Nah, elvileg egy ügyeletes Toyota Hiace is rendelkezésünkre áll a ne adj istenre. Hívásunkra 1-2 napon belül ott van az adott koordinátákon, 2 db moci be kell férjen!
Ez nagyon alakul, minden elképzelésem és elvárásomat egyenlőre felülmúlja . Időben kezdtük a megbeszéléseket, van még 1-2 ötletem is (pld 2-3-an elmehetünk 1-2 nappal elöbb is "lefoglalni" a senji kemping helyet ):)
A "csapat" így néz ki egyenlőre:
1. kicsizolika - zzr 400
2. kutya - zzr 600
3. okoska - gsxf 750
4. öcsilaci - gsxf 600
5. zizzer - zzr 400
6. thunder - zzr 600
ezúton szeretnék jelentkezni az alább vázolt túrára. az útvonalterv, az időpont, a táj és nem utolsó sorban a szervezőgárda és a még nem ismert de mégis szimpatikus társaság már meg is győzött.
Hmmm, most számolom, az ujjaimon:
Augusztus 3-10-ig az nyolc nap.
3-án utazás Senj-ig
4,5,6,7,8-án adriai tengerpart
7-ik nap Montenegró - Vajdaság
8-ik nap irány Budapest
akkor a középső részre (630 vagy 730 km) 5 napunk van, akkor 2 napot is egy-egy helyben tölthetünk?
Ez a szemét kitörölte a hosszú leírást amit fél órán keresztül írtam, áááááááááááááá .
Nah újból:
1. nap, korai indulás, legkésőbb 6:00, hogy dél-után odaérjünk a Senj (SZÉNY, így kell kiejteni ) -től 5 km-re lévő útmenti jópofa kis öbölbe. Ez kb 510 km.
a 2-5. napon egyet szeretnénk teljes 1 napot egy helyben tölteni, még nincs eldöntve hól (Makarska, Dubrovnik környéke?), útközbe is el lehetne dönteni, ha jó kis kempinget találnánk.
Ez a táv 750 km (Mostar látogatással) vagy 630 km (kitérő nélkül).
Szval 3 nap alatt kellene megtenni, naponta 210 vagy 250 km-ert, ami nem tűnik soknak, de mivel a túra tervből is látszik hogy keményen a partot kísérnénk és gurulós, tájnézős laza mocizás. Ott állunk meg ahol éppen kedvünk támad, kaja, pia, fürdésre. Délután felé kezdenénk keresgélni szállást.
Ebben a 4 napban megnézni Dubrovnikot, Zadari hídra egy fénykép erejére, nem terveztünk semmi különlegest egyenlőre. Mocizás, fürdés, napozás.
6-ik napon, Montenegróbol elindulni szerbián keresztül hozzám, kb 580 km nem pálya, szép dimbes dombos, hegyvidék. Belgrádnál (Nándorfehérvár) fényképezés, késő délutánra megérkezés. Este szűlővárosom meglátogatása és 7-ik napon haza Budapestre 320 km (ebből 180 km pálya.
Köszönöm a gyors segitségeket! Vasárnap szedjük szét és nézem meg a szelepeket, utánna többet tudok, és majd visszatérünk az alkatrészekre!
Ha érdekel valakit kompresszió mérés, szelep állítás haverom vállal!
A hiba nem biztos hogy a hengerekben van, a hengerfej baja ugyanúgy okozhatja ezt.
Javítás helyett, inkább egy jó állapotú hengesrsort/hengerfejet kéne nézni szerintem.
Sziasztok! szeretném megkérdezni aki benne van a témában, hogy a 400-as dugattyúja, ugyan akkora-e mint a 600as zizi dugattyúja?
kompresszió mérést csináltam
1.henger 7.5 bar
2. 1 bar
3. 1 bar
4. 9.5 bar
látszik hogy a két középső hengerembe nincs kraft!
ötletek? javítattáshoz?
a blokkot már kiszereltem a mociból!
"..Megszületett az első túra terv vázlat:
Budapest - Dalmácia - Montenegro - Vajdaság - Budapest
ez kb 2.200 km - 7 nap
1. nap Bp-Senj kb 500 km (kemping egy öbölben, Senj mellett)
2. -5. partmentén, naponta kb 200-250km (de egy nap egy helyen minimum, 24 óra egy helyen pihenve).
6. napon montenegro partját elhagyva szerbián keresztül Nagybecskerekre, szállás nálam (kb 550 km, nem pálya).
7. nap vissza Bp-re 320 km.
ez kb 50 eft üzemanyag és útdíj, 5 tengerparti kemping, kb 10-12 euro/éj.
Javasolt időpontok:
1. július 18-25
2. augusztus 22-29
a vitorlázó csapat miatt ezek, de ha hétfőtől-hétfőire lehet szervezni akkor:
1. július 13-20
2. augusztus 3-10 (ez négyünknek már biztos jó lenne)
3. augusztus 17-24.."
