A henger most a téli leállás után nem megy, vagy eleve úgy rakták már le ?
Egyébként első blikkre gyertyát/gyújtást mondanék rá (pláne hogy azt megvizsgálni is a legegyszerűbb)
Ha ott nincs baj, akkor marad a Kawa aggsága, a szelepek tömítetlensége - sajnos ez az első évjáratú Zx blokkokban ( 89-95 ) gyakori 'vendég' a hengerfej-szelep probléma, különösen a sportkipuffal szerelt vasaknál.
6000K-s, egy állású (csak tompított üzemű) H4-es szett 17.500.- ért van.
Ugyanez tompított/reflektor kivitelben 24.000.-.
De lámpamosó nélkül az első műszaki vizsgán/köcsögebb igazoltatáskor kiszereltetik veled - szóval óvatosan vele...
( hivatkotás: Ensz EGB - 45/48/98 sz. bejegyzései. Ezekből kiderül, hogy a motorkerékpárok 'amnesztiát' élveznek a kötelezettségre, mivel fizikailag lehetetlen megesság állítót, és mosóberendezést szerelni rájuk.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a mosóval ellátott autókat nem "b@sztatják", a szintszabályzót kívülről úgy sem tudja vizsgálni a rendőr... )
Hahó ZZR-esek! Ma egy gyönyörű 600as szrüke zzres gurult végig dombóvár 4sávosán! Nem tudom ki volt, vagy hogy itt van-e de ezúton közölném vele, hogy toll a fülébe, mert gyönyörű az a zizi
Köszi szépen a választ de sajnos nem teljesen elégítetted ki a kíváncsiságom.Az hogy a Tiédnek szét volt robbantva a blokkja az mit jelent mennyire nyúltál bele mit vagy miket cseréltetek Te csináltad vagy szervíz és ha publikus akkor csak nagyságrendileg mennyiből jöttél ki?
Kutya bá!
Az lenne a tiszteletteljes kérdésem, hogy H4-es foglalatú autó xenon szettet 4300 vagy 6000 K-es színhőmérséklettel tudnál e szerezni?
A Suzukimba szeretném.
Ha jól tudom a ZZR 500-as, a német piacra szánták, valami korlátozás miatt, és gyári fojtást tettek a 600-asba. Amúgy meg ugyan olyan jó, mint a többi!
Üdv!
Mivel tulajdonlok egy zzr500-at ezért arra a részre válaszolnék. Az ereje értelemszerűen kevesebb mint egy hatszázasnak, de még így is egy teljesen kényelmes túramotor. 2 személlyel kényelmesen megy 160-180-at is de ekkor már kajál elég rendesen. Egyedül lényegesen dinamikusabb így a max kb.210 -óra szerint és jó hosszú nekifutással .
A típushiba listán nem rémlik a beragadt henger
Az alkatrész teljesen jól beszerezhető - gyári vagy utángyártott.
Nekem most volt szétrobbantva a blokk és minden belevaló gond nélkül megérkezett. Ma meg is hajtottam egy kicsit...
Sziasztok.Én is nagy ZzR fan vagyok és igazából nézelődöm és nálam csak a ZZR jöhet szóba semmilyen más márka és semmilyen más típus:) De igazából amiért írok az az hogy Ti eléggé benne vagytok ebbena témában és lenne egy olyan kérdésem hogy először is mi a véleményetek a ZZR500ról.A második kérdésem meg az van egy 500as ZZR nem megy benne egy henger ez lehet véletlen is vagy típushiba vagy mit mondotok erre?Nem azt akarom hogy fórumon javítsuk meg a gépet csak Ti többet tudtok hozzá szólni mint én!Az én véleményem szerint lehet gyújtás, gyűrűtörés, dugó, szelepek és mégis mennyire lóvés dolog ezt javítani?Előre is köszi a válaszokat!Meg ha valaki nagyon vágja a ZZR-t leírhatná vagy küldhetne egy képet a gyújtásáról hogy milyen gyújtása van!
Nekem van egy ilyen, tapasztalat az, hogy kb 80-ig használható a menetszél zaja miatt - mondjuk ez sisak függő. Esetleg egy kis buherálással, hogy csak az arcod felől vegye a hangot lehet segíteni rajta.
A sisakba szerelhető headseteket itt is megnéheted: DND
es vigyazz nem mindegyik kabel jo mindegyik pmr-hez!
okoskanak meg nekem Midland G7-es van, qrva jo ugy gurulni h kozben tudnk beszelni, 100-120-ig haszanlhato.
Olajszűrő van polcon, 1500.- Ft.
Külön fejhallgatóm nincs, de van itt bizományban egy komplett motoros szett (annyi h ez nem rádiós, hanem sima vezetékes Intercom) Tronic H-3050 a típusa.
Ez tartalmazza az adó-vevő részt, két sisakhoz beszélő szettet, külön hangerő állítási lehetőséggel.
Akkor még két kérdés:
Olajszűrő is kéne. Mennyi lenne?
Ill. pmr-hez head szett, ebben is tudnál segíteni?Csak a sisakban lévő része kéne:
Előre is köszi
Kell majd a pontos évjárata a gépnek a rendeléshez.
Az ott említett 2000-es évjáraton a létező legerősebb, 530 ZVM2+Gold jelzésű arany X-Ringes D.i.D lánc van - gyakorlatilag ez a D.i.D gyártmányból kikerülő legerősebb, legtartósabb lánc típus.
Ez a technika pont a duplájába kerül, mint ugyanennek a szettnek a "sima" 530, 'O-Ring' 100LE-s változata - de legalább annyival többet is tud futásban.
Egyébként első blikkre gyertyát/gyújtást mondanék rá (pláne hogy azt megvizsgálni is a legegyszerűbb)
Ha ott nincs baj, akkor marad a Kawa aggsága, a szelepek tömítetlensége - sajnos ez az első évjáratú Zx blokkokban ( 89-95 ) gyakori 'vendég' a hengerfej-szelep probléma, különösen a sportkipuffal szerelt vasaknál.