Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, és mi is ugyanakkor voltunk a Tátrán keresztül mint Ti,csak Krakkóig mentünk.Nekem sem volt semmi gondom, csaknemugy fékeztem azt a közel 300 kilót plussz a sulyom, és nemugy huztam a gázt mint amikor nyáron járunk arra. De mint mondtam ha bemelegszik akkor visszanyeri a kellő tapadását. Márpedig ott azért van rá lehetősége a guminak folyamatos haladás esetén.
Próbáld ki mindezt 150 lóerővel a segged alatt. Azt nem mondtam, hogy nem lehet peremig dönteni, sőt, kulturált körülmények közt egész jól viseli. Csak más a gumi profilja egy tura guminál, és más egy sportguminál. Azért 100 LE felett nem mindegy kigyorsításkor mekkora a tapadófelület. A Te gépeden nem jelentkeznek egyhamar ezek a jelenségek.
Ti most tényleg a Road Attack-ról beszéltek?
Én most raktam fel a zsír új gumikat. Elötte is ilyen volt hátul, és én csak az ellenkezőjét tudom állítani, mint mesélsz. 10 fok alatt, a tavalyi tátra túrán, ahol 4 fok volt, semmi gond nélkül jöttünk a hegyek között haza, és kanyarokban sem volt semmi baja.
Esőben tényleg nagyon jó. Pályán meg nem vagyok egy nagy spíler döntögetésben, de a forgásirányt jelző nyíl alá sikerült dönteni, úgy hogy jelét se éreztem, hogy megcsúszna, úgy hogy az nagyon kopott gumi volt.
Szerintem nagyon jó gumi, bárhova, csak ajánlani tudom.
Zizzer kollega is ilyennel fut, és neki sem volt semmi baja vele.
Üdv mindenkinek!
Olyan kérdésem lenne hogy a zzr400 és 600 gyújtáselektronikája külömbözik vagy ugyanaz?Cseréltem 400ast 600asra de az elektronika maradt a 400-asé.Működik jól semmi gond nincs vele csak gondoltam,ha nem ugyanaz,és kicserélem 600-asra,talán még jobb lenne.Előre is köszi a választ!
Azok panaszkodnak rá, akik sportmotorra teszik fel és ennek megfelelően közlekednek. De a gumi nevében (ROAD) is benne van hogy ez túrázásra fejlesztett gumi, így a köpeny ive is laposabb mint a sportgumiké, ami inkább hegyesedik középen -tehát az oldalán nagyobb a felfekvési felület mint középen-, emiatt annyira nem is teszi lehetővé a könnyű döntögetést. Ennek ellenére elég kezelhető vele a motor, bírja a nagy tempót is, jók a menettulajdonságai. Pályára nem igazán való, mert egyrészt túlmelegszik, másrészt meg a profiljából adódóan középen nagyobb a felfekvése az utra, mig az oldalán kisebb, kanyarban igy kisebb kanyarsebesség adódik a csökkent tapadás miatt. Jóidőben a tapadásra sincs panasz, kapaszkodik rendesen, azonban 10 fok alatt egy kövérebb gázra simán kitolja a seggét hidegen. Meg gondolom egy agresszivabb fékezésre az eleje sem lenne élmény. De bemelegitve már az sem problémás. Nekem teljesen megfelel, amit én kanyargok ahozz elég, a 200 feletti tempót lazán tolerálja,és elég sokat elmegy. Aki meg sokat akar döntögetni és a határokat feszegetni mindenképp vegyen valami tapadósabb sportgumit, de az csak a felét fogja futni.
Többen panaszkodtak rá, de mind szinte a kanyargyilkos fajtából. Nyugodt, két személyes túrázásra tökéletes lesz, főleg az ár/futásteljesítmény miatt.
Big Bang Kawa, 0623886908
Elég jónak tűnik amit mondasz.Szerintem felpattintom rá.Köszi a véleményt.
Segitséget szeretnék kérni, aki mostanában újított fel zzr 400 ast biztos tudja, hogy honnan tudnék szerezni, hengerfej tömítést?
a kawa szerviz nem válaszol, szerviz@kawasaki.hu
ezen kivül

üdv: Tamas
Hát akkor árnyékra vetődtem:-)
csóró egyetemista ott sporol benyára ahol tud...de úgy néz ki,nem úszom meg ezt a 4ezres tételt...
Szia, rég láttalak már itt !

