Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

smilyen állapotú az a karbi? merha abban is öreg, repedt gumik vannak, akkor megin egyhelyben vagyok ...
ööö...akkor továbbra is (vagy egyre inkább) jónak tűnik a komplett karbi 20 ért
És ismerve a kiöregedő ZZR-ek hibáit ( hátsó menesztő pofák, szelepek, és karburátor alkatrészek ) szükség lehet még ott a maradék holmira is egyszer - és akkor már ingyen van
én úgy hallottam csak garnitúrában van... 24ezerért, az ért az nem óccsó..
Aztat meg vegyél újat... sztem fúvókával együtt sem egy nagy pénz
de váráj nekem csak egy fúvókagumi kell belőle
20 rugó az egész - ennyiért kb. egy membránt kapsz bele újonnan. Szerintem nem éri meg vacilálni vele...
Lehet nem figyeltem Ki is az az Áron?
ez a karbisor csak egyben eladó?
Sajnos az új, az elég kemény sztori ( darabonként 10-15 ropi ) de Áronnál van lent egy 93-tól ZZR-hez egy komplett, működőképes karbisor 20 ezerért.
Szerintem őt hívd fel - ha nem is pontosan egyforma a kettő, de ha össze lehet hozni, akkor érdemes foglalkozni vele!

( pláne, hogy az újabb évjáratú, tehát a membrán-gumik is kevésbé öregedtek el benne... )
hali mindenki Alkatrész gondom van Honnan lehetne beszerezni karburátor vákummembránt? Kutya úr? Ja grat. a blogodhoz.
A heten osszeulok okoskaval es ocsilacival, megnezzuk nekik mikor van vitorlas verseny, megprobalunk ket idopontot "kitalalni" .
Azert kettot hogy lehesen varialni egyenlore, kinek mi felelne meg. Ezek utan ki lehetne talalni a "turat"(kat). Akinek van otlete-kedve-ideje-foldrajzi-tortenelmi tudasa besegithetne turavonalakkal (erdely pld, merre, hova ..., km.-erek ... ).
helló Mindenki,

szó volt itt korábban egy zzr-es kiruccanásról Erdélybe, vagy Dél felé valamikor a nyáron... úgy érzem, elvesztettem a fonalat: lett végül vmi viszonylagos időpont erre? vagy még minden bizonytalan. a szabadság miatt kérdezem, mert nem biztos, h bármelyik hétre rábökök, azt megkapom...
Jaa, értem!

Az kemény lehetett! Én is tuti hülyét kaptam volna, ha az én kertemben szólalt volna meg!
Nem - gyárilag nem volt kürt rajta, a nyitott dobot meg a természerjárás miatt nem erőltettem.
Így maradt a sziréna, 5 különböző fülsiketítő hanggal.

Áron komám (Quicksteel Motor) szidott is érte. Egyik éjjel a szervize udvarán parkolt a quad.
Esett az eső, és az ereszről belefolyt a sziréna kezelőjébe a víz. Rövidre zárta a nedvesség, és elkezdett üvölteni a riasztó...
Éjjel fél 3-kor, a szakadó esőben szaladt le az udvarra, hogy a gyengéd 130 dB-es hangforrást megszűntesse... persze előtte még rohant két kört a viharban, hogy rájöjjön: az autó, a ház, vagy a műhely riasztóját hallja -e
Sárgához minek sziréna? Az csak veszély figyelmeztetésre szolgál.
Vagy a hátramenethez kell a csipogó hang?
A sárga villogó + a sziréna már megvan, de ez sokkal viccesebb.
Már csak egy guszta tartókonzol kéne hozzá
Hát akkor hajrá, jó is az ha van!
Így már érthető miért nem fosott... jól berágok, aztán teszek a quadra is egyet - arra legalább szabályosan felrakhatnám
Piros-kék villogó, szirénával.
" Fényhíd " ? Az pontosan mi is ?
Bár lehet hogy a srác azért sem foglalkozott az ő autójával, hogy van e rajta mosó, mert fényhíd van rajta... Azt meg úgy se baszogatják a rendőrök.
Így van, k...va jó a fénye, csak most erősen rászálltak a yardok.
Kell egy lámpamosót szerkeszteni rá, azzal már nem szoktak kötekedni.
Oksi, köszi, akkor még átrágom a dolgot. Hétvégén autóztam egy xenonnal szerelt verdával, amibe szintén utólag lett beszerelve és marhára tetszett a fénye.
Hát nekem elég összetett volt a probléma. Egyik jött a másik után.
Onnan indultunk, hogy kidobálta a 2. fokozatot - először szépen bevette aztán amikor már azt hitted hogy ráhúzhatod a gázt a legváltozatosabb fordulatszámokon kidobálta. Egy honlapon találtam rá hogyan szerelte meg a srác a sajátját itt megnézheted
Amit láttam és olvastam az eléggé elborzasztott -és egyben meggyőzött arról hogy ezt nem otthon fogom barkácsolni.
Mivel meg kellett bontani a blokkot és a vezérműlánc csere is aktuális lett, így gondoltam két legyet is csapok egyszerre. De egy blokk szétszedésnél sok mindenre fény derül - nálam még egy vezérműtengely csapágy csere lett beírva a már amúgy is terjedelmes listára. Természetesen tömítések is cserélve lettek a váltóalkatrészek mellett így az alkatrészek kb.110e-be fájtak. + a szerelés még 80 volt. Ilyenkor persze olaj - légszűrő csere szelepállítás - kompressziómérés is volt. és kb. 2 hónap mire minden megérkezett. De a lényeg most olyan mint egy álom. A blokknak semmi hangja nincs.