan a gép is rendben lesz. Át kell nézetnem, kicseréltetni amit ki kell + egy forgalmivizsga és már gurulhat is. A tervek szerint a hónap elejére-közepére fel lesz készítve, persze ez attól is függ, hogy a ZS-t az elején csak pumpálni vagy szivattyuzni is kell.
Na jó..., ennyit hónapok óta nem írtam, izomlázam lesz még a végén, ha nem hagyom abba.
Augusztusban már talán, de ahhoz még be kell fejeznem az átépítést, plusz ki kell próbálnom: bírom -e egyáltalán a fagyizón túlig
Múltkor autóval is lefárasztott a 200km+ út... igaz előtte 4-5 nappal műtöttek, szóval érthető volt a fáradtság
Hétvégére nem megyünk valahova? Remélem szép idő lesz, mert véresre karmolom magam! Egy hónapja tervezek strandra menni és nem lehet . Ajánlataim a régiek: Zsóry vagy Lipóti fürdő !
Mikor motorozunk már egyet ?
Remélem másnak nem kell követnie a példám!
Sikerült a vitorla projektből kihoznotok végül vmit
0620 - 524-3412
El tudna teleportálni a cucc Pestig a futárral?
Szóval erősen csillagozott - ha lóvé lesz, akkor dá.
Az adriai motoros túrával kapcsolatban írok!
Tavasszal nagy lelkesedéssel /ami nem változott/ álltunk neki tervezni az egy hetes túrát augusztus elejére.
Csak szeretném tudni hogy kik azok akik még mindig tartják magukat és részt szeretnének venni a túrában.
Hány főre és motorra vagy esetleg autóra számíthatunk.
Csak bátran írjátok le a neveteket.
1. Thunder-motor
2. Okoska- motor
3. ÖCSILACI- motor
Ennyit megér, hogy a sötét indexek miatt ne szarakodjanak - pláne ha valakinek mondjuk "dobosított" is a gépe...
Engem a tavaly a Közl. Hatóságnál elzavartak vele. A régi tulajnak volt ismerőse egy vizsgahelyen, de így 15 ezerbe fájt a 2750 Ft helyett :( Mivel öregecske már ('93-as), így kétévente kell vizsgáztatni. Ha lehetne elkerülném az "okoskodást" meg a felárat.
Az eredménytől én is meglepődtem: főleg, hogy ez a havi kb. 50ezres (!) keretben bukás ill. hitel törlesztés nincs benne !
( Akinek van ilyen tapasztalata, az kibővíthetné a listát ! )
A költség középkategóriás, keveset futott, műszaki hibát NEM produkáló gépre vonatkozik!
Ülésalatti idom TWINCAM 16-VALVE 285x11 2 db
Tank Kawasaki 213x32 2db
Hasidom ZZ-R 175x80 2 db
A lámpa feletti kissebb lett valamiért nem tudom én mértem-e rosszul vagy ők vágták ki nekem rosszul nem mértem utána.