Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Holnap,irány a kiállítás!
Nekem sem ment egy hengerem! És kopasz révén sosem vettem volna észre, ha el nem szállnak a teló szimeringek, és a szaki nem szól hogy csak 3 engeres vagyok. Igaz 4000 fordulaton megindult mint állat. Én azt hittem itt kezd életre kelni a moci... pedig csak ekkor lett 4 hengeres.... és itt volt a lórúgás. Szóval szégyen, de nem vettem észre. Elvileg szelep gondja volt. Most már az összerakás stádiumában van a gép! Ha elkészül, megyek a tihanyi túrára.
Szóval a lényeg, hogy tudatlanul nem szabad mocit vásárolni. Inkább el kell vinni egy szakihoz. Nem lehet olyan drága az állapot felmérés mint a szerelés. Nekem a tanulópénz nem lesz kevés.
THX Megnéztem...
már Peeternél is figyelni kell, hogy egyméterrel előtte legyek (csak a kutya. bácsi meri üldözni ), de Nállad a tuti recept jelenleg:
Gyáriból lett üvöltős, az már fent van. És most lesz hangosból csendestársam
Még szép, hogy érdekel. Igaz, ha gyári a kipuff, akkor a volt-ot ismerjük; a lett-et viszont ha feldobod...
A karbiban lévő gumi membrán a suber tűt emeli fel.
A gázzal pillangószelepet nyitsz, ami nem szabályozza közvetlenül a benzin levegő keverékét, hanem a motor által létrehozott vákum ennek a membránnak a segítségével szabályozza a levegő-benzin keverék mennyiségét. Remélem valamennyire érthető voltam.
Nincs kompresszió, nincs szikra, trafó, elektronika. Ha kompresszió, akkor szelepek jellemzően. Kipufogó nem hinném hogy befolyásolja... De legegyszerűbb, ha mértek kompressziót, és akkor az ad egy képet a moci állapotáról. Hengerfej felújitás súlyos pénz tud lenni, gondolom most akarsz venni mocit, azért kérded. Membrán, membrán, hát fontos cumó az tuti, kétüteműnél pl volt h az miatt nem ment, de most nem ugrik be h Zizin hol van az, vagy milyen részén, pedig már láttam szétkapva a karbit
Más: Holnap reszelek egy db killert a kipuffba,és kényem-kedvem szerint fog szólni végre, reményeim szerint csendben Hang érdekel valakit: volt - lett? mert csak akkor rakok fel videót, vagy az átalakitásról képet
Ja és annak lehet esetleg valami köze ehhez hogy nem megy egy henger hogy nem a gyári kipufuff rendszer van rajta(nem tom h 1v 2 dobos de sztem 1!)
Tisztelt Zizi tulajok ha tudtok segítsetek nekem!Még mindig nézelődök csak ZZR téren és azt szeretném kérdezni hogy az előfordul hogy azért nem megy egy henger mert a karbiba kiszakadt a membrán?(sor4ről beszélek)Ja és ha valaki ÉRTHETŐEN letudná nekem írni hogy a membrán az mit szabályoz azt megköszönném!Ja és ha valakinek van tippje ezen kívül h miért nem mehet egy henger azt is megköszönném!
Akkor hatásos volt az a pár sor, amit a "mindenkilapja" üzemeltető cége kapott tegnap este tőlem
na ennek az oldalnak má annyi, ezt a barmot bukott sz@rként lehúzták a klotyón
Itt kitörli a rencer (érthető okokból) ha belinkelem

Gugli segít az angolszászban erőseknek:

teli
throttle
evribodi lapja pont hu
Kilépő, köszi
Én kb 20mm átmérőre csináltam, de kell rakni bele egy furulyát, hogy elkussoljon végre
belépő cső mérete vagy a kilépő cső mérete kell? 49x1 külsőméret a belépőé. A kilépőé kb 12x1mm.
Hát látom senkinek nem akadt a keze ügyében ZZR kipufogó hogy megmérje. Addig én raktam fojtólemezeket, de még mindig szól, valamit ki kell találnom rá
hogy mi?
addmá meg ennek patkánynak a linkjét léccives!
Köcsög Raj olddalán vagy fennt (velem együtt ) , aki úgy nézki MINT EGY PICSA ?
Egy kérés:

aki lát jó áru bukót, amit SOS érdemes lenne megvennem a kiállításon (nehogy lemaradjak róla), az szóljon. Fekete-ezüst fényezéssel keresném. THX
Az enyém egész jó...egyszer sikerült 5.2/100km,de az 90-100km/h volt hosszú úton.Átlag 6.2 személlyel kergetve(7000-12000) 7liter volt a max.De különben mindig pontosan annyit eszik,amennyit tankolok,én inkább csak ezt nézem! .
Csak fordulat függő. A 600 -as nekem is 5-ből kijön.

De ha megkergetem ezt is, és 8ezer felett ( 160-200 ) használom, akkor ugyanúgy kúszik felfele a fogyasztás.
Hát az enyém (1100) min 5 litert kér. Akinek ennyi a max fogyasztás, azzal alkudnék egy cserét! De valóban nem eszik sokat. Átlag hattal számolok. Bár eddig csak 3 hengerem ment. Ezt most rendbeteszik egy százasért. Kíváncsi leszek ez min változtat majd.
6-6.5-nek örüljél, mert az enyém 6.5-7.5 körül van. szól is rendesen
Zsír, akkor így már nem is vagyok annyira elkenődve:-)
Jó hogy irtátok hogy mennyit fogyasz a zzr. Nekem a múltkor 8-8,5 fogyasztott. Igaz utazom 8-9 e volt(remélem nincs itt rendőr). és intenziven gyorsitottam. Lehet átkéne gondolnom?