Nyilván ez a (gyengébb) olaj is alkalmas, a teljes fordulatszám tartományban. Ha csak néha esik be, egy-egy light-os, 10-15 perces pálya etap, akkor nem lesz baj.
A különbség ott van, hogy a másik, az gyakorlatilag "olajmentes" olaj, tehát tiszta szintetikus történet ( észter szintetikus, mint a Motul)
Semmilyen körülmények között nem ég meg, tehát akárhogy hajtod, utána is jó lesz utcai használatra.
A ZX és DT kupában is többen mennek vele. Az SBK magazin májusi számában lévő, DT kupás ZX-6R -ben is az van, már a szezon eleje óta.
hmmm, hát azért néha-néha kimegyek pályára (pl. az E-ringre) mert ott amikor nincs nagy "forgalom" akkor őrült szembejövő autósok és egyéb hasonló közúti veszélyektől mentesen, de mégiscsak kvázi közúti útminőség környékén lehet gyakorolni.
ebben az esetben gondolom a másik "verseny" olaj (az már 13.000 / 4 L áron futott) lenne a favorit? - vagy azért nem eszik ennyire forrón a kását?
ez egy fél-szintetikus, 10w40 -es FuchsSilkolene olaj - az ára természetesen nem változott: ha 8 -ért ígértem, akkor annyi.
Én ezzel vettem meg, 3900 km-rel a motort, és erre is cseréltem megvétel után rögtön. Ha nem jársz pályanapokra , akkor bőven elegendő lesz.
Mindig tartom, szóval ha kell, rögtön tudom postázni.
Sziasztok.
Keresem annak a Kawasaki ZZR 400-nak, UH(x)-335 gazdáját, aki egy nyíregyházi "kereskedésbe" adta be a motort. Szeretnék vele egyezkedni a motor áráról.
Az akksi jól szuperál a fazerban, még egyszer köszönöm.
Kérdeztem hozzá Tőled anno az olajat is (8.000 / 4L kedvezményes áron volt - ja csak akkor még volt zzr-em, most meg.......).
Milyen olaj lenne amúgy fél szintetikus / szintetikus / típus? - csak mert aktuális lenne.
köszi Tamás
Valaki tud valamit ezekről a mociról?
http://www.hasznaltauto.hu/2961291_kawasaki_z
zr600_1996
http://www.hasznaltauto.hu/2250166_kawasaki_
zzr500_1991
http://www.hasznaltauto.hu/2917458
motorozik a haverja, csak meg tud külömböztetni egy motorféket a darától de ha a vezérműlánc volt hangos (nyúlt), az általában gáz visszaengedéskor csörög be...
Ha elveszem a gázt, elég nagy motorfékem van, nem lehet, hogy ezt érezte darálásnak?
Holnap karbiszinkron + kompressziómérés, pénteken felkerül a fém fékcső
na jelen, van illatos omlós krumoplival... ja, a váltó. hát a blokkrezonanciáján kívül semmit nem észleltem. de még azt se, hogy hogyan tudnám érezni ha valóban darálna, alul is felül is volt a lábam azon a kis váltókaron... biztos hogy onnan jön?
Ez a "darálás" nagyon fura... váltó -elvileg és gyakorlatilag is- gázadásnál kap nagyobb terhelést, tehát ha hibás, annak is ott kéne jeletkeznie.
Inkább gyanítom, hogy lánc, lánckerék, esetleg lánckerék egyenes-futási probléma lesz.
Engem (ha egyébként tuti a vas) akkor ez nem zavarna: mesélj erről a tulajnak is, alkudj miatta egy 40ezret, annyiból Kb. ki is jön egy bontott váltó, legrosszabb esetben...
Ez egy Kawasaki ennyi talán meg is magyarázza a jelenséget.
Komolyabbra fordítva, nekem is rezonál, nem mindig ,van hogy észre sem veszem. Régen a lánc nyúlása miatt is rezonált, amint le lett cserélve, mintha újjászületett volna, persze ennek semmi köze a váltóhoz.
Sziasztok.
Segítségeteket szeretném kérni.
Egy Kawasaki ZZR 400-as vásárlása előtt állok. Az ideális darabot meg is találtam. Mivel nem rendelkezek nagy nagymotoros múlttal, egyik haverom segítségét kértem a kipróbálásba, aki évek óta motorozik. Egyben találta a gépet motorikusan, és esztétikailag is. Egy dolgot jegyzett meg. Gázadásnál semmi probléma nincs, viszont motorféknél mintha kicsit "darálna a váltó", és egyhe "rezonenciát" is érez a lábtartónál. A haver nem mondja azt hogy hibás, mert nem ismeri a típust. A kereskedő szerint ez normális ennél a típusnál. Ha ezt valaki meg tudná erősíteni, vagy megcáfolni, azt megköszönném. Nem szeretnék befürdeni vele. Valaki tud véleményt mondani erről a dologról?
A különbség ott van, hogy a másik, az gyakorlatilag "olajmentes" olaj, tehát tiszta szintetikus történet ( észter szintetikus, mint a Motul)
Semmilyen körülmények között nem ég meg, tehát akárhogy hajtod, utána is jó lesz utcai használatra.
A ZX és DT kupában is többen mennek vele. Az SBK magazin májusi számában lévő, DT kupás ZX-6R -ben is az van, már a szezon eleje óta.