Hát én max 12-ig pörgetem.Akkor szerintem jó lesz a 10-40.Csapd hozzá majd a csomagomhoz légyszi!Ha,megjött ,akkor gondolom szólsz és pontosítjük az adatokat is!
Az RMC ben szokott lenni olcsó doboz, az Andi quadjára is olyat vettünk. 7-8 ezer FT, belefér egy zárt és egy nyitott sisak (két zárt már nem). Rögzítő platnival együtt.
Következő lépcső a MotoDetailes doboz a Louisból. Én átszámítva 14.800.- ért vettem a két sisakos topcase-t és még szép is.
Konzol az már bajosabb: vagy 15-25 között egy használt az e-bayről / vateráról, vagy készíttetni egyet (az oldalkampók furatához, és a kipufogó rögzítéséhez érdemes "háromszöget" készíttetni) később pár perces átalakítással oldaldoboz fogadására át lehet alakítani. Az anyaga 3-4 ezerből megvan, jó csavarokkal/festéssel együtt.
Nálam csak 15 w - 50 -es verseny olaj van - de (most magam ellen beszélek ) felesleges ha nem pályázol a motorral, vagy nem használod (tartósan) a redline közelében.
Szóval sztem 10-40 félsynt, bőven jó lesz bele. Fuchsban 8rugó a 4 lityi.
Még új vagyok itt, pláne az utakon, ezért hozzátok fordulnék segítségért. Szeretnék a 400-as zizimre egy hátsó dobozt, ami nem nagyon kicsi (mondjuk egy bukó mellé férjen még némi cucc is).
Az egyik kérdésem, hogy az ilyesmihez tartozó konzolt a motoron mihez és hogyan lehet rögzíteni, illetve ez tartozéka-e egy vásárolt doboznak. A másik pedig, hogy akinek van ezügyben tapasztalata, hol és kb mennyiért érdemes ilyet venni?
Köszi
Na király ,végre össze jött
Kérnék még olajat is,ha megjön a cucc!De nem tudok dönteni melyik a jobb.10w-40,vagy 20w-50?De mivel nyár van,lehet jobb az 50es is,nem?Addig van idő,de igyekszem gyorsan eldönteni,hogy tudd egybe küldeni!
Akkor "feláldozom" magam
Köszi Kutya a lehetőséget!
Ha megérkezik a cucc akkor gondolom jelzed majd.
"...Gyerekek, hétfőig le kell adnom a rendelést a csomagra.
Mivel eddig szerény(nek sem nevezhető) volt az érdeklődés, kialkudtam hogy az igényeink alapján bontsák meg a "csomagot.
Az állás a következő - ha a fennmaradt készletből még foglalunk EGY LÁNCSZETTET, vagy EGY DB AKKSIT vagy 4 (!) DB GYERTYÁT , akkor vállalják az eredetileg beígért árakat, és az ingyenes szállítást hozzám.
Szóval (akár a többiek 'kisegítésére' ) ha bárki be tud még társulni, akkor hajrá: és én lefoglalom !
Fizetni (Nektek) akkor is ráér, amikor fizikailag megérkezett hozzám.
Ha valaki a "csomag" rendelése mellé, egy cserére való olajat is vesz ( 10-40: 8.000.- / 4L, 15-50 : 12.000.- / 4 L ) akkor én a hiányzó 4db gyertyát megveszem tartalékba magamnak - és máris lehet rendelni a pakkot.
Szóval akinek így Ok, az másolja át a legfrissebb listát, és a neve mellé írja h "+olaj" - én pedig intézem a szállítást.
A 4oo-asnál nem volt különbség, szerintem nem lesz baj Nálad sem a cseréből (az 5-600-asé meg eleve E-s a gyári), felírtalak. És köszi, a többiek nevében is !
"...Gyerekek, hétfőig le kell adnom a rendelést a csomagra.
Mivel eddig szerény(nek sem nevezhető) volt az érdeklődés, kialkudtam hogy az igényeink alapján bontsák meg a "csomagot.
Az állás a következő - ha a fennmaradt készletből még foglalunk EGY LÁNCSZETTET, vagy EGY DB AKKSIT vagy 4 (!) DB GYERTYÁT , akkor vállalják az eredetileg beígért árakat, és az ingyenes szállítást hozzám.
Szóval (akár a többiek 'kisegítésére' ) ha bárki be tud még társulni, akkor hajrá: és én lefoglalom !
Fizetni (Nektek) akkor is ráér, amikor fizikailag megérkezett hozzám.
Ha azt mondod hogy jó a z750 és a minősége is fasza akkor írj fel, hogy összejöjjön a rendelés. Végül is egy hónap ide vagy oda mindegy, úgy se romlandó árú
Az EK kétpólusú: elvileg nagyobb/stabilabb szikrát ad. Az E csak egy.
Nálunk viszont (elég gyakran) volt futásteljesítmény gond az EK-val - soxor még a gyári 12ezres intervallumot sem élte meg.
