Most látom hogy ez 1.1-esé (remélem ezek a méretei/felfogatási pontjai) a 6kilósnak is...
Megmérem az enyémet - és kereslek !
(ps: addig az árán gondolkodj kicsit - a kiemelő + a kormány újban is 12 + FA, az alsó adapter-pontot pedig 3ezer körül csinálják darabját. Szóval az új is pont ennyire jönne ki kb.)
http://www.bowdentechnika.hu/k.... Talán itt is megcsinálják. Postai utánvéttel nekem küldtek, elötte megbeszéltem velük hogy is nézzen ki. De a bowdwn ház kell hozzá
Bár tudom nem budapesti vagy, de annyit tudnék javasolni kuplung bowden témában, hogy a Dunapláza környékén van egy reno udvar nevű dolog, ahol van egy cég:
Én anno (3-4 éve) egy cagiva freccia szakítottam / el is hagytam a felét, el kellett vinnem ami maradt és 2-3 napon belül megvoltak vele - potom pénzért.....
egy telefont megér, aztán hátha valamelyik pesti zzr-es kolléga be tud segíteni a logisztikában - ne adj ég ha lehet csináltatni külön bowden, akár tartalékot is....
Ma voltam kuplung bowdenért, vittem magammal a mostanit. Egy robogós boltban nagy mellénnyel a faszi mondta, hogy ő már ilyenekkel nem tököl, nem csinál. Vegyek újat, mégha az 8.000 forint, ha már van egy 2 milliós gépem - annyiba került újkorában - oké, innen tipli. Biciklis boltban megtudnák csinálni, de a forrasztás nem birná szerintük. Fasza. Következő autós motorobolt, nemsok reménnyel, mert már megjártam velük, de hátha... Holdkóros unott arcú faszi néz rám, hát azt nemtudunk. Szóval most ott állok, hogy van még 4-5 szál drót a bowdenen, és vagy rendelek újat, vagy nem motorozok. Vagy gondolkozom a hidraulikus kuplungon, igaz az nagyobb kiadás, de nem 4 ujjas, hanem csak egy
Szerintem ezt marva meg lehetne oldani, és az nem kerülne 60 rugóba CNC esztergályos ismerőse kinek van?
Az AutoCAD-es rajzot magamra vállalom ha CNC-vel lenne megcsinálva. De ezt véleményem szerint egy sima marógéppel is el lehet követni.
- Első fékbetét 2pár :
- hátsó fékbetét 1pár : Peeter - 5.700.-
- Láncszett :
1db : Bologna - 22.300.-
1db :
- K&N gyári garanciás direkt légszűrő x 1db :..."
Mivel fizikailag az üzletben még nem dolgozom, aki előre utalással kívánja kiegyenlíteni - az postai úton tudja megtenni ( ezzel kb. 1500.- Ft-tal lesz olcsóbb neki a termék postázása. Alapból, az utánvéttel együtt kb.2.500.- így kb. 1.000.- Ft )
A cím:
Pulai László
Dunaújváros
Domanovszky tér 3. 1/1.
2400
Természetesen itt helyben is át lehet venni nálam, vagy össze lehet szervezni egy dobozba több ember csomagját is, ha megoldható hogy személyesen osszák el egymás között.
A küldés díját a plusz tömeg és érték nem befolyásolja..."
Szép jó Estét!
Ezek szerint jó volt Kappa és Thunder a túrátok!
Nekem király volt a tiszán. Vízre raktunk két hajót, csónakáztunk, túráztunk egyet Zizivel! Tökre kiszívott a nap, úgy hogy megyek is aludni.
Ilyen hajóval voltunk!
Nekem is tavaly kiesett, hall istennek épp volt otthon az a műanyag szorító pánt, tökéletesen megoldotta (azóta van az ülés alatt az is ). Irigyelek már egy kicsit milyen rutinosan kapkodod szét a motorod, jó nekem sem helyem sem szerszámom (türelmem, tudásom, kedvem, bátorságom sem időm ). A bovdent jó, hogy említed, meg kellene nézni, főleg az Adria túra előtt.
Kappa-val végül is elmentünk ma a "Western" túrára, kicsit lassú volt, de annál kellemesebb, levadásztunk még egy ZZR 600-at, remélem megtalálja a fórumot ('93-as gép, olaszból, fekete). Jó csilis bab volt a kaja, nagy adag, ingyen fagyi, jó idő, kellemes, barátságos emberek.
