Királyfi: Nah te élsz? Én per-p külföldön vók, de délután indulok itthonról haza . Holnap reggelre menetkész . Okoskával már elvileg megbeszéltük a gurulást. Olyan 11:00-ra lődd be a találkát és akit még érdekel. Merre? Mind1. Velencei tó körbe? Útközbe kaja ..., majd valamit kitalálunk útvonalnak, az úgy is mellékes .
Ja: az adapter a legkisebb amivel eddig találkoztam, még semmilyen motoron nem volt gond a felszerelése ( RamAir Attinak is ilyen van ) , az ára kerek 10 ropi.
Rendőrfüggő: ugyanis a ma hatályos Ensz/Egb rendelet szerint (ami a közúti közlekedést szabályozza a régi, 1990/6 köhém helyett), ha nálad van a xenon papírja + a beépítésről szóló számla/igazolás bármi, akkor SEMMIT nem szólhat a rendőr.
DE: ez magyarország, így kisbetűvel. Kovács Alajos NKH-s főbasszájba kiadott egy RENDELETET , ami többet ér itthon, mint az Uniós teljes jogrend... nesze bammeg EU.
E szerint aki xenont szerel a motorjába, az égjel el a trafó tüzén, pont.
Nekem úgy lesz a "csomag", hogy Xenon, hátul az eü csomag mellett meg 3 papír - a xenon gyári papírja h nem kamu, a beszer.számla, és ez az Ensz/egb paragrafus kinyomtatva.
Vitatkozni is hajlandó leszek, bármikor, bárkivel...
szevasztok kutya mivan a xenonnal? én ma megyek az energiahegyre valami atilla hegy a neve és a táltosok is ott gyógyulnak :) megnézzük kifekszünk üdv szép idöd Ádám
Megosztásiban berakosgatjuk, és szépen átvánszorog... Küldtem már dvd-t is. Megint kilépett a kurva freemail, amíg elmentem kajálni. De nekem aztán ftp is jó
Van MSN (ugyanaz mint az e-mail az adatlapon), de ez a Live-os szar - egy fénykép is 3 perc mire átjön... Majd körülnézek FTP terén, kinél van ennyi szabad hely, és majd ott megosztjuk !
Van msned? Ma 3X próbáltam elküldeni a virtuális újságot, egyszer 3 órát vártam a gmailre, két órát a freemailra, de kijelentkezett, majd megint másfelet, amikor is véletlen rányomtam a sportmotorra Most kezdem 4x
Ja, kb 600mega
Köszi a tippet.Én max egy állítható fordulatos akkus fúróval tudnék neki esni.De ha felmelegítem és az jó,majd max az lesz.Ja,meg gyakorlok előtte a próbán.
Érezhetően nyomatékosabb a 6harmin6 , de persze csodák nincsenek ebben a köbcenti tartományban: csak a másik 600-ashoz képest érezni a többletet. Egy 750-es / 1000-es mellett ugyanúgy szúnyog marad.
Az új ( '08-as) CBR600-at reklámozták anno úgy, hogy a középtartománya sokkal combosabb lett.
Nos az országúti teszten ebből én semmit nem éreztem , a valóban használható erő 9 felett jelentkezett csak. Igaz, a felső tartomány barátságos, de határozott ereje bőven kárpótolt is a maszatolós alsó régióért.
Lehet elfogult vagyok de a suzuki lenne a leges legutolso amit vennék.
Gyárilag:(Amikről eddig tudok pár modellnél)
-gyenge lengéscsillapitók tény gariba csaerélték
-nem középontos szelepfészek kimunkálás és a szelep beleszakadt
-méretpontatlan henger és olajzabálás
-50e km -nél széthulló váltó
-6évesen használhatatlan fényezés(Tény sokat mosták nagynyomásuval)
-2 illetve 8évesen beszart ecu
-1kerekezéstől deformálodott váz
Az is tény suzukiból van a legtöbb ezért hibából is ot lesz na de ennyire és ilyen dolgok....
1.kawa
2.yami és honda fej-fej mellett
3.suzuki de max ingyen
Mondon saját és elfogult vélemény bár úgyérzem valami ici picit értek a motorokhoz tapasztalataim,végzettségem és jelenlegi tanulmányaim alapján :)
Tényleg nincs sok árkülönbség köztük, de pár évesen szeretnék motort venni. Az újra azért annyira nincs keret. Bár tény és való, hogy egy 0 km-es motor, az csak a Tied!
Te hallottál valami véleményt a GSR-ről?