Így (a gyári ajánlás ellenére) a "sima" 9E-t raktuk bele. Azzal is tökéletesen ment, és a műszaki bajok is megszűntek.
A 400-as ZiZikbe azt is szoktam ajánlani alapból. Felesleges plusz 4-5 ezret elkölteni, ráadásul rosszabb minőségre.
Az 1100-ét tudnám mondani , de ha a szerviz manualt letöltöd benne van. Amúgy tudod otthon is állitani, csak közel lakj egy olyan bolthoz ahol tartanak lapkát minden méretben. Vagy szétszed, megmér és kiszámol, megrendel, és néhány nap mulva ha megjön a szükséges méret akkor összerak . ja, és ha kapsz cseréld ki a szelepfedéltömítést is.
Gyerekek, hétfőig le kell adnom a rendelést a csomagra.
Mivel eddig szerény(nek sem nevezhető) volt az érdeklődés, kialkudtam hogy az igényeink alapján bontsák meg a "csomagot.
Az állás a következő - ha a fennmaradt készletből még foglalunk EGY LÁNCSZETTET, vagy EGY DB AKKSIT vagy NYOLC DB GYERTYÁT , akkor vállalják az eredetileg beígért árakat, és az ingyenes szállítást hozzám.
Szóval (akár a többiek 'kisegítésére' ) ha bárki be tud még társulni, akkor hajrá: és én lefoglalom !
Fizetni (Nektek) akkor is ráér, amikor fizikailag megérkezett hozzám.
Azt nehéz kiszámolni, hogy megéri-e Szerintem ( és itt a privát véleményen a hangsúly) ha olyan minőségű olajat öntesz bele mint a gyári előírás, akkor baja nem lehet a gépednek. Ha jobbat az már némi hit kérdése, egyesek hajlamosak, csendesebbnek, erősebbnek, szebbnek érezni tőle a gépet.
Én úgy vagyok vele, hogy túramotornak lett véve, és fullszint olajat használt bele az előző gazdája is. Hogy ezért vagy a normális használat miatt, de a motor egyáltalán nem iszik olajat, és a kötelező szervízeket leszámítva hozzá nem kell nyúlni, egészséges a ahngja a váltó könnyen jár. Bízom benne, hogy így is marad. Ha igen akkor nekem megéri a drágább olaj
Akkor ha azt a következtetést vonom le, hogy ez utóbbi olaj "jobb" mint az előbbi, akkor ez igaz akkor is ha nem extrém fordulatszám tartományokban használom?
és számoljam ki, hogy nekem megéri-e a többlet ktg-et
Következő lépcső a MotoDetailes doboz a Louisból. Én átszámítva 14.800.- ért vettem a két sisakos topcase-t és még szép is.
Konzol az már bajosabb: vagy 15-25 között egy használt az e-bayről / vateráról, vagy készíttetni egyet (az oldalkampók furatához, és a kipufogó rögzítéséhez érdemes "háromszöget" készíttetni) később pár perces átalakítással oldaldoboz fogadására át lehet alakítani. Az anyaga 3-4 ezerből megvan, jó csavarokkal/festéssel együtt.
Szóval sztem 10-40 félsynt, bőven jó lesz bele. Fuchsban 8rugó a 4 lityi.
Még új vagyok itt, pláne az utakon, ezért hozzátok fordulnék segítségért. Szeretnék a 400-as zizimre egy hátsó dobozt, ami nem nagyon kicsi (mondjuk egy bukó mellé férjen még némi cucc is).
Az egyik kérdésem, hogy az ilyesmihez tartozó konzolt a motoron mihez és hogyan lehet rögzíteni, illetve ez tartozéka-e egy vásárolt doboznak. A másik pedig, hogy akinek van ezügyben tapasztalata, hol és kb mennyiért érdemes ilyet venni?
Köszi
Kérnék még olajat is,ha megjön a cucc!De nem tudok dönteni melyik a jobb.10w-40,vagy 20w-50?De mivel nyár van,lehet jobb az 50es is,nem?Addig van idő,de igyekszem gyorsan eldönteni,hogy tudd egybe küldeni!
Köszi Kutya a lehetőséget!
Ha megérkezik a cucc akkor gondolom jelzed majd.
"...Gyerekek, hétfőig le kell adnom a rendelést a csomagra.
Mivel eddig szerény(nek sem nevezhető) volt az érdeklődés, kialkudtam hogy az igényeink alapján bontsák meg a "csomagot.
Az állás a következő - ha a fennmaradt készletből még foglalunk EGY LÁNCSZETTET, vagy EGY DB AKKSIT vagy 4 (!) DB GYERTYÁT , akkor vállalják az eredetileg beígért árakat, és az ingyenes szállítást hozzám.
Szóval (akár a többiek 'kisegítésére' ) ha bárki be tud még társulni, akkor hajrá: és én lefoglalom !
