Nekem sem ment egy hengerem! És kopasz révén sosem vettem volna észre, ha el nem szállnak a teló szimeringek, és a szaki nem szól hogy csak 3 engeres vagyok. Igaz 4000 fordulaton megindult mint állat. Én azt hittem itt kezd életre kelni a moci... pedig csak ekkor lett 4 hengeres.... és itt volt a lórúgás. Szóval szégyen, de nem vettem észre. Elvileg szelep gondja volt. Most már az összerakás stádiumában van a gép! Ha elkészül, megyek a tihanyi túrára.
Szóval a lényeg, hogy tudatlanul nem szabad mocit vásárolni. Inkább el kell vinni egy szakihoz. Nem lehet olyan drága az állapot felmérés mint a szerelés. Nekem a tanulópénz nem lesz kevés.
A karbiban lévő gumi membrán a suber tűt emeli fel.
A gázzal pillangószelepet nyitsz, ami nem szabályozza közvetlenül a benzin levegő keverékét, hanem a motor által létrehozott vákum ennek a membránnak a segítségével szabályozza a levegő-benzin keverék mennyiségét. Remélem valamennyire érthető voltam.
Nincs kompresszió, nincs szikra, trafó, elektronika. Ha kompresszió, akkor szelepek jellemzően. Kipufogó nem hinném hogy befolyásolja... De legegyszerűbb, ha mértek kompressziót, és akkor az ad egy képet a moci állapotáról. Hengerfej felújitás súlyos pénz tud lenni, gondolom most akarsz venni mocit, azért kérded. Membrán, membrán, hát fontos cumó az tuti, kétüteműnél pl volt h az miatt nem ment, de most nem ugrik be h Zizin hol van az, vagy milyen részén, pedig már láttam szétkapva a karbit
Más: Holnap reszelek egy db killert a kipuffba,és kényem-kedvem szerint fog szólni végre, reményeim szerint csendben Hang érdekel valakit: volt - lett? mert csak akkor rakok fel videót, vagy az átalakitásról képet
Tisztelt Zizi tulajok ha tudtok segítsetek nekem!Még mindig nézelődök csak ZZR téren és azt szeretném kérdezni hogy az előfordul hogy azért nem megy egy henger mert a karbiba kiszakadt a membrán?(sor4ről beszélek)Ja és ha valaki ÉRTHETŐEN letudná nekem írni hogy a membrán az mit szabályoz azt megköszönném!Ja és ha valakinek van tippje ezen kívül h miért nem mehet egy henger azt is megköszönném!
Hát látom senkinek nem akadt a keze ügyében ZZR kipufogó hogy megmérje. Addig én raktam fojtólemezeket, de még mindig szól, valamit ki kell találnom rá
Az enyém egész jó...egyszer sikerült 5.2/100km,de az 90-100km/h volt hosszú úton.Átlag 6.2 személlyel kergetve(7000-12000) 7liter volt a max.De különben mindig pontosan annyit eszik,amennyit tankolok,én inkább csak ezt nézem! .
Hát az enyém (1100) min 5 litert kér. Akinek ennyi a max fogyasztás, azzal alkudnék egy cserét! De valóban nem eszik sokat. Átlag hattal számolok. Bár eddig csak 3 hengerem ment. Ezt most rendbeteszik egy százasért. Kíváncsi leszek ez min változtat majd.
Jó hogy irtátok hogy mennyit fogyasz a zzr. Nekem a múltkor 8-8,5 fogyasztott. Igaz utazom 8-9 e volt(remélem nincs itt rendőr). és intenziven gyorsitottam. Lehet átkéne gondolnom?
Szóval a lényeg, hogy tudatlanul nem szabad mocit vásárolni. Inkább el kell vinni egy szakihoz. Nem lehet olyan drága az állapot felmérés mint a szerelés. Nekem a tanulópénz nem lesz kevés.
már Peeternél is figyelni kell, hogy egyméterrel előtte legyek (csak a kutya. bácsi meri üldözni ), de Nállad a tuti recept jelenleg:
A gázzal pillangószelepet nyitsz, ami nem szabályozza közvetlenül a benzin levegő keverékét, hanem a motor által létrehozott vákum ennek a membránnak a segítségével szabályozza a levegő-benzin keverék mennyiségét. Remélem valamennyire érthető voltam.
Más: Holnap reszelek egy db killert a kipuffba,és kényem-kedvem szerint fog szólni végre, reményeim szerint csendben Hang érdekel valakit: volt - lett? mert csak akkor rakok fel videót, vagy az átalakitásról képet
Gugli segít az angolszászban erőseknek:
teli
throttle
evribodi lapja pont hu
Én kb 20mm átmérőre csináltam, de kell rakni bele egy furulyát, hogy elkussoljon végre
aki lát jó áru bukót, amit SOS érdemes lenne megvennem a kiállításon (nehogy lemaradjak róla), az szóljon. Fekete-ezüst fényezéssel keresném. THX
De ha megkergetem ezt is, és 8ezer felett ( 160-200 ) használom, akkor ugyanúgy kúszik felfele a fogyasztás.