Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Kutya!
Ma du. feladtam a pénzt. Én a postai úton történő kézbesítést választanám. Mikorra várható a portéka szerinted?

De most néztem,neked is 400asod van...szóval tökéletes lesz a "Te" segged
Úgy emléxem igen: de ráfigyelek még egyszer.
Szóval az én seggem legyen az etalon
Ok, holnap intézem !
ilyenre én is lehet befizetnék, de nekem oldaldoboz kellene(tartó) szóóval...nem lehetne,hogy ha ott van a motorjával(400nak,600nak egy a segge) lemérnéd a távot és ha nekem kell,akkor legyártod,fizetek piros csekket,te meg elküldöd postán?
Már feltúrtam az összes katalógusomat: mindkettő belpiacos kód, tehát az itteni katalogok nem is fogják ismerni
Internetes on-line adatbázisok, elsősorban Ázsiából: ez lesz a megoldás.

Nem lesz se gyors, se egyszerű.

De ha nem korongos (bár gondolom h az) akkor lehetne próbát tenni a másik kód hézagaival: úgy is meghallod ha nem szépen jár utána.
Ez jól hangzik! Akkor várom az árat utánna meg meglátjuk mikor jó neked is meg nekem is és összehozzuk a találkozót.
Úgytudom hogy 92 es évjárat a zx400H.....
Egyébként Pusztaszabolcson lakom.Velencei tótol 10km.
8-as csavar van benne gyárilag,ezeket cseréltem hosszabra.A csavarmenetre krómozott vörösrézcsőhüvely van ráhúzva,ez az első tartónál 1,5 a hátsónál 2,5cm.Meghúztam keményen.A tartónál fogva ketten megemeltük a motort.Szerintem még harmadik ülésnek is lehetne használni.Hidd el erős az .
Ok! Akkor majd add meg az árat. Hol is laksz te pontosan? Mondjuk a dobozt tartó nélkül elég érdekes lesz levinni motoron de majd meglátjuk vittem már ettől érdekesebb dolgot is. Egyébként csak hátsóról lenne szó én oldal dobozt nem akarok rá. Ha jól láttam akkor a kis csomagrögzítő füleket nem kelett leszerelni csak ki vannak hajtva és anak a csavarjait hosszabakra cserélted. Az a négy csavar a rézgéstől nem tud elnyíródni? csak kérdés?
Még mindig senki nem tudja mia különbség a zx400k és a zx400H közt?Vagy legalább annyit,hogy a zx400H hányas évjárat lehet.Plííííííz vki
Gabens.Persze tudok neked tartót csinálni.Az a gond,hogy az 1100-nek szélesebb a segge.Tehát kell hozzá a motorod,hogy letudjam méretezni,meg persze a dobozok is.Megbeszélünk egy időpontot,lehozod.Ez kb félnapos meló.Lefújom mattfeketére,rászerelem a dobozokat,és már mehetsz is.Összeget még nemtudok neked mondani,ki kell számolnom pontosan az anyagot.
J,a elnéztem, 96ban gyújtás váltás volt? Eddig nem is tudtam róla. Akkor elvileg megveheted. De esetleges károk megelőzése végett megveheted a jobb aksit is
Nem, a Tiéd már a 93 után gyártott Ram-Air rendszeres, uh sajnos a drágább kell bele. Olvasd el amit lentebb írtam, érdekes kis felsorolás, lehet csemegézni szépen, ez az aksi apró tétel egy motornál.
én gépem 94es...szóval...megvehetem az olcsóbbat?
zárójelezném,hogy a borulás óta egy robogó akksi van beleheggesztve(igen-igen,heggesztve,mert a zizinek csavaros az akksi csatlakozoja,a robi,amiből meg kiszedtük nem igy heggeszteni kellett kicsi füleket) és megy...(kopp-kopp,mert remélem még egy honapig birja)
Postát kérném..sajnos dolgozom pénteken,este meg már kulcsolunk is,remélem megérkezik
Igen, erre szoktuk mondani: ha motort veszel, felejtsd el a lóvét.
A motoron úgy is két ember keres csak: a kereskedő, és a benzinkutas, pont.

Neked az élvezet és a költség marad .
Igazad van, az lemaradt, de már nem emléxem rá mibe került. Lehet egybe számoltam a törzskönyvel, bár mintha olyan 15500 lenne az is. ekkora összegnél nekem kezd tökmindegy lenni
Eredetiség vizsga ?
Lesznek még kiadásaid, ha motorozol, nemis aprópénz
Ez az én listám, benzin nélkül:

Motor: xxx.xxx
átairatás: 15.500
törzskönyv, forgalmi: 12.000
biztositás: (2x befizetve a titkánrő figyelmetlensége miatt) 11.000
Ruha:
Shox mondial kabát: 33.000
Shox mondial nadrág: 35.000
Lazer vertigo bukó: 33.000
Shox suzuka kesztyű: 12.000
trace csizma: 26.000
szelepfedél tömités: 7.500
DID vezérműlánc: (18.400 +5.800 téves rendelés miatt) 24.000
Carbon deknivédő: 8.500
Km spirál: 4.000
4L olaj + szűrő: 12.000
fékolaj csere: 2.000
Lezáró lánc: 3.000
Lánc spray: 2.000
Vezérműlánc szerelés + karbiszinkron, tisztitás: 24.000
Első lánckerék: 2.800
Hátsó lánckerék: 8.000
Did hajtáslánc O-gyűrűs: 15.200
Láncszett csere: 8.500
Gyertya, CR9EK egypólusú 1841 X 4: 7.364
légszűrő 4.316
olajszűrő: 1.330
postaköltség: 1.000
Hengerfej tömités: 6.000
Ipone olaj, 5L+ posta: 14.000
Hengerfej postázgatása: 6.000
Hengerfej felújitás: (6 szelep, 16db szimering, hézagok, sikolás, becsiszolás) 63.000
Szerelő: 45.000
Sisakháló + 4d ZXR 400 kipufogógyűrű(ingyen elvihető): 4.000
akksi 12.000
Pirelli D207 120/70 8.000
Metzeler Z3 rs 120/60 + posta(2500) 12.500
Michelin Macadam 90X 150/70 + posta (2500) 12.500
Gumiszerelés, centrirozás 6.000
Szelepfedél tömités + 4db tömitőgyűrű + posta ~ 9700
Karbiszinkron, Tömitéscsere, kompressziómérés 15.000
Fém fékcső Goodridge 20.000
Fékfolyadék Motul 5.1 3.400
Összsen: 529.700 + motor:)
Igen, megjött !

Neked posta vagy Ring ?
ÍÍÍÍÍj!Még jó,hogy írtam akkor,meg Te is,mert erre nem gondoltam,vagy is nem tudtam!Így viszont akkor nincs szerencséje a Kislánynak.
ezek szerint megjött a csomag?
Szép lett amit gyártottál, ez megegyezik a 400-as felfogatásával is? Ha igen csinálsz megrendelésre is esetleg? Engem érdekelne, dobozom van csak a gyári tartók elég drágák.