Csatlakozom az Aug. 3-10 időponthoz, addigra már én is gurulás-képes leszek. A terv tetszik, nem jártam még ezen a vidéken. A 2-5 nap terveiről mesélhetnél részletesebben - érdekel.
ez kb 2.200 km - 7 nap
1. nap Bp-Senj kb 500 km (kemping egy öbölben, Senj mellett)
2. -5. partmentén, naponta kb 200-250km (de egy nap egy helyen minimum, 24 óra egy helyen pihenve).
6. napon montenegro partját elhagyva szerbián keresztül Nagybecskerekre, szállás nálam (kb 550 km, nem pálya).
7. nap vissza Bp-re 320 km.
ez kb 50 eft üzemanyag és útdíj, 5 tengerparti kemping, kb 10-12 euro/éj.
Javasolt időpontok:
1. július 18-25
2. augusztus 22-29
a vitorlázó csapat miatt ezek, de ha hétfőtől-hétfőire lehet szervezni akkor:
1. július 13-20
2. augusztus 3-10 (ez négyünknek már biztos jó lenne)
3. augusztus 17-24
ez csak első ötlet, további úti célokat és ötleteket is feldobhattok.
Esküszöm a következő vasam szlovák rendszámos lesz... nem azért hogy ők (tovább) gazdagodjanak a mi pénzünkön, hanem hogy ne ez a f@sszopó banda szedje be a pénzünket, a semmire...
( Elnézést a kirohanásért. Tudjátok, nemrég kaptam meg az APEH levelét, miszerint 55ezer forint tartozásra másfél év alatt 210ezer FT (!) kamatot kell fizetni ! És még ezek csesztetik a Providentet ? Hát az egy karitatív irgalmasok gyülekezete hozzájuk képest JA: indoklás - megvizsgálták, miszerint házam és autóm is van. Tehát ha ezeket eladom /hol laksz, mivel dolgozol? leszarják.../ akkor kényelmesen ki tudom fizetni ezt a bírságot...)
32.000 nekem 5000 volt tavaly, idén még nem jött meg.
Itt sem jobb a helyzet, kevesebb munkám lesz, így nehezebb lesz fizetni az egyetemet, ha tudom egyáltalán, és még tankolni is kell.
Most jött meg a teljesítmény adós papír miszerint 32.000.- pénz lesz idénre.
Plussz mivel csőstül jön a baj vasárnap óta az alábbiak történtek (számok nélkül).
Vasárnap: feltörve találom a családi nyaralót; hétfő: szerelő szerint az autóm komplett kipufogó rendszere cserés; kedd: a szemüvegemnek reszeltek; és ma, hát ma ma van, hogy b...a meg!
Hát odafönn nem ismerik a fizetésem számait az biztos!
Bocs az off -ért
A "csapat" így néz ki egyenlőre:
1. kicsizolika - zzr 400
2. kutya - zzr 600
3. okoska - gsxf 750
4. öcsilaci - gsxf 600
5. zizzer - zzr 400
6. thunder - zzr 600
ezúton szeretnék jelentkezni az alább vázolt túrára. az útvonalterv, az időpont, a táj és nem utolsó sorban a szervezőgárda és a még nem ismert de mégis szimpatikus társaság már meg is győzött.
Én az augusztus 3-10 időszakra szavaznék.
Augusztus 3-10-ig az nyolc nap.
3-án utazás Senj-ig
4,5,6,7,8-án adriai tengerpart
7-ik nap Montenegró - Vajdaság
8-ik nap irány Budapest
akkor a középső részre (630 vagy 730 km) 5 napunk van, akkor 2 napot is egy-egy helyben tölthetünk?
Nah újból:
1. nap, korai indulás, legkésőbb 6:00, hogy dél-után odaérjünk a Senj (SZÉNY, így kell kiejteni ) -től 5 km-re lévő útmenti jópofa kis öbölbe. Ez kb 510 km.
a 2-5. napon egyet szeretnénk teljes 1 napot egy helyben tölteni, még nincs eldöntve hól (Makarska, Dubrovnik környéke?), útközbe is el lehetne dönteni, ha jó kis kempinget találnánk.
Ez a táv 750 km (Mostar látogatással) vagy 630 km (kitérő nélkül).
Szval 3 nap alatt kellene megtenni, naponta 210 vagy 250 km-ert, ami nem tűnik soknak, de mivel a túra tervből is látszik hogy keményen a partot kísérnénk és gurulós, tájnézős laza mocizás. Ott állunk meg ahol éppen kedvünk támad, kaja, pia, fürdésre. Délután felé kezdenénk keresgélni szállást.
Ebben a 4 napban megnézni Dubrovnikot, Zadari hídra egy fénykép erejére, nem terveztünk semmi különlegest egyenlőre. Mocizás, fürdés, napozás.