A Kawás zoknim marad, azt nem adom a motor mellé!
Hellotok,én mint fanatikus Yamahás szeretném kérdezni(R6R)a 636 mennyitől kezd el húzni?....az R6Rahogy írják 6-ig meg se szólal,de utána kezdödik a vigyorgás,cserén gondolkodok
Jah, és kawáéknál talán a zizidet is jobban beszámítanák.
Csutka gépével kapcsolatban keresd Panyót (ha jól emlékszem, panyo11 néven fut), ő vette meg. Számítsd rá, hogy német papírokkal vette, vagyis plusz regadó és egyebek...
Megnéztem, a GSR 2m. Új Z750 2.2m, akciós tavalyi talán még van az szintén 2m. Akciós árlista. 2007 utáni Z750-et kapsz 1.5 alatt is, bár igaz, hogy a legtöbbnek valami kehe van... Nem nagy különbség ugyan az a 150ccm, de szerintem nyomatékban lehet érzékelni.
Meg aztán így mi lesz a kawás zokniddal?
Maradnék én szívesen, de egyedül csak a Z750-est találtam, ami tetszett menetpróba után is, de abból viszont nem tetszik az első széria. Az új, amivel mentem tavaly, az meg még használtan is baromi drága. Gondoltam még a régebbi ZX 636-ra, ami ugye az amcsi ZZR megfelelője, de abból is csak 2003-ig van asszem, aztán az átalakult supersport mocira.
Ez a Suzuki meg tetszik, jó árban van, a 2005-ös GSX-R blokkja van benne, ami le van "butítva" 96 Le-re, úgy hogy egyenlőre ő a befutó. Meg mióta mentem a Z750-nel, egyre jobban tetszenek a naked bike-ok is. Csutka Z-je mennyiért kelt el, ha meg szabad tudni?
A Kiyo Laser Pro 2-ról nincs még valami "használható" árad?
DE: ez magyarország, így kisbetűvel. Kovács Alajos NKH-s főbasszájba kiadott egy RENDELETET , ami többet ér itthon, mint az Uniós teljes jogrend... nesze bammeg EU.
E szerint aki xenont szerel a motorjába, az égjel el a trafó tüzén, pont.
Nekem úgy lesz a "csomag", hogy Xenon, hátul az eü csomag mellett meg 3 papír - a xenon gyári papírja h nem kamu, a beszer.számla, és ez az Ensz/egb paragrafus kinyomtatva.
Vitatkozni is hajlandó leszek, bármikor, bárkivel...
Ja, kb 600mega
Az új ( '08-as) CBR600-at reklámozták anno úgy, hogy a középtartománya sokkal combosabb lett.
Nos az országúti teszten ebből én semmit nem éreztem , a valóban használható erő 9 felett jelentkezett csak. Igaz, a felső tartomány barátságos, de határozott ereje bőven kárpótolt is a maszatolós alsó régióért.
Szóval ha nyomaték, akkor 636.
Késő...
Gyárilag:(Amikről eddig tudok pár modellnél)
-gyenge lengéscsillapitók tény gariba csaerélték
-nem középontos szelepfészek kimunkálás és a szelep beleszakadt
-méretpontatlan henger és olajzabálás
-50e km -nél széthulló váltó
-6évesen használhatatlan fényezés(Tény sokat mosták nagynyomásuval)
-2 illetve 8évesen beszart ecu
-1kerekezéstől deformálodott váz
Az is tény suzukiból van a legtöbb ezért hibából is ot lesz na de ennyire és ilyen dolgok....
1.kawa
2.yami és honda fej-fej mellett
3.suzuki de max ingyen
Mondon saját és elfogult vélemény bár úgyérzem valami ici picit értek a motorokhoz tapasztalataim,végzettségem és jelenlegi tanulmányaim alapján :)
Te hallottál valami véleményt a GSR-ről?
A Kawás zoknim marad, azt nem adom a motor mellé!
Csutka gépével kapcsolatban keresd Panyót (ha jól emlékszem, panyo11 néven fut), ő vette meg. Számítsd rá, hogy német papírokkal vette, vagyis plusz regadó és egyebek...
Meg aztán így mi lesz a kawás zokniddal?
Ez a Suzuki meg tetszik, jó árban van, a 2005-ös GSX-R blokkja van benne, ami le van "butítva" 96 Le-re, úgy hogy egyenlőre ő a befutó. Meg mióta mentem a Z750-nel, egyre jobban tetszenek a naked bike-ok is. Csutka Z-je mennyiért kelt el, ha meg szabad tudni?