A gondom ugyanaz, mint a Suzival. Csak erősített, X-Ring 130LE+ lánccal készített szett van most ehhez a géphez. Ez azt jelenti, h kb 6-7ezerrel drágább a szett, mint a sima O-gyűrűs, 100+ lovas lánccal szerelt, viszont ugyanennyi kilométerrel többet is megy el

Szóval a sima O-ringes készlet 44,5 lenne, az X-ringes az 51.900.-

Hogy ne fájjon nagyon, az előbbi importos megoldást ugyanúgy tudjuk a drágábbik szettre, és akkor meg tud állni 39-be. 3 nap ez is.

Kuplungom sajna nincs hozzá, azzal szintén Áronkát mondanám.
Sajnos most csak erősített láncom van hozzá, ami kicsit drágítja ugyan az árát ( kb. 4-5ezer Ft) , viszont sokkal tovább bírja is.

A két lánckerék 3500.- és 6500.- Ft, a Lánc pedig -sajnos így- 17.000.- Ez így szettben tehát 27.000.- lenne.
Vagy ha tud várni, akkor darabonként, kb. 2-3 munkanap alatt tudom importból bekérni, akkor 21.000.- be megáll ugyanezzel a lánccal, és hétvégére fixre ideér úgy is.
A 3. garniturát használom belőle, a hátsó 15000-ret elmegy, az első 20 körül. Csak ajánlani tudom ennyi pénzért. Túrázásra kiváló, esőben nagyon jó, ősszel-tavasszal melegiteni kell. Pályára nem jó.
Hahó!
Szombaton tuti nem, de eladók között már láttam ugyanilyen festést, mint ami nekem van.
Köszi.
Megpróbálom hívni a kapott számon
Sziasztok!
Kutya, mennyiért tudnál Z750-hez (2004)
- láncszett ( 112, 15, 43 )
- kuplunglamella szett
ill, ZZR250-hez kormánycsapágy szettet beszerezni?
ha az idomod sérült volna, gyékényből megcsináltatod? 4ezer nem tétel motoron. (kutya jól "beszél", képet, szoknyát föl )
QuickSteel Motor, Dunaújváros. Vagy itt a fórumon 'Kingmidas' néven találod a szerviz tulajdonosát.

0620-346-5897
Teeee ne kontárkodj ! Hát nem érdemli meg az a gyönyörű motor azt a négyezer forintot, ráadásul a legfeltűnőbb helyén a vasnak ?

Inkább a képeket tőccsed felfele !
Sziasztok.
ZX 600-as vasamhoz szeretnék venni vezérmű láncot/nem szeretnék de kell/A kérdésem,hogy hol lehet kapni illetve milyen áron.
Köszönöm a válaszokat
halihooo...ujra én:D
egy kérdés...mennyire hasonlít egy 400as 94es és egy 600as 92es zzr indexbúrája egymáshoz?
&rash,
láthattalak szombaton pesten, a budai buszgarázsnál a vasúti aluljárónál? vagy csak délibáb volt a kurrrvameleg késődélutánban? csak egy pillanatra láttam-hallottam egy vasat, és olyan volt, mintha a Tiedet láttam volna... persze élőben még sosem láttam, so benne van a pakliban, h árnyékra vetődtem
Biztosan les zhozzá valami, de csak du/este lesz újra programom (most készül az új motoros adatbázis) - amint megvan beírom ide, h mit találtam !
Kutya!
Egyik kollégámnak láncszettre lenne szüksége.
Suzuki GN 250 (1988)
Lánc + lánckerekek.
Gondoltam Nálad biztos lesz valami. Köszi!