szia, régi zx6 hoz szeretnék vezérmü láncot, téged ajánlottak ez usa változat a gpz600r blokja van benne asszem alvázszám:JKAZX4C18JA002941 blokkszám:ZX600AE061987 ha tudsz kérlek jelezd. 06304875663 vagy itt holnap megnézem üdv Gábor
Helló!
Nekem egy 1998-as GPZ 1100-am van 50000km-rel.
A problémám az hogy a blokk kuplung felöli oldaláról olyan kerregő golyós csapágyhoz hasonló hang jön, ami pár ezer kilómétere kezdett hallhatóvá válik. Biztos hogy nem lánc hang mert azok ki lettek cserélve és a másik az pedig ,hogy 100-120km/nál kb egy óra alatt teljesen elzsibbad a jobb kezem ami előtte nem volt.Egy szerelő azt mondta ,hogy szabadonfutó de akkor szerintem nem rázna.Vagy esetleg kiegyenlítő tengely csapágy mert a főtengely alól jön a hang.Kíváncsi vagyok ti mit mondtok és tudtok-e lelkiismeretes Kawa szerelőt ajánlani akinél ott szabad nyugodtan hagyni a gépet. Válaszaitokat és segítségeiteket előre is köszönöm! GPz-s
sziasztok nagybátyám szeretne venni egy 1100 as régi zzr-t és erről szeretném kérni a tanácsotokat tipushiba szervízigény alkatrészellátás esetleg hasonló kaliberű jobb motor vételekor mire érdemes figyelni esetleg kinek van vagy ki használ ilyet kinek volt ki tud eladó.. várom válaszotokat köszönöm előre üdv kékfeketedt
Nem is lenne rossz ötlet!
Úgy tudják odaadni, hogy ismerősön keresztül, mert ha nem viszik el a motort hétvégi kölcsönzésre, és bent marad a szalonba, akkor mi el tudjuk kérni ingyé. Egy próbát megér, de akárki akármit mond, nekem nagyon tetszik.
Szombaton voltam Tinnyén, és pont jött vele egy srác, dumáltam vele, és ő nagyon meg volt vele elégedve. Megengedte, hogy felüljek a vasára, és nagyon kényelmes volt. Széles puha ülés, és a kormánypoziciója is nagyon el van találva. Majd meglátjuk, hogy menetteljesítményre mit produkál.
jimmy1 te hova valósi vagy egyébként? mert mintha láttalak volna még multhét vasárnap veszprémben...
egyébként írtam fel a forumba h megyünk és ki jönne, de csak &rash válaszolt szal lemaradtál egy jo kis bulirol
én akartam fém fékcsövet csak a lóvé nem lett meg pont egy fehérvári cégnél néztem de kb 30 ezer lenne elöööre-hátulra... Tegnap voltam Dunaujvárosban mentünk kocsit venni, meg kiprobáltuk az élményfürdőt is jó lesz az ha elkészül és nem tesztüzemen üzemel, láttam dunaujvárosban egy piros zzr-t meg hazafelé egy kéket de az airbrush volt az egész komolyan nézett ki . Üdv
Néha én is érzem,hogy ha sokat használom akkor nyúlós lesz.De akkor kipróbálom a haver cbr-jét és mikor vissza ülök,állat a fék
De tuti nem lenne rossz egy fém.kb15-20eFt
Kinek van fém fékcsöve? És milyen lett vele a régihez képest?
Már éreztem hogy gyenge, elég lassan állok meg, nincs határozott nyomáspont, nyúlós a fék, de a tegnapi motorozás odatett neki teljesen, főleg a supermoto fékje
Na meg honnan érdemes beszerezni, láttam sokat különböző árakon, nem lesz olcsó mulatság, de még mindig olcsóbb mint beleszállni valamibe/valakibe.
Az fasza lehetett!
Én meg ha minden jól megy, akkor a következő hétvége valamelyikén, kapok egy hétvégére kölcsön egy szalonból, kipróbálás céljából egy GSR 600-ast!
