Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

okosabb nem lettem...máshogy: veszélyes ha kiszedem a rugót?
Van egy fölösleges közép standerem zzr 400 ra de lehet hogy a 600 ra is jó
Ennél olcsóbb nincs?
A rugó pont ezért van.
vegyél babettát azon van pedál
kérdés: miért van az,hogy az első lábtartót,ha felhajtom,magától le is csukódik? biztonsági ok? vmi kis rugó húzhatja vissza,de még nem néztem meg tüzetesebben, de ki akarom szedni a kis rugót,vagy azt ami visszahúzza egyenesbe a felhajtott lábtartót,mert mivel 50 kilo vagyok és alig birok el a motorommal, ugy szoktam vele kis helyen kanyarodni,hogy a lábam közt van és rollerezek vele..aminek az a következménye, hogy a vádlim egy pontban folyamatosan kék-zöld és mivel itt a nyár és ilyen lábbal ne viseljünk szoknyát,ezért kitaláltam,hogy a rollerezős taktika marad, de előtte felhajtanám a lábtartómat és ha befejeztem a manővert, akkor vissza, lehajtanám.
Tegye fel a kezét, aki megértette
Szóval a "kérdés",hogy miért van benne ez a kis rugó és tulajdonképp miért olyan fontos ez,ami miatt mégse hajtanám végre ezt a merényletet
Brembo, utcai-sport verzió: 6.900.- ( 10rugó a listaár )
A fesszabályzó új (vagyis bontóból szerzett), de a közeljövőben lemérjük műszerrel, az rossz-e. A hátsó fékbetét mennyibe fáj nálad?
A 2. henger kalandja majd a miskolci szervizben folytatódik.
oksi köszönöm :-)
120/70 : ha igaz már holnap elérhető lesz. PilotRoad/PilotSport/Diablo, 60EUR körül.
Küldd át a számodat a mélcímemre - kereslek ha megvan !
Szia kutya : láttam van gumi is :-) kellene nekem is a zizire első gumi :-) olcsóér:-) tudsz valamit ?
fuhuuu..június 11óta nem motoroztam...na de holnap! és a hétvégén! be fogom pótolni! ahhhj, de hiányzik...
SBK kormányom van már: gyerekjáték
Tükörtartó bilincs, abból ki a 10-es csavar, arra rögzül a vízálló tok.

20-ért full EU Igo navi beficcen, oszt' jóidő.
A navi rögzítést hogyan akarod megoldani? Nekem van egy Bluepanther 350c-ém aminek a rögzítésén töröm a fejem.
Én eleve tartalékon hagyom: ne kelljen menet közben kapkodni, amikor autópályán/előzés közben leáll a gép, te meg kesztyűben kapkodsz a motor oldalán.
Én meg nemrég átraktam tartalékra a csapot és hát meg is töltöttem a tankot, de nem állítottam vissza a szelepet. Következő alkalommal amikor piroson állt vettem észre és jutott eszembe, anh mondom akkor rögtön be is fordulok az első shell-nél. 15 méterre a "csaptól" állt le és begurult. Mit mondjak, a Zizi, a megbízható!
miért merül még mindig az akksi, - fesz.szabályzó
hátsó fékbetét - tudok segíteni
markolat - kerékpáros bolt, 500Ft. Vagy Louis, extrás 2500 ért.
km-spirál - én is úgy gyártatom
új plexi előre - már írtam
2. henger megvizsgálása - kompresszió mérés és szelep tömítettség első körben, utána a többi

Hajrá, nekem is augusztusban fog kezdődni a tavasz !
Jaj ne is mondd!

Nekem: megfejteni miért merül még mindig az akksi, hátsó fékbetét, markolat, km-spirál, új plexi előre, 2. henger megvizsgálása (mert a pillangószelep csak 8 felett húz fel), satöbbi.
Na ja hát aki extrás gépet akkar Nekem most lett szinte gyárira vissza állitva Majd teszek fel képet ha kész a gép
Bár nekem is ilyen eccerű lenne még fékcsövezés, fékbetét, új bowdenek, markolatok - és ha már működik ezekkel, akkor navi, xenon...jajj.

Soká még a vége.
Én is igy számoltam 5l fogyasztás. azért szeretem mert még ha villog is 3000FT-ból teletankoltam ANNÓ Most nem hiszem Csak már lenne kész inkább tankollnák. Remélem holnap már szól a festő és hozhatom a burkolatokat és akkor majd irigykedhettek Már aki
Nekem a tartalék kb. 75-80 km ( egyszer sikerült teljesen kifogyasztani, még jó hogy lejtőn van a benzinkút, a lendület elvitt még odaáig )
Bocsi de 5l azért 70-80km re csak elég nem? Akkor talán az ujabb zzr eken kevő jeladót és az összes kötyüt rá kellenne szerelni de még igy is csalna sokat hiszen nem egyforma a tank.
ÁÁ,most eszembe jutott ,hogy 6.-ban 50-nél 3000