ööö...akkor továbbra is (vagy egyre inkább) jónak tűnik a komplett karbi 20 ért
És ismerve a kiöregedő ZZR-ek hibáit ( hátsó menesztő pofák, szelepek, és karburátor alkatrészek ) szükség lehet még ott a maradék holmira is egyszer - és akkor már ingyen van
Sajnos az új, az elég kemény sztori ( darabonként 10-15 ropi ) de Áronnál van lent egy 93-tól ZZR-hez egy komplett, működőképes karbisor 20 ezerért.
Szerintem őt hívd fel - ha nem is pontosan egyforma a kettő, de ha össze lehet hozni, akkor érdemes foglalkozni vele!
( pláne, hogy az újabb évjáratú, tehát a membrán-gumik is kevésbé öregedtek el benne... )
A heten osszeulok okoskaval es ocsilacival, megnezzuk nekik mikor van vitorlas verseny, megprobalunk ket idopontot "kitalalni" .
Azert kettot hogy lehesen varialni egyenlore, kinek mi felelne meg. Ezek utan ki lehetne talalni a "turat"(kat). Akinek van otlete-kedve-ideje-foldrajzi-tortenelmi tudasa besegithetne turavonalakkal (erdely pld, merre, hova ..., km.-erek ... ).
szó volt itt korábban egy zzr-es kiruccanásról Erdélybe, vagy Dél felé valamikor a nyáron... úgy érzem, elvesztettem a fonalat: lett végül vmi viszonylagos időpont erre? vagy még minden bizonytalan. a szabadság miatt kérdezem, mert nem biztos, h bármelyik hétre rábökök, azt megkapom...
Nem - gyárilag nem volt kürt rajta, a nyitott dobot meg a természerjárás miatt nem erőltettem.
Így maradt a sziréna, 5 különböző fülsiketítő hanggal.
Áron komám (Quicksteel Motor) szidott is érte. Egyik éjjel a szervize udvarán parkolt a quad.
Esett az eső, és az ereszről belefolyt a sziréna kezelőjébe a víz. Rövidre zárta a nedvesség, és elkezdett üvölteni a riasztó...
Éjjel fél 3-kor, a szakadó esőben szaladt le az udvarra, hogy a gyengéd 130 dB-es hangforrást megszűntesse... persze előtte még rohant két kört a viharban, hogy rájöjjön: az autó, a ház, vagy a műhely riasztóját hallja -e
Oksi, köszi, akkor még átrágom a dolgot. Hétvégén autóztam egy xenonnal szerelt verdával, amibe szintén utólag lett beszerelve és marhára tetszett a fénye.
Hát nekem elég összetett volt a probléma. Egyik jött a másik után.
Onnan indultunk, hogy kidobálta a 2. fokozatot - először szépen bevette aztán amikor már azt hitted hogy ráhúzhatod a gázt a legváltozatosabb fordulatszámokon kidobálta. Egy honlapon találtam rá hogyan szerelte meg a srác a sajátját itt megnézheted
Amit láttam és olvastam az eléggé elborzasztott -és egyben meggyőzött arról hogy ezt nem otthon fogom barkácsolni.
Mivel meg kellett bontani a blokkot és a vezérműlánc csere is aktuális lett, így gondoltam két legyet is csapok egyszerre. De egy blokk szétszedésnél sok mindenre fény derül - nálam még egy vezérműtengely csapágy csere lett beírva a már amúgy is terjedelmes listára. Természetesen tömítések is cserélve lettek a váltóalkatrészek mellett így az alkatrészek kb.110e-be fájtak. + a szerelés még 80 volt. Ilyenkor persze olaj - légszűrő csere szelepállítás - kompressziómérés is volt. és kb. 2 hónap mire minden megérkezett. De a lényeg most olyan mint egy álom. A blokknak semmi hangja nincs.
És ismerve a kiöregedő ZZR-ek hibáit ( hátsó menesztő pofák, szelepek, és karburátor alkatrészek ) szükség lehet még ott a maradék holmira is egyszer - és akkor már ingyen van
Szerintem őt hívd fel - ha nem is pontosan egyforma a kettő, de ha össze lehet hozni, akkor érdemes foglalkozni vele!
( pláne, hogy az újabb évjáratú, tehát a membrán-gumik is kevésbé öregedtek el benne... )
Azert kettot hogy lehesen varialni egyenlore, kinek mi felelne meg. Ezek utan ki lehetne talalni a "turat"(kat). Akinek van otlete-kedve-ideje-foldrajzi-tortenelmi tudasa besegithetne turavonalakkal (erdely pld, merre, hova ..., km.-erek ... ).
szó volt itt korábban egy zzr-es kiruccanásról Erdélybe, vagy Dél felé valamikor a nyáron... úgy érzem, elvesztettem a fonalat: lett végül vmi viszonylagos időpont erre? vagy még minden bizonytalan. a szabadság miatt kérdezem, mert nem biztos, h bármelyik hétre rábökök, azt megkapom...
Az kemény lehetett! Én is tuti hülyét kaptam volna, ha az én kertemben szólalt volna meg!
Így maradt a sziréna, 5 különböző fülsiketítő hanggal.
Áron komám (Quicksteel Motor) szidott is érte. Egyik éjjel a szervize udvarán parkolt a quad.
Esett az eső, és az ereszről belefolyt a sziréna kezelőjébe a víz. Rövidre zárta a nedvesség, és elkezdett üvölteni a riasztó...
Éjjel fél 3-kor, a szakadó esőben szaladt le az udvarra, hogy a gyengéd 130 dB-es hangforrást megszűntesse... persze előtte még rohant két kört a viharban, hogy rájöjjön: az autó, a ház, vagy a műhely riasztóját hallja -e
Vagy a hátramenethez kell a csipogó hang?
Már csak egy guszta tartókonzol kéne hozzá
Kell egy lámpamosót szerkeszteni rá, azzal már nem szoktak kötekedni.
Onnan indultunk, hogy kidobálta a 2. fokozatot - először szépen bevette aztán amikor már azt hitted hogy ráhúzhatod a gázt a legváltozatosabb fordulatszámokon kidobálta. Egy honlapon találtam rá hogyan szerelte meg a srác a sajátját itt megnézheted
Amit láttam és olvastam az eléggé elborzasztott -és egyben meggyőzött arról hogy ezt nem otthon fogom barkácsolni.
Mivel meg kellett bontani a blokkot és a vezérműlánc csere is aktuális lett, így gondoltam két legyet is csapok egyszerre. De egy blokk szétszedésnél sok mindenre fény derül - nálam még egy vezérműtengely csapágy csere lett beírva a már amúgy is terjedelmes listára. Természetesen tömítések is cserélve lettek a váltóalkatrészek mellett így az alkatrészek kb.110e-be fájtak. + a szerelés még 80 volt. Ilyenkor persze olaj - légszűrő csere szelepállítás - kompressziómérés is volt. és kb. 2 hónap mire minden megérkezett. De a lényeg most olyan mint egy álom. A blokknak semmi hangja nincs.