Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ok rush, mikor hol találkozzunk?
Én Én
Megyek, úgyis béna vagyok, és nemtudok motorozni
Köszi! meg is rendeltem!
hali!
valaki szombaton önképzés + tesztmotorozás?
http://www.motorozz.hu/main.pl...
Sztem nem.
Hali! A kuplung,váltó,elektronika ugyanaz. Nálam komplett blokkcsere volt és az elektronika a 400asé maradt.
Hosszú távon bízzunk benne hogy megtérül Szombatra erősen hajlok egy Velencei tó nézésre de lehet hogy csak Balaton lesz belőle...

Még bármi lehet meg az ellentéte is.
JT vagy Sunstart lánckerekek ( előbbi a legjobb utángyártott, utóbbi a Honda gyári kereke ) + D.i.D lánc.
Csak ezt tartom, ezt nyugodtan adom el: pontosan tudom mit bír.
De: egész a fürdőszobáig meg vissza

Augusztusig nincs motorozás, akkor is csak lightosan. Nekem az idei szezon az jövőre lesz - pláne hogy 2-3 Korzika túra ára elment most "egyéb" élvezetekre, úgy mint infúziók, gyógyszerek stb...
Mik vannak Szombaton nem túrázol valamerre?
köszönöm a fogadtatást

erősített, X-Ring 130LE+ lánccal készített szett 52 helyett 39ért, aaz igen.
Jövő héten lesz aktuális a dolog, még írok hétvégén, amikor már meglesz rá a pénz. Pontosabbat -márka-típus- tudnál róla mondani?
"...a tavalyi tátra túrán, ahol 4 fok volt, semmi gond nélkül jöttünk a hegyek között haza..."

Így van, tanúsíthatom. Egyetlen embert "vesztettünk" csak, aki elmért egy kanyart a túlzott tempó miatt.

De ki is volt az, milyen gumival...hmmmm...



( Istenem, ne mis tudtam hogy ennyire jó, büdös parasztnak lenni... )
Ok!Hali!
Ezt sajnos nem tudom, de nagyon sok 400-as és 600-as tulaj van itt, esetleg megtehetnék hogy mindkettőt lefényképezik vagy az adatokat bemásolják róla ide és akkor jó esélyel kiderül. Ha megy vele a gép akkor elvileg ugyanaz is lehet, ezekbe a motorokba még nincs előre megírt gyújtáskarakterisztika, csak sima félvezetős gyújtáselektronika ami jó kell hogy legyen több motorba is. Mindenesetre az nem valószínű hogy ez a motor jobban megy majd a másik elektronikával. De biztos fognak segiteni a többiek, akik ilyennel rendelkezenk. Legfeljebb fényképezd le és rakd be ide, kiváncsiságból összehasonlitom az enyémben lévővel. Ha az is ilyen akkor tuti egyformák.
Az elektronikás kérdésemre(13547)nem tudod esetleg a választ?
Az lesz.Kösz a tanácsot!Üdv!
Akkor szerintem nézesd meg máshol is a gumit, nem egészséges igy. Ha módodban áll cseréld ki, nehogy gondod legyen vele. Én már szálltam el anno gumi miatt, azóta igyekszem odafigyelni rá, emiatt nem is szoktam használtat feltenni. Általában azt már valaki valamiért levetette. Persze más az ha csak nem tetszett az illetőnek. Ha csak egy idom javitást számolok,már akkor megtérül a különbözet.
A hétvégén sikerült körbemotorozni Magyarországot a határok mentén. 2230 km távot 4.9 literes átlagfogyasztással 57 óra alatt (ebből 8+5 óra éjszakai pihenővel).Hát elég érdekes utakon kellett menni, volt amit nem is neveznék utnak. Rá kellett jönnünk ez a turaendurósonak volt nyerő, a zizi ülése és futóműve nem igazán errevaló. A Varaderósok, DL-esek,BMW-sek simán megcsinálták 48 óra alatt, bár az is igaz kevesebbet aludtak mint mi. De ott ahol mi a mogyoróscsokoládé utakon 110-nél már nem birtuk a fizikai terhelés lazán elhuztak 140-nel. Nekünk előnyös szakasz nagyon kevés volt, viszont gyönyörű volt a látvány és végig akácillatban mentünk. Azóta lassan már ülni is tudok rendesen és az izomlázam is szünik Szombaton kissé el is tévedtünk, még jó hogy tHUNder nem jött elénk mert legalább 2 órát csusztunk, és Rajkáig is csak éjfél körül értünk el. Viszont egy élmény volt és nem gyenge kihivás.
Picit érzem hogy jobban rezeg sebességnél,mint idáig amíg egy kopott michelin volt fent,de nem olyan drasztikus.Meg így lehet hogy kanyarban is könnyebben megcsúszna mivel "pattog" a hátulja.Nem?
Elvileg nem, mert az már rendesen zavarna Téged is hogy rázza a hátulját.
Nagyon jó az enyémen is, csak ott már kezdenek jelentkezni a hiányosságai is, de ha tudatában van az ember akkor nem érheti meglepetés. Ez csak azoknak kellemetlen, akik egy tapadósabb Pirelli vagy Diablo után feltesznek egy ilyet és minden körülmények közt ugy mennek mint ahogy megszokták. Ősz végefelé nem egyszer megforgattam már a hátulját egy-egy drasztikusabb indulás alkalmával, pedig csak épp odacsavartam a gázt. Kanyarban attól még tapadt, de ha ott rányitom a tüzet rendesen tuti kimegy alólam. Míg nyáron azért ezt kissé nehezebb elérni a géppel, nyugodtan forgathatom 5000 fölé is.
Szálszakadás biztos nincs akkor csak nem rakta volna fel a gumis.De mindenesetre üt a gumi és az igy folyamatosan rázza gondolom a lengéscsillapitót.Ez nem teheti tönkre?
Jó, igen, az tény, hogy az 1100-es tanker lényegesebben többet nyom súlyra, meg tapadásra is, meg minden egyébben.
Sebaj, nekem a 400-ason nagyon jó!
Én speciel ilyennel még nem találkoztam, soknak tünik az egy centi. Nehogy szálszakadásos legyen.
Pár hete felrakattam egy ugyancsak conti hátsó gumit.Használt de alig mentek vele.Amikor feltette a centirgépre a szerelő és megforgatta,úgy járt a gumi a felnin mintha tojás lenne.De legalább egy centi van benne.Ő azt mondta hogy a legtöbb gumiban van valamennyi ez tök normális és ne aggódjak nincs jelentősge.Nem fogja hazavágni idővel a lengéscsillapitómat?