Lehet hogy olyat veszek következőre, de azért jó az ha kipróbálja előtte az ember, mint tartós tesztbe!
Asszem abban a két napban lesznek túrázások!
Na ezt kár volt elolvasni Elmentem volna én is,de senki nem ért rá.Látom azért jó lett volna akár egyedül is benézni.Supermotot én is kipróbáltam volna,meg 1-2 nagyobbat is.
Voltunk balesetmegelőzési napon Gézával, amiből végülis tesztnap lett. Kipróbáltuk: Yamaha Tenere, FZ1, Honda VFR800, CB1000, Translap, Suzuki Bandit 1.2, SV 650, Harley Sportster, Husqvarna TE 450, Sm 450 R.
Először kicsit tartottam a lóerőktől, de végülis nem volt probléma, csak észnél kellett lenni, meg időben fékezni. A nagy vasak közül szinte mindnek nagyon jó fékje van, kivéve az SV, azé nem tetszett, az Sm450R meg az ellentéte, olyant fogott, mint ha horgonyt dobtam volna ki. Erőben a nagyok nekem nagyon ott voltak, a Tenere és a Translap kevésnek tűnt, a két Husqy meg odavágott . Súlyra, kezelhetőségre pedig sokkal jobbak voltak mint a Zizi, fura is volt utána visszaülni. Először azt hittem valaki ellopta a lovakat belőle, és telipakolta a tankot ólommal
Azért a tesztpályára is felmentünk, a hátsó gumiról eltűnt a forgásirányt jelző kis nyilacska, meg az összes rinyacsík, igaz hogy 150/70 van jelenleg hátul, az elsőn nemtudom, azt leradírozták már előttem, én meg utólag a ráégett gumimorzsát
A bevezető út nemvolt semmi... murvás út, kb olyan felülettel, mint amit szőnyegbombáztak, egybefüggő gödörtenger kis túlzással . Azért el lehetett játszani a hátsó kerék kipörgetésével, asszem Gézának hazafele egyszer odaporoltam
Összevetve egy nagyon jó motoros nap volt, és idővel asszem elkell egy nagyobb motor Az az FZ1 nagyon bejött, nameg az Sm450, ami előző évben versenymotor volt... egy idő után már nem volt pofám elvinni
Ja, a kibaszott Kawasaki nem vonult ki
Nekem egy 1998-as GPZ 1100-am van 50000km-rel.
A problémám az hogy a blokk kuplung felöli oldaláról olyan kerregő golyós csapágyhoz hasonló hang jön, ami pár ezer kilómétere kezdett hallhatóvá válik. Biztos hogy nem lánc hang mert azok ki lettek cserélve és a másik az pedig ,hogy 100-120km/nál kb egy óra alatt teljesen elzsibbad a jobb kezem ami előtte nem volt.Egy szerelő azt mondta ,hogy szabadonfutó de akkor szerintem nem rázna.Vagy esetleg kiegyenlítő tengely csapágy mert a főtengely alól jön a hang.Kíváncsi vagyok ti mit mondtok és tudtok-e lelkiismeretes Kawa szerelőt ajánlani akinél ott szabad nyugodtan hagyni a gépet. Válaszaitokat és segítségeiteket előre is köszönöm! GPz-s
CéZé-nek van, volt 1100-asa, ő el is adja most a motorját.
Korábbi hozzászólásoknál fent van a link, ha gondolod nézd meg, vagy kérdezz tőle.
Úgy tudják odaadni, hogy ismerősön keresztül, mert ha nem viszik el a motort hétvégi kölcsönzésre, és bent marad a szalonba, akkor mi el tudjuk kérni ingyé. Egy próbát megér, de akárki akármit mond, nekem nagyon tetszik.