Fizetni (Nektek) akkor is ráér, amikor fizikailag megérkezett hozzám.
A lista:
CR9E gyújtógyertya :
4db : kutya.
4db : jimmy1
4db : v.feca
4db : Bituman
4db : Sleeper987
- HF303 olajszűrő :
2db : kutya.
2db :jimmy1
2db :
2db :
- YTX12 BS akkumulátor :
1db :
1db :
- Első fékbetét 2pár :
- hátsó fékbetét 1pár : Peeter
- Láncszett :
1db : Bologna
1db :
- K&N gyári garanciás direkt légszűrő x 1db :..."
Ha valaki a "csomag" rendelése mellé, egy cserére való olajat is vesz ( 10-40: 8.000.- / 4L, 15-50 : 12.000.- / 4 L ) akkor én a hiányzó 4db gyertyát megveszem tartalékba magamnak - és máris lehet rendelni a pakkot.
Szóval akinek így Ok, az másolja át a legfrissebb listát, és a neve mellé írja h "+olaj" - én pedig intézem a szállítást.
"...Gyerekek, hétfőig le kell adnom a rendelést a csomagra.
Mivel eddig szerény(nek sem nevezhető) volt az érdeklődés, kialkudtam hogy az igényeink alapján bontsák meg a "csomagot.
Az állás a következő - ha a fennmaradt készletből még foglalunk EGY LÁNCSZETTET, vagy EGY DB AKKSIT vagy 4 (!) DB GYERTYÁT , akkor vállalják az eredetileg beígért árakat, és az ingyenes szállítást hozzám.
Szóval (akár a többiek 'kisegítésére' ) ha bárki be tud még társulni, akkor hajrá: és én lefoglalom !
Fizetni (Nektek) akkor is ráér, amikor fizikailag megérkezett hozzám.
A lista:
CR9E gyújtógyertya :
4db : kutya.
4db : jimmy1
4db : v.feca
4db : Bituman
4db :
- HF303 olajszűrő :
2db : kutya.
2db :jimmy1
2db :
2db :
- YTX12 BS akkumulátor :
1db :
1db :
- Első fékbetét 2pár :
- hátsó fékbetét 1pár : Peeter
- Láncszett :
1db : Bologna
1db :
- K&N gyári garanciás direkt légszűrő x 1db :..."
Tehát 4db gyertyán múlik a dolog. Valaki "üsse le" aztán hadd küldjem
Nálunk viszont (elég gyakran) volt futásteljesítmény gond az EK-val - soxor még a gyári 12ezres intervallumot sem élte meg.
Így (a gyári ajánlás ellenére) a "sima" 9E-t raktuk bele. Azzal is tökéletesen ment, és a műszaki bajok is megszűntek.
A 400-as ZiZikbe azt is szoktam ajánlani alapból. Felesleges plusz 4-5 ezret elkölteni, ráadásul rosszabb minőségre.
Állított már vki zzr400-on szelephézagot? Beállítanám,csak nem tudom a gyári adatot!Tudja vki?
Előre is köszi!
Mivel eddig szerény(nek sem nevezhető) volt az érdeklődés, kialkudtam hogy az igényeink alapján bontsák meg a "csomagot.
Az állás a következő - ha a fennmaradt készletből még foglalunk EGY LÁNCSZETTET, vagy EGY DB AKKSIT vagy NYOLC DB GYERTYÁT , akkor vállalják az eredetileg beígért árakat, és az ingyenes szállítást hozzám.
Szóval (akár a többiek 'kisegítésére' ) ha bárki be tud még társulni, akkor hajrá: és én lefoglalom !
Fizetni (Nektek) akkor is ráér, amikor fizikailag megérkezett hozzám.
A lista:
CR9E gyújtógyertya :
4db : kutya.
4db : jimmy1
4db : v.feca
4db :
4db :
- HF303 olajszűrő :
2db : kutya.
2db :jimmy1
2db :
2db :
- YTX12 BS akkumulátor :
1db :
1db :
- Első fékbetét 2pár :
- hátsó fékbetét 1pár : Peeter
- Láncszett :
1db : Bologna
1db :
- K&N gyári garanciás direkt légszűrő x 1db :
na akkor kattog, kattog berreg számol.
Én úgy vagyok vele, hogy túramotornak lett véve, és fullszint olajat használt bele az előző gazdája is. Hogy ezért vagy a normális használat miatt, de a motor egyáltalán nem iszik olajat, és a kötelező szervízeket leszámítva hozzá nem kell nyúlni, egészséges a ahngja a váltó könnyen jár. Bízom benne, hogy így is marad. Ha igen akkor nekem megéri a drágább olaj
Akkor ha azt a következtetést vonom le, hogy ez utóbbi olaj "jobb" mint az előbbi, akkor ez igaz akkor is ha nem extrém fordulatszám tartományokban használom?
és számoljam ki, hogy nekem megéri-e a többlet ktg-et