Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na igen, ez nekem is feltűnt. Meg az RF-nek vannak legendás (gyenge)pontjai: pl. a "kopoltyúk". Szokták mondani, hogy inkább jobb nem összetörni vagy lehorzsolni őket.

És egyéb, megbízhatósági vagy valami más szempont szerinti +/- esetleg?
sziasztok

tegnap elvittem a vasat fehérvárra egy szerelőhöz azt mondta nem a szelepek szolnak mert egyesben első fékkel kuplung ki és amikor megfeszül a moci elhallgat a kerepelés, fasza gondoltam kivan a karbi is azért nem ejti vissza a fordulatot.... eléggé elgondolkoztam a sorsáról, gondoltam eladom de ilyen kerepeléssel nem lehet jó áron eladni a másik alternatíva a sugosmotorblokkcsere, valakinek van tapasztalata az ott összerakott mocikkal kapcsolatban? mert ök is bontott alkatrészekkel dolgoznak, ki tudja milyen lesz? szép napot sziasztok
Sziasztok!

Nemrégiben vásároltam egy 1991-es Zizi 400-ast. Nagyon szeretem ezt a gépet, egyenlőre az átíratás, jogosítvány rendezése folyik, valamint olaj-, olajszűrő- és gyertya csere, valamint egyéb kisebb újítgatások.

Alig várom már, hogy guruljak a géppel, egyébként örülök, hogy van egy ilyen fórum is, szóval kihasználnám a lehetőséget és kérdeznék; Nincs valakinek ehhez a típushoz gyári kézikönyve, vagy esetleg linkje az elérhetőségéhez? Magyarok 15-20ezer ft-ért szerzik be, amit én nagyon is drágállok! Néztem már sok helyen, de nemtaláltam...
Minden fanatizmust félretéve, a legfőbb érv a ZZR mellett, hogy legalább 10-szer annyi van belőle, mint RF-ből így az alkatrészellátása és a bontott alkatrészek fellelhetősége is fényévekkel jobb.
Zsír, akkor lehet, csak a felvonulásra gurulnék le... valaki még?
Sziasztok!

Motorvásárlás előtt állok (sajna még nem holnap lesz a nagy nap, de 1 hónapon belül tervezem) és szeretném a véleményeteket kérni. Mostanra eléggé sikerült beszűkíteni a listát: 400-as kategória és talán kitaláljátok, mi az egyik jelölt ha már ide írok.

Tehát: Kawasaki ZZR 400. A másik favorit pedig szerintem ugyanez a kategória - Suzuki RF 400.

Neten fellelhető adatok alapján is szinte azonos a tudásuk, méretük, stb. Mégis szeretnék pár pro-t és kontrát kapni tőletek, mint tulajoktól. Hátha esetleg valakinek volt / van mindkettő, vagy ismerősének vagy bármi hasonló módon már tudott menni mindkettővel (tehát fontos lenne a tapasztalat is, nem csak a márkahűség. ).

Szervízigény, költségek, teljesítmény, kényelem, ilyesmi dolgok érdekelnének. Én alapvetően túrázni használnám, illetve ingázásra (bár esetemben ez is felér egy kisebb túrával - 180km ). Emellett nem vagyok motorszerelő és anyagilag sincs módon beleölni a motor árát újra esetleges szervízelésekbe. Szóval a megbízhatóság is nagy prioritású. + alkatrészellátottság.

Köszönöm előre is a véleményeket, javaslatokat és bármilyen építő jellegű hozzászólást!

Pistabaaa^
Ezt túl sokszor ne próbálgasd !

Az a normális, hogy ha nem kap áramot, akkor leáll.
Szeva kicsizolika

Gyere nyugodtan. Ha a 3 kerekű ízirájder babetta sörösrekesszel fel szokott vonulni, akkor szerintem te is beleférsz !
Szeva zsoo777!

Szerintem ezt a mutatványt ne nagyon erőltesd, hacsak nem akarod kinyirni a fesszabályzót!
Bár ha ez a terved...
Én megyek, de csak a felvonulásra, az esti koncertek nem érdekelnek, meg amúgy is hallom nyitott ablaknál. Amúgy homogén a társaság, nem csak harleysok vannak, van ott mindenféle motor.
Azzal a kiegészítéssel kellet volna felrakni, hogy 99%-os ZZR képek!
Mi tavaly voltunk, de csak a felvonulásra időzítettük a leérkezésünket. Ott akármilyen motorral lehet menni, semmilyen típust nem néznek rossz szemmel.
Én személy szerint magára a többnapos programokra nem is vagyok vevő.
De a felvonulás az jó buli. Kb 4 havi Citadella megtartva egyszerre.
6500 a belépő? kemény.ez tényleg a harley-soknak van..
vagy csak simán lisztbe forgatják vizsgálat előtt
Sziasztok Zizzentek,
felmerült bennem a kérdés, hogy tervezi-e vki, h esetleg lenézzen jövő héten Alsóörsre, a jubileumi Harley taláxóra? Engem érdekel a téma, de bevallom, nem annyira ismerem az "Alsóörs Etikát": nem tuodm, Zizivel mennyire lehet odaarcátlankodni, stb...
Esetleg van vki, akit érdekel, és aki a fenti etika terén bővebb infóval tud szolgálni?
Ha lenéznék, csak egy napra mennék, mégpedig a szombat érdekelne igazán... hmmm, valaki?

itt a program
Üdv!
Szerintetek normális az, ha járó motornál leveszem vmelyik akksi sarut és leáll a motor
Valami gebasz van a töltéssel?
Tapasztalat,5-let vkinek
nőgyógyásznál:
- hölgyem, kérem pukizzon egyet, hogy legyen valami kiindulási
pontom
Még hogy a ZZR-re nem buknak a csajok?!
Köszönöm még1x,megkaptam a csomagot!Jelentem az olaj és gyertyák lecserélve.Ezzel sokkal finomabb a váltó,mint a castrollal
Ma írtam az eladónak, h nem érkezett meg a második, visszaírt hogy akkor küldik. Úgy látszik elcseszték és csak egyet küldtek. Na most esetleg, ha Kappának egyenlőre nem kell, akkor jöhetsz Te a már ittlévőért.
kutya.:
Raszamoltam, ment a penz, de ha megis tobb lesz, akkor szolj, es elintezzuk! A postazasi cimet meg majd megbeszeljuk.

tHUNder:
Mi a helyzet a Kappa combtaskajaval? Nem erzi magat maganyosnak igy egyedul ebben az idegen orszagban?
Szia,

még nem mértem - de az én felnim 4.50-es, tehát nem húzza össze egyáltalán a 150-est.
Szóval akármennyi is, teljesen más szélességű lesz, mint a Te vékonyabb felniden.
Egy ezrerest számolj rá, már utánajártam h hol baszott át a kurva, a 3-as ablakban...
Kutya, neked milyen széles az a 150/70-es gumma a mekkora felnin?
nálam a 140/80as 148mm széles a 3,5"os felnin ezért hittem 150esnek.. az előző 140/70 tényleg 140mm volt