Heló!
Blokktartóba van rögzitve, M10es csavarral, ami asszem 50mm hosszon van benn a tartóban. 13430-hszben van méretezett kép, satöbbi is.
Idomot át kellett fúrni, de engem ez nem érdekelt. Abba a kicsi lyukba is lehet, csak nézd meg az anyagvastagságot. a 10es csavarnak 50mm2 a területe, a 6osnak meg 18 mm2
Elgondolkodtató, nem? Azonban figyelembe kell venni, hogy hoszabb az én megoldásom erőkarja, mint ha a 6-os furatba menne. Valami műszakit meg kellene kérdezni, hogy melyik a stabilabb, nekem ez már rég volt, és akkor sem figyeltem eléggé
Deknivédő fasza, egyszer véletlen felborultam álló helyzetben , kicsit lehorzsolódott, aztán csókolom.
Az oldalidomot vedo bukogomba neked pontosan hova is van rogzitve? Es kellett hozza az idomot faragni, ugye?
En inkabb az oldalidomok kozott azon a kis vaznyulvanyon, vagy min levo csavar helyere szeretnek egy bukogombat rakni, meg ezen a deklivedo karbon cuccon gondolkodom, hogy legalabb labon lehessen vinni, ha neadjisten egyszer tortenik vmi...
Szoval ezekre barmilyen otletet/kontaktot szivesen veszek!
Koszi es udv!
muhaha..itt ülök a könyvtárban és a könyvtáros néni nem győzi adni a 100as zsepit annyira szivenütött a mondandód
jó,jó..nem csinálok gombatelepet a motorombol...
a 4000ftos index meg...gondolkoztam és ha lúd, legyen kövér!
van 3 festős ismerős, az egyik sztem akár anyagárban is dolgozna...a másik kettő se belőlem akarna meggazdagodni, ezért "merek" ilyen bátran festésben gondolkozni...
teszek rá egy gombát az oldal lécre a dobozra meg veszek ilyen kutya által javasolt lécet és ha esek, akkor is "csak" 4000 ft a kár...ennél már többet is buktam ezen a motoron...
persze,ettől még sírnék nagyon...
Nemrég még 4.000 problémás volt egy szem indexért Most meg virtuálisan szórod a pénzt. Egy színrefújás nem aprópénz. Ha nem ismerős csinálja, könnyenfelmegy akár 100.000 forintos tételre is. Na, rakjunk akkor egy dobozvédő gombát. Meg egy dobozvédő gomba védő gombát is , meg azt is védjük be valamivel.
Út szélén ne bőgj, elkúrnak aztán csókolom.
Na, a hozzászólások. Kicsit összeszedetebben is megfogalmazhatnád a mondadód, mert 5 hszből kell összevadászni mit is akarsz. Sajnos itt nem lehet szerkeszteni a hszt. Ha elfelejted h mit irtam, akkor nyiss egy új böngészőt, és nézd meg. Énis igy csinálom.
Agyomgombázással azért óvatosan, ami eldőlésnél jó, az nagy sebességnél nem véd, hanem rombol. Képzeld el, mi történik ha 100km/h van elakad egy úthibában a gomba, amin a doboz átsiklott volna. Meg a végére annyira nehéz lesz a motor, hogy nem birod megmozditani. Miez? Gold Wing? Kioktatásnak ne érezd, nehogy elbődg magad , de kicsit asszem megkell nevelni ( ) ZZR téren
És mégis MEKKORA gomba kéne hozzá ? Szerintem ott van kifelé vagy 40 centi (ha nem több)...
Egy fél méteres lőccsel a lábaid között akarsz motorozni ? Nem hinném.
megint egy kép..az a feketeség egy doboz akarna lenni...alatta a lábtartonál egy gomba a zöld kör...szerintem 100nál is védené...csak jó erős anyagbol kellene lennie
viszont akkor ha felkerül a doboz, akkor még jo is lenne ha a lábtartohoz kerülne egy erős gomba, ami ugyan hosszu lenne, de kintebb érne mint a dobozok és ha csuszi lenne, megfogná a festést...(I hope so...)
Azokat ne rondítsd el vassal/gombával: inkább valamelyik autó-tunneres boltban nézzél ajtóhoz-karosszériához való kemény , öntapadós élvédő csíkot, és ragaszd fel hosszában, a doboz legkülső pontjára.
Ha 100-nál teszed le, úgy sem védi meg semmi - ha meg csak eldőlsz, arra jó lesz ez is.
ha fent lesznek a dobozok, azok elé/rá/mellé stb. is jó lenne vmit kitalálni, mert ha az is színre lesz fújva és megcsusszanok megint, akkor leülök mellé az útra és ha feltartom a forgalmat, ha nem, leszarom, én bizony neki fogok állni bőgni de keservesen
Szépen sorban:
Minigomba helyett valami bukócső, vagy lemez, ami kivédi az ötést, jobb ötlet lenne.
"Nézze" - WTF? (what the fuck) azaz siiip mifaszvan? siip maradjunk a tegezésnél.
Vagy ha nem, akkor hát Nézze: Hátsó lábtartóra lehet, de hosszú lesz, meg mi dolga lenne akkor a kipufogónak? - fogja fel az a csúszást. Amúgy meg ha felkerülnek adobozaid, akkor a kipufogód nem fog többé leérni, extrém esetektől eltekintve. Illetve már más is máshogy fog leérni. Szerintem akkor már a deknik sem koppannak, ebben Kutya. lehetne kompetens, megkukkantani h kb tanyánál mik érhetnek le. Szerintem ekkor a csúszó felületek előrébb, és feljebb jönnek, ezt megkellene nézni. Hatalmas kartonlappal modellezni az elfektetést, ha nem akarjátok eldönteni a motort
Diszcsikhoz mehet a gomba, legkisebb átalakitás ide kell. Csak egy csavar.
""rash...neked már szép karcos mindkét oldala a motorodnak..." - &rash ha kérhetem . A képen nem az lén motorom van, nekem karbon dobok vannak, illletve a féktárcsában ferdén vannak a lyukak, doboztartóm sincs, se 600as felirat, hátul a ZZR matrica nem szürke hanem fehér, a takaródiszlófasz pedig piros. Nekem csak a másik oldala karcos. Lehetne a kisebb karcokat polirozni, a nagyobbakra meg valami csini matricákat gyártani, mivel egy fúlyás sokba kerül - inkább motorozd el, más úgysem nézi a karcokat, téged zavar a legjobban.
Nincs mit!
Most beszéltem a vecsési bontóval, és van nekik egy rakás termosztát, de kéne neki minta, hogy tudja, melyik lenne nekem jó.
Én most azért nem fogom kiszerelni a gépből, hogy levigyem neki. És mi van ha nincs? Akkor rakhatom újra össze meg szét a motort.
Blokktartóba van rögzitve, M10es csavarral, ami asszem 50mm hosszon van benn a tartóban. 13430-hszben van méretezett kép, satöbbi is.
Idomot át kellett fúrni, de engem ez nem érdekelt. Abba a kicsi lyukba is lehet, csak nézd meg az anyagvastagságot. a 10es csavarnak 50mm2 a területe, a 6osnak meg 18 mm2
Elgondolkodtató, nem? Azonban figyelembe kell venni, hogy hoszabb az én megoldásom erőkarja, mint ha a 6-os furatba menne. Valami műszakit meg kellene kérdezni, hogy melyik a stabilabb, nekem ez már rég volt, és akkor sem figyeltem eléggé
Deknivédő fasza, egyszer véletlen felborultam álló helyzetben , kicsit lehorzsolódott, aztán csókolom.