6-ik napon, Montenegróbol elindulni szerbián keresztül hozzám, kb 580 km nem pálya, szép dimbes dombos, hegyvidék. Belgrádnál (Nándorfehérvár) fényképezés, késő délutánra megérkezés. Este szűlővárosom meglátogatása és 7-ik napon haza Budapestre 320 km (ebből 180 km pálya.
Ha érdekel valakit kompresszió mérés, szelep állítás haverom vállal!
Szerintem tuti csak a szelepek! nyitva vannak!
A hiba nem biztos hogy a hengerekben van, a hengerfej baja ugyanúgy okozhatja ezt.
Javítás helyett, inkább egy jó állapotú hengesrsort/hengerfejet kéne nézni szerintem.
Köszi!
Ez egy megnyugtató válaz volt.
remélem nincs nagyobb baja
Erre inkáb nem válaszolok Szerintem ezt Te is tudod nagyon jól csak még reggel van
kompresszió mérést csináltam
1.henger 7.5 bar
2. 1 bar
3. 1 bar
4. 9.5 bar
látszik hogy a két középső hengerembe nincs kraft!
ötletek? javítattáshoz?
a blokkot már kiszereltem a mociból!
Budapest - Dalmácia - Montenegro - Vajdaság - Budapest
ez kb 2.200 km - 7 nap
1. nap Bp-Senj kb 500 km (kemping egy öbölben, Senj mellett)
2. -5. partmentén, naponta kb 200-250km (de egy nap egy helyen minimum, 24 óra egy helyen pihenve).
6. napon montenegro partját elhagyva szerbián keresztül Nagybecskerekre, szállás nálam (kb 550 km, nem pálya).
7. nap vissza Bp-re 320 km.
ez kb 50 eft üzemanyag és útdíj, 5 tengerparti kemping, kb 10-12 euro/éj.
Javasolt időpontok:
1. július 18-25
2. augusztus 22-29
a vitorlázó csapat miatt ezek, de ha hétfőtől-hétfőire lehet szervezni akkor:
1. július 13-20
2. augusztus 3-10 (ez négyünknek már biztos jó lenne)
3. augusztus 17-24.."
Csatlakozom az Aug. 3-10 időponthoz, addigra már én is gurulás-képes leszek. A terv tetszik, nem jártam még ezen a vidéken. A 2-5 nap terveiről mesélhetnél részletesebben - érdekel.
Köszi
Nekem a legdurvább kiadásom, az a két gumi lesz a moccra, mert már kicsit el vannak kopva a mostaniak!
Budapest - Dalmácia - Montenegro - Vajdaság - Budapest
ez kb 2.200 km - 7 nap
1. nap Bp-Senj kb 500 km (kemping egy öbölben, Senj mellett)
2. -5. partmentén, naponta kb 200-250km (de egy nap egy helyen minimum, 24 óra egy helyen pihenve).
6. napon montenegro partját elhagyva szerbián keresztül Nagybecskerekre, szállás nálam (kb 550 km, nem pálya).
7. nap vissza Bp-re 320 km.
ez kb 50 eft üzemanyag és útdíj, 5 tengerparti kemping, kb 10-12 euro/éj.
Javasolt időpontok:
1. július 18-25
2. augusztus 22-29
a vitorlázó csapat miatt ezek, de ha hétfőtől-hétfőire lehet szervezni akkor:
1. július 13-20
2. augusztus 3-10 (ez négyünknek már biztos jó lenne)
3. augusztus 17-24
ez csak első ötlet, további úti célokat és ötleteket is feldobhattok.
( Elnézést a kirohanásért. Tudjátok, nemrég kaptam meg az APEH levelét, miszerint 55ezer forint tartozásra másfél év alatt 210ezer FT (!) kamatot kell fizetni ! És még ezek csesztetik a Providentet ? Hát az egy karitatív irgalmasok gyülekezete hozzájuk képest JA: indoklás - megvizsgálták, miszerint házam és autóm is van. Tehát ha ezeket eladom /hol laksz, mivel dolgozol? leszarják.../ akkor kényelmesen ki tudom fizetni ezt a bírságot...)
Köcsögök...
Itt sem jobb a helyzet, kevesebb munkám lesz, így nehezebb lesz fizetni az egyetemet, ha tudom egyáltalán, és még tankolni is kell.
Plussz mivel csőstül jön a baj vasárnap óta az alábbiak történtek (számok nélkül).
Vasárnap: feltörve találom a családi nyaralót; hétfő: szerelő szerint az autóm komplett kipufogó rendszere cserés; kedd: a szemüvegemnek reszeltek; és ma, hát ma ma van, hogy b...a meg!
Hát odafönn nem ismerik a fizetésem számait az biztos!
Bocs az off -ért