Nekem is fel kell raknom valami ragacsot a ZiZi-re, főleg hogy én idén augusztusban fogom csak elővenni azt a keveset bármi kibírja
Nem is értem, most a tavalyi képeket elnézve, hogy a betonkemény Kenda, hogy bírta a 2:35-öket a Ringen, pláne az én balf@sz stílusomban
Hát a Pilot-ban még lett volna kb 500km ha ki nem nyílik befelé, mint a rózsa... de mindösszesen is kb 3500km a max élettartama. A Dia a hátsó D208RR-rel elment 7500-at pedig az is nehéz és erős vas és még volt rajt minta bőven.
kiváncsi vagyok a kis zizi milyen puhagumával. Jakunak elég jó tapasztalatai vannak conti sportattackkal, csak nehogy elbízza magát
az ezerszázados megeszi hamar
Én most dobtam a Mozdonyra D208GP-t a Pilot Road helyett, ég és föld kanyarban pedig eddig se volt rossz. Azért fosok, hogy nem lesz benne sok km mire nullára írom a hátsót... (Medium)
Koszosan viszem aztán nyalogathatod. Érdekes perverzióid vannak. Én felajánlottam, a lehetőség él. A tutu...ill. tuti gumi csak is Dunlop lehet nálam. Elöl D209, hátul D211. Már csak motorozni kellene megtanulni.
köszönömszépen, de más gépét csak nyalogatni szabad, legalábbis én ezt vallom. az tutu gumi! milyet használsz?
nekem is be kell szereznem a metzeler roadtec helyett egy ragacsosabbat.
köszi a zászlókat, már kerestem.
Ha megígéred, hogy nagyon vigyázol rá akkor egye-fene kipróbálhatod!
A zászlókra nem árt odafigyelni, remélem május végén fogócskázhatunk. Végre van tuti gumim.
Kockás zászló: az edzés vagy verseny végét jelenti és mindig a célvonalon lengetve, mutatják be. A célvonalon áthaladt versenyzőnek a levezető kör végén a boxba kell hajtani (verseny végén a parc fermében leparkolni motorját/autóját).
Sárga zászló: veszély a pályán, vagy annak közelében. Lengetve mutatják be (legtöbbször baleset, bukás esetén), abban a szektorban, ahol a veszélyforrás van. Szokás két sárga zászlót lengetni egyszerre, ekkor nagyobb veszélyforrás van a pályán (pl. ideális íven fekvő motor, pályán fekvő versenyző). Amíg a sárga zászlót a zöld zászló bemutatásával fel nem oldják, tilos előzni, a tempót lassítani kell (nincs előírva, hogy mennyivel, tehát ez valójában óvatosabb vezetést jelent), fel kell készülni jelentősebb sebességcsökkentésre, esetleg megállásra is.
Piros zászló: az edzés, vagy verseny valamilyen rendkívüli esemény miatti azonnali megszakítását/befejezését jelenti. A versenytempót mérsékelni kell (nincs előírva, hogy mennyivel – ld. sárga zászló), és minden versenyzőnek a boxba kell hajtani, majd várni a további utasításokra. A piros zászlót az egész pályán egyszerre mutatják be minden poszton. Hatálya alatt előzni tilos, nem oldják fel zöld zászlóval! Piros zászló esetén a boxutca kijáratát is zárják, tehát a pályára felmenni tilos.
Zöld zászló: a pálya szabad, minden veszélyforrástól mentes. Edzés vagy verseny első körében minden poszton mutatják, illetve egy-egy poszton bemutatva feloldja az addig érvényes tilalmat.
Kék zászló: álló és lengetett változata használatos. Álló kék zászló bemutatása esetén fel kell készülni, hogy hamarosan egy gyorsabb versenyző ér utol minket és le fog körözni. Lengetett formában azt jelenti, a gyorsabb versenyző mögöttünk, előzési távolságban van, el fog haladni mellettünk. Nem kell lassítani, nem kell félrehúzódni, tartani kell a tempónkat, az irányvonalat és kiszámítható haladással lehetővé tenni az előzést. Ha akarunk és hirtelen irányváltás nélkül megtehetjük, természetesen le lehet húzódni az ideális ívről kissé, hogy elősegítsük a versenyző elhaladását, de ez NEM KÖTELEZŐ! Az előzést azonban engedni kell, vagyis tilos szándékosan szűkíteni a kanyar ívét, ide-oda kormányozni a járművünket, hogy a gyorsabb versenyző ne tudjon megelőzni.
Piros-sárga csíkos zászló: a pályán megváltozott tapadási viszonyokat jelent, vagyis az aszfalton lehet víz, olaj, por, valamilyen apró alkatrészdarabok, esetleg szemerkélni kezdett az eső az adott szektorban, vagy az egész pályán. Fel kell készülni a rosszabb tapadás miatti esetleges megcsúszásra. A zászló csak informál minket, nem kötelező lassítani, folytatható az edzés vagy a verseny, lehet előzni is.
Fehér zászló: általában sárgával együtt mutatják be, a zászló jelentése: a pályán lassan haladó jármű van az adott szektorban. Ez lehet egy műszaki hibás motor, ami a versenytempónál jóval lassabban haladva épp visszatér a boxutcába, lehet mentőautó, lehet a biztonsági autó. Fel kell készülni lassításra, viszont a lassan haladó jármű fokozott óvatossággal megelőzhető.