Szombaton voltam Tinnyén, és pont jött vele egy srác, dumáltam vele, és ő nagyon meg volt vele elégedve. Megengedte, hogy felüljek a vasára, és nagyon kényelmes volt. Széles puha ülés, és a kormánypoziciója is nagyon el van találva. Majd meglátjuk, hogy menetteljesítményre mit produkál.
20 USD/db.
Korabban (1 eve... ) emlegetted, hogy tudsz szerezni franko combtaskakat.
Erdekelne, hogy van-e meg ra lehetoseg.
Elore is koszi a segitseget!
egyébként írtam fel a forumba h megyünk és ki jönne, de csak &rash válaszolt szal lemaradtál egy jo kis bulirol
Nekem haver csinálja,ingyéé Remélem jó lesz,mert ha nem De nem lehet vészes.Még nem csináltattam.
én akartam fém fékcsövet csak a lóvé nem lett meg pont egy fehérvári cégnél néztem de kb 30 ezer lenne elöööre-hátulra... Tegnap voltam Dunaujvárosban mentünk kocsit venni, meg kiprobáltuk az élményfürdőt is jó lesz az ha elkészül és nem tesztüzemen üzemel, láttam dunaujvárosban egy piros zzr-t meg hazafelé egy kéket de az airbrush volt az egész komolyan nézett ki . Üdv
De tuti nem lenne rossz egy fém.kb15-20eFt
Már éreztem hogy gyenge, elég lassan állok meg, nincs határozott nyomáspont, nyúlós a fék, de a tegnapi motorozás odatett neki teljesen, főleg a supermoto fékje
Na meg honnan érdemes beszerezni, láttam sokat különböző árakon, nem lesz olcsó mulatság, de még mindig olcsóbb mint beleszállni valamibe/valakibe.
Hozzd le Áronkához: átműtjük a két gépben az első-hátsó telót, meg a blokkot a ZiZidbe - sose akarsz majd másik motort utána !
( a szuzukinak meg megmondod, hogy szar a futóműve, kell a fasznak ez a fos... próbálják csak ki, ha nem hiszik... )
Én meg ha minden jól megy, akkor a következő hétvége valamelyikén, kapok egy hétvégére kölcsön egy szalonból, kipróbálás céljából egy GSR 600-ast!
Lehet hogy olyat veszek következőre, de azért jó az ha kipróbálja előtte az ember, mint tartós tesztbe!
Asszem abban a két napban lesznek túrázások!
Először kicsit tartottam a lóerőktől, de végülis nem volt probléma, csak észnél kellett lenni, meg időben fékezni. A nagy vasak közül szinte mindnek nagyon jó fékje van, kivéve az SV, azé nem tetszett, az Sm450R meg az ellentéte, olyant fogott, mint ha horgonyt dobtam volna ki. Erőben a nagyok nekem nagyon ott voltak, a Tenere és a Translap kevésnek tűnt, a két Husqy meg odavágott . Súlyra, kezelhetőségre pedig sokkal jobbak voltak mint a Zizi, fura is volt utána visszaülni. Először azt hittem valaki ellopta a lovakat belőle, és telipakolta a tankot ólommal
Azért a tesztpályára is felmentünk, a hátsó gumiról eltűnt a forgásirányt jelző kis nyilacska, meg az összes rinyacsík, igaz hogy 150/70 van jelenleg hátul, az elsőn nemtudom, azt leradírozták már előttem, én meg utólag a ráégett gumimorzsát
A bevezető út nemvolt semmi... murvás út, kb olyan felülettel, mint amit szőnyegbombáztak, egybefüggő gödörtenger kis túlzással . Azért el lehetett játszani a hátsó kerék kipörgetésével, asszem Gézának hazafele egyszer odaporoltam
Összevetve egy nagyon jó motoros nap volt, és idővel asszem elkell egy nagyobb motor Az az FZ1 nagyon bejött, nameg az Sm450, ami előző évben versenymotor volt... egy idő után már nem volt pofám elvinni
Ja, a kibaszott Kawasaki nem vonult ki