Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vegyétek a cuccokat srácok!
Hogyan lesz így olcsó gyetyám?
Valóban szép és ezért nem is adom el 350-ért,akkor veszek mellé másikat,ha tudok.Ha nem marad.Megadok neki mindent pont azért ,mert nem akarok megszabadulni Tőle!De,ha találnék Neki egy gondos,nem eszetlen tulajt,aki széthajtja,akkor eladnám.Azért ,mert a régi vágyam egy zx7r.Idén nem tudnám megvenni úgy sem,ezért nem is sietek.szóval ennyi
Különben én is úgy használom,ahogy írtad Te is.7végén kb.150-200km túra,meg néha városban,ilyenkor kényelmesebb,mint az autó.Hibátlanul működik,szerintem ebben az évjáratban veri a márkatársakat,dizájnban meg főleg.Időtálló forma.Túrákon a 100-130km/h a kényelmes.Lehet előzni is vele,de meg kell gondolni mit és hogyan.7000 alatt ne várjon az ember húzóerőt,gyors előzéshez.Nyugodt tempóhoz meg már érezni húzást 3000-től.Rugalmas a motorja az 53lóhoz képest.Ami a vásárláskor és az első hónapokban sok is volt!Utasnak is kényelmes,csuklót,vállakat,hátat abszolút nem készíti ki.200km nem megterhelő.Fogyasztás:a legkevesebb 5,1 volt hosszú úton egyedül 90-110km/h.A legtöbb 7L ,2 személy,130környéke.Nekem a hangja tetszik,mint minden kawának. De ez nem az a kategória,amit hajtani kell,meg pörgetni,meg gyorsulni vele!Ha értelmesen használja vki,akkor tuti meghálálja és nem hagy cserben.ebben az árkategóriában jobbat nem találni,mint a ZZR !( szerintem!)
Köszi, szépen a válaszod!Én tegnap mentem először életemben 400-as Zizivel! Nem volt az az érzésem mint a z750-esen h megdobbantotta a szivem,de szerintem nekem megfelelne! Nem akarok az első héten meghalni! Én csak a városban meg minden hétvégén 150 km-t mennék vele! 110-120-as tempóban, persze néha biztos elkap a hév, ezért is "tartok" a 600-astól, azzal tuti jobban hajtanék! Szivem szerint 600-ast vennék,de az eszem a 400-ast mondja!:-) Csak ismerem magam, van egy 220 lovas kocsim, azzal se 90-el szoktam menni:-)
Én irtam tegnap egy véleményt a Tapasztalatok motorokról topikba, azt másolom neked ide be, annyival kiegészítve, hogy két személlyel is kényelmesen tudtam menni, igaz 65-70kg-ok voltunk:
"GS-el mentem én is, nem rossz motor az
Hát, a véleményem nyilván elfogult kicsit, szeretem a kis dögöt. Súlya az van neki, 200kg+ ami néha okoz meglepetéseket, pl amikor elsüllyedt a lábtartó, és majdnem felborultam vele, meg forgolódásoknál nem lehet tologatni mint a biciklit, de a 65 kilómmal is elboldogulok vele. Erő tekintetében azt kell nézni, mire akarjuk használni. 53 lóerő ami nem sok, de nem is kevés, főleg egy kezdő, vagy egy nyugodtabb motorosnak. Én ritkán megyek pörgetve a géppel, 10.000 alatt el szoktam váltani, városban 3-4-5.000 fordulaton járok, szerencsére képes alulról is megindulni, végig lehet vele gurulni a városon 5-6.ban, ha nem kell 40alá menni. Gyorsulása azért akad még igy is, az autók nem ellenfelek, előzésnél is ritkán kapcsolok vissza, de kezdek lassan rászokni a kilövésekre. Alkatrészileg japán belpiacról van szó, azonban elég elterjedt, találni hozzá alkatrészt, sőt, a Big Bang Kawasakitól lehet közvetlen japánból rendelni, és mivel 2003ig(?) gyártották ezt a modellt, még van gyári alkatrész hozzá, meg találni a bontókban is. Nagy előnye hogy sok alkatrész megegyezik a 600as testvérével, kivéve a hengerfej, dugattyúkat, karbik, meg pár apróság. A váltója elég hangos, egyesbe alapjáraton kell berakni, különben durran, meg a blokk hangja is olyan Kawasaki, hallani hogy megy. Kényelmesnek kényelmes, nagy ülése van, még az utasnak is. Megbízhatóság: Mint minden öreg motor, ez is megállhat, előfordulhatnak egyedi problémák, amit szakszerű karbantartással meg lehet előzni. Kinézetre meg szerintem megállja a helyét, nagyon eltalálták 93ban ezt a designt, szemben - szerintem - a többi társával, gondolok itt arra, hogy szép íves, nem pedig egy kockamotor. Fenntarthatóság: 6litert megeszik, néha 7et is, hétvégén karbiszinkron, de nem szoktam figyelni a fogyasztását megmondom őszintén, amikor kifogyna a tank, megyek tankolni. ZZR tulajként a kopó alkatrészeket olcsóbban kapom mint a bolti ár. Nyilván kihagytam ezt-azt, ha valami konkrétum érdekel, kérdezz."
Nem tudtok valami oldalt ahol a 400-as Ziziről megtudok néhány fontosabb paramétert?
Azt tudom hogy 53 lovas..de érdekelne a fogyi, a gyorsulás, a végsebesség..
Szia Kutya!
Lehet kérdeztem már,de majd kellene pár alkatrész a zizire.Hol vagy te helyileg ahol át tudnám venni,vagy esetleg megoldható-e futárral eljuttatni őket Kecskemétre,ha igen az kb + mennyi?Köszi
Főnök! köszike
jóvan, szarjál sünt! kösz a semmit
dussz: De, ad, 20 USD egy teljes csat készlet, csak neked.