Fekete zászló narancssárga körrel: egy kiegészítő táblával mutatják, melyen az adott versenyző rajtszáma van. (Ha nincs rajtszáma, mert pl. csak edzés vagy nyílt pályanap van, a versenybíró határozott mozdulattal az adott versenyzőre mutat) Jelentése: a versenyző járművén olyan műszaki hiba van, mely a további versenyzést és esetleg a többi versenyzőt is veszélyezteti, ezért azonnal le kell lassítania és lehetőség szerint a pályát elhagyni. (pl. olaj, víz, üzemanyag folyik a járműből, leszakadt, lelógó, lobogó alkatrész, melyet a versenyző nem vesz észre, stb.)
balfasz stílus? hábazmeg, én az enyémről akkor mit mondjak?
Nem is értem, most a tavalyi képeket elnézve, hogy a betonkemény Kenda, hogy bírta a 2:35-öket a Ringen, pláne az én balf@sz stílusomban
Jaku ? Sose...
az ezerszázados megeszi hamar
Na tényleg léptem.
tucc te, már csak az ezredest tanítsd meg
nekem is be kell szereznem a metzeler roadtec helyett egy ragacsosabbat.
köszi a zászlókat, már kerestem.
ha dobálják-pörgetik akkor megjött a Möre is
A zászlókra nem árt odafigyelni, remélem május végén fogócskázhatunk. Végre van tuti gumim.
Kockás zászló: az edzés vagy verseny végét jelenti és mindig a célvonalon lengetve, mutatják be. A célvonalon áthaladt versenyzőnek a levezető kör végén a boxba kell hajtani (verseny végén a parc fermében leparkolni motorját/autóját).
Sárga zászló: veszély a pályán, vagy annak közelében. Lengetve mutatják be (legtöbbször baleset, bukás esetén), abban a szektorban, ahol a veszélyforrás van. Szokás két sárga zászlót lengetni egyszerre, ekkor nagyobb veszélyforrás van a pályán (pl. ideális íven fekvő motor, pályán fekvő versenyző). Amíg a sárga zászlót a zöld zászló bemutatásával fel nem oldják, tilos előzni, a tempót lassítani kell (nincs előírva, hogy mennyivel, tehát ez valójában óvatosabb vezetést jelent), fel kell készülni jelentősebb sebességcsökkentésre, esetleg megállásra is.
Piros zászló: az edzés, vagy verseny valamilyen rendkívüli esemény miatti azonnali megszakítását/befejezését jelenti. A versenytempót mérsékelni kell (nincs előírva, hogy mennyivel – ld. sárga zászló), és minden versenyzőnek a boxba kell hajtani, majd várni a további utasításokra. A piros zászlót az egész pályán egyszerre mutatják be minden poszton. Hatálya alatt előzni tilos, nem oldják fel zöld zászlóval! Piros zászló esetén a boxutca kijáratát is zárják, tehát a pályára felmenni tilos.
Zöld zászló: a pálya szabad, minden veszélyforrástól mentes. Edzés vagy verseny első körében minden poszton mutatják, illetve egy-egy poszton bemutatva feloldja az addig érvényes tilalmat.
Kék zászló: álló és lengetett változata használatos. Álló kék zászló bemutatása esetén fel kell készülni, hogy hamarosan egy gyorsabb versenyző ér utol minket és le fog körözni. Lengetett formában azt jelenti, a gyorsabb versenyző mögöttünk, előzési távolságban van, el fog haladni mellettünk. Nem kell lassítani, nem kell félrehúzódni, tartani kell a tempónkat, az irányvonalat és kiszámítható haladással lehetővé tenni az előzést. Ha akarunk és hirtelen irányváltás nélkül megtehetjük, természetesen le lehet húzódni az ideális ívről kissé, hogy elősegítsük a versenyző elhaladását, de ez NEM KÖTELEZŐ! Az előzést azonban engedni kell, vagyis tilos szándékosan szűkíteni a kanyar ívét, ide-oda kormányozni a járművünket, hogy a gyorsabb versenyző ne tudjon megelőzni.
Piros-sárga csíkos zászló: a pályán megváltozott tapadási viszonyokat jelent, vagyis az aszfalton lehet víz, olaj, por, valamilyen apró alkatrészdarabok, esetleg szemerkélni kezdett az eső az adott szektorban, vagy az egész pályán. Fel kell készülni a rosszabb tapadás miatti esetleges megcsúszásra. A zászló csak informál minket, nem kötelező lassítani, folytatható az edzés vagy a verseny, lehet előzni is.
Fehér zászló: általában sárgával együtt mutatják be, a zászló jelentése: a pályán lassan haladó jármű van az adott szektorban. Ez lehet egy műszaki hibás motor, ami a versenytempónál jóval lassabban haladva épp visszatér a boxutcába, lehet mentőautó, lehet a biztonsági autó. Fel kell készülni lassításra, viszont a lassan haladó jármű fokozott óvatossággal megelőzhető.
Fekete zászló narancssárga körrel: egy kiegészítő táblával mutatják, melyen az adott versenyző rajtszáma van. (Ha nincs rajtszáma, mert pl. csak edzés vagy nyílt pályanap van, a versenybíró határozott mozdulattal az adott versenyzőre mutat) Jelentése: a versenyző járművén olyan műszaki hiba van, mely a további versenyzést és esetleg a többi versenyzőt is veszélyezteti, ezért azonnal le kell lassítania és lehetőség szerint a pályát elhagyni. (pl. olaj, víz, üzemanyag folyik a járműből, leszakadt, lelógó, lobogó alkatrész, melyet a versenyző nem vesz észre, stb.)
Bocs az off-ért, már itt sem vagyok...