A héten kapott gondolkodást a Zizi rendesen. Első körben elmentem a szerelőhöz este fél 10re , és kicserélte a szelepfedél tömítést, mert engedett egy kis olajat, aztán utána karbiszinkron. Hajnali egyre értem haza, tök jó volt este motorozni. Másnap mentem Fehérvárra, a fékcsövekért, a motor hátulján egy hátsó gumival, ami akkora helyett foglalt, hogy féltettem a golyóimat . Várpalota határában mentem, mendegéltem, egyszer csak elkezdett lassulni a motor, mintha a gyújtást levettem volna. Gyorsan megnéztem a leállítógombot, az oké, kulcs elfordít, majd vissza ám még mindig lassulunk... Kuplung be, elkezdtem visszarugdalni a sebességeket. Fura mód amikor behúztam a kuplungot, felpörgött a motor gázhúzásra . Sikerült begurulnom a buszmegállóba fel a járdára, letámasztom, nézem mi a f@sz van?
Van egy olyan kedves kis alkatrészünk, hogy kitámasztó érzékelő. Nos kirázkódott belőle a csavar, és szépen lepottyant, ott lógott a mocsok . Ekkor lehámoztam a hátsó ülésről a gumit, mert hát az ülés alatt volt csavarhúzó. Majd szétkúrt az ideg. Visszacsavartam, indít, egyesbe be, leáll. Ezt eljátszottam párszor. Na hát kiderült, hogy ez a kis szar leérhetett az aszfaltra miközben lesett, és benyomódott úgy, hogy beszorult, ezért kitámasztva érzékelte a motort. Áttoltam a szerelőhöz, aki marha rendes volt, egyből nekiállt orvosolni a problémát . Én addig lihegtem, mert mocsok melegben toltam a motort párszáz métert . Elláttuk a mocsok baját, lelett vágva, és rövidre zárva . Ezután fojtattam utamat Fehérvárra az Ivanicshoz, ott épp az ER6 díjátadója volt. Na, én azt a gyereket csak képen láttam mosolyogni, aki megnyerte a mocit, a motoros kabátok között úgy válogatott, mint durcás kisgyerek amikor kénytelen az anyjával elmenni vásárolni, szóval abszolút semmi örömet nem láttam rajta.
Ezutás ismerőshöz mentem egy másik ismerős felvezetésével, és az út szélén feldobtuk a fékcsövet. 23.400 forintot fizettem, két fékcső előre, plusz Motul dot 5.1 fékfolyadék. Na, ennyiszer még nem húztam be a fékemet, mint aznap
Ennek a Zizinek átbaszós fékje van, halljátok-e! Behúzod kb már egy centit, és ez még csak az, hogy felvillanik a féklámpa. Ezek után kezd el dolgozni a fék valójában
No, sikerült a légtelenítés, harapósabb lett a fék, a hátsó kereket sikerült elemelkedés közelébe hozni, de a fékhatáson egy másik főfékhengerrel lehetne még javitani!
ezek után haza, de az elkerülőről szakadó esőben
Ilyen mocsok jót még talán nem is motoroztam. Szakadó eső, villámlás, sötétedő égbolt, valami fantasztikus volt. Ráadásul az autósok összeszarták magukat, az út szélén mentek, enyém volt a középső sáv, lehetett tekerni rendesen az eső ellenére is. Veszprémből hazáig már nehezebb volt, betaláltam kettő darab kb 10-10 kocsiból álló konvojt, amik 60km/h-val ! vánszorogtak. Nahát ezeket megelőztem, mert nem bírtam idegekkel , itthon meg még kis gumifüst az új fék felavatására.
Ma meg lebontottam az idomokat, lemostam az olajat ami rászivárgott a blokkra, meg a többi cuccosra. Akartam állítani a kuplung bovdenen, de kiszedtem átnézni. Nos, kb 4-5 fémszál tartotta már csak, rövidesen elszakadt volna, gondolom a legoroszabb pillanatban. Megjárattam a gépet, azért kicsi olajszivárgást tapasztaltam, ha más nem lesz, kap loctite-ot és kész. No meg összepakoltam egy több szerszámból álló készletet, ha bármi adódna. Erről ha van valakinek ötlete, azt szívesen várom, mit érdemes bepakolni. Ja, és ereszt az "új" hátsógumim, egyik nap 0,8 bar volt benne, kicsit felis melegedett
Kicsit hosszúra nyúlt a mondókám, lehet beszívtam a kipufogógáztól, meg a brigécioltól
A hét elején már nálam lesz, legkésőbb szerdán.
Ez függ Katica fürgeségétől is: ha még belekavarok az akksijával, akkor az pár órás/fél napos csúszást okozhat esetleg - ezért a tág intervallum.
Most látom hogy ez 1.1-esé (remélem ezek a méretei/felfogatási pontjai) a 6kilósnak is...
Megmérem az enyémet - és kereslek !
(ps: addig az árán gondolkodj kicsit - a kiemelő + a kormány újban is 12 + FA, az alsó adapter-pontot pedig 3ezer körül csinálják darabját. Szóval az új is pont ennyire jönne ki kb.)