v.feca: email adatlapomon, jelentkezz és megbeszéljük.
Többieknek SEMMI nem kell a listából ? Lassan kifutunk az időből...

"...CR9E gyújtógyertya :

4db : kutya.
4db : jimmy1
4db : v.feca
4db :
4db :

- HF303 olajszűrő :

2db : kutya.
2db :jimmy1
2db :
2db :

- YTX12 BS akkumulátor :

1db :
1db :

- Első fékbetét 2pár :
- hátsó fékbetét 1pár : Peeter

- Láncszett :

1db : Bologna
1db :

- K&N gyári garanciás direkt légszűrő x 1db :..."
Te is 350-ért adod?:-) 80-at csak engedsz nekem!:-) A ha.hu-n láttam a Tied, nagyon szép!
Amúgy ha jó választás, akkor miért adod el?:-)
Szia! Szerintem 400as 91es a jó választás Nekem is van egy eladó
szerintem nem kérdés melyiket is kellenne választani
Sziasztok!

Tud valaki valamit KEX mocijáról? Képek alapján elég jól néz ki! Meg ugye 600-as!:-) Most egy 400-ason töprengek 380-ért ideadná a srác, most lett komplett újrafestve a moci, bordóra! Abban 43.000 km van Kex-ébe meg 10-el kevesebb! A 400-as 91-es évj. a 600-as meg 96'! Szerintetek?
Parkolóban ma. Kicsit besüppedt az aszfalt a Zizi "tekintélyes" súlya alatt, pedig nem friss aszfalt
Papa, külön csatot nem ad? kéne kicsi nagy
Hali!

Jol hangzik, koszi, fekete szinben szeretnek egyet.
Hogyan tortenik a fizetes/atvetel/stb...?
Thx!
Igen, megoldható - ingyen felviszi a futár, de ki kell menned elé.
Kb 10 és fél 12 között halad, a Csepel - Váci út útvonalon, minden délelőtt.
Küldd át légyszíves a vevőkódhoz/számlához a következőket: név, cím, telefonszám, e mail cím , és ha viszi az ember, akkor értesíteni fog róla mailben - másnap pedig telefonon megbeszélitek a találkát !
Szia!

Ez a mienk: cézé motorja.
Szaporulat jön, azért akarjuk eladni. Mondjuk ez nem olyan régi, nem írtad, milyen régire gondoltál. Nagyon jó motor, a világból ki lehet vele menni.
kutya Úr, akkor kérném a megbeszélt láncszetet ( Z750: DID Xes 39ehuf :), Bp-i átvétel megoldható?
Szia,

sajnos blokkbelső alkatrészeim (még) nincsenek - de Áronka tud segíteni. Elérhetőségeit lentebb megtalálod ( QuickSteel Motorszerviz)
Valószínűleg a kiegyenlítő tengely csapágy ment el! kétszer annyit forog a tengely mint a főtengely!
A javításhoz szét kell húzni a blokkot!
Nem olcsó! Ha jól tudom akkor tűgörgős csapágyazása van!