Ezzel a márkával nincs tapasztalatom, de nézd meg a Parillánál a Famsa nyeregtáskákat is. Már évek óta használom őket, nagyon meg vagyok velük elégedve. Szerintem jó az ár-értékaránya, és van is Kecsón boltjuk.
Ha ezekről a táskákról kell bármi használati infó, írj.
Nekem van. Használható. Bár az eredeti rögzitő szalagok nem felhasználó barátok illetve ki kell egésziteni a rögzitést egy gumipókkal amit a táskák füleire akasztok és huzom össze, igy stabil és nem lóg rá a kipuffra. A hátsó összefogó szalagot -a két táskát fogja össze hátulról a rendszámnál- szintén gumipókra cseréltem, aaz első két darab rögzitő szalagot ami a lábtartóhoz rögzit azt nemes egyszerüséggel egyszer használatos müanyag gyorskötözővel rögzitem, amit leszedéskor levágok. Igy elég gyorsan le és fel rakom, kb. 3-4 perc, nem ér semmihez, nagyon stabil (200 felett sem okoz gondot) és nekem speciel be sem ázik.
Vaterán kínálják a tatyókat.
Gyakorlatilag újak, de ez a beázós-kipufogóproblémás-nembezárós-nehezenfelrak
ós dolog riaszt egy kicsit.
9 ezer pénz az ára.
Lehet, hogy most kihagyom. Úgyis csak tavasszal kell legközelelebb pakolászni.
Sajnos.
Szombaton motoros/quados beavató napot tartunk a Túra-motoros topik tagjainka aktív részvételével.
Mivel sikerült kiharcolni h a Lexxon itt maradjon, idecsábítottam a fórum lakókat egy kis terepezésre.
- korlátlan kirpóbálási lehetőség
- akadálypálya
- ügyességi verseny stb...
Akinek van kedve csatlakozhat, délelőttől már folyamatosan lehet karikázni !
Nekem is ilyen van! Nem rossz! Az árához képest! Elég sokat használtam! Egy baj van vele hogy beázik! Hiába adnak hozzá védő zsákot , nem ér semmit! Jaaa! Nem egyszerű a felszerelése sem !
Azt hiszem a 400-as ZiZin gond volt a kipufogók magas elhelyezése, és felfelé ívelő vonala a táskák elhelyezésénél - annak idején ezért lett nekem is inkább a felső, majd később a két oldalsó doboz helyette.
Másrészt nem is bíztam benne túlzottan, nem szívesen hagynám ott egy túrán a motort, hogy egy kicsatolható táskában vannak a cuccaim.
Köszi Persze fényképek megvannak anniyra nem voltam amatőr . Service manuál megvan a beállitásokhoz kell A csavarok cserélve lesznek savállóra már amit lehet mert fékre meg ilyenekre (futómű, kormány,váz ...stb)nem teszek . Nem hiszem hogy bonyolultabb lenne, mint összerakni kosárból egy Etz-t vagy egy Zastavát , de az egy másik történet. Köszönöm a biztatást
hali, ha a battai srác foglalkozik napkollektorokkal is, akkor megerősítem, nagyon korrekt és szépen dolgozik! - ha nem akkor már két jó szaki is van battán, ami jó hír, én pl szeretek mindent egyhelyen elintézni ;)
Service Manual nem fog ártani
Én azt csinálnám a helyedben, hogy kicsi zacskókba vagy dobozokba raknám a csavarokat/apróságokat, és felcimkézem, vagy pedig ami olyan, azt a helyére rakom vissza. Sok sikert, összerakásnál lehet szívni fogsz .
Nem árt néha fényképeket is készíteni, hogy legyen min megnézni mégis hogy állsz, mi hova kerül, ja és persze ide is nyomhatnál fel pár ilyen volt, ilyen lett-et
Hali Legó az egész motor . Festés miatt kellett igy lecsupaszitani, de már nem igy néz ki az első teló ki hátsó rugóstag és mechanika ki . Hátsó lengő villa ki . Tudtátok hogy van 4 olyan hely a moci alján ahol zsirzási lehetőség van? Tudtátok hogya teló alján van egy állitó csavar 3-4 oszással? Mikre nem jön rá az ember?! Egész telem lesz rá hogy összerekjam. Sszerintem legkésöbb február végére kész. Biztosan marad csavar hiszen a csavarok nagyrésze is cserélve ill festve lesz Majd ha elekadok kérem a segitségeteket. Biztosan segítetek majd
tombat! Elnézésedet kérem! Neked volt igazad izzócsere témában. Ma szétbomtottam a műszerfal felől a mocit. Kivettem a lámpatestet, mert kíváncsi voltam, hogy a lámpaállító mechanika működik-e. A lényeg, hogy lehetetlen bontás nélkül fényszóróizzót cserélni.
Ígyis nőgyógyászati módszerekkel tudtam csak lazítani, és húzni némelyik csavart. Szóval a zizi tervezésénél a szerelők sorsát figyelmen kívül hagyták.
Ma elindultam motorozni és Újváros felé indultam dee tinnyén és környékén kötöttem ki gyakorlom a kannyarodást Bácsi fotókat feltöltöm ide egy albumba.......... de amíg ilyen szép idő van csak megyek megyek mert motorozni JÓÓÓ
Jaaa Bácsi köllene nékem a Suzira egy lánc szett (525) 100LE -ig hány egy olyan kerekekkel edjütt.........? O02]
Ha szeretnétek karbonból......bármit..akár idomot gyártatni vagy kipuffot bevonni jelezzétek...van egy srác Százhalombattán aki korrekt áron,nagyon jó minőségben,rövid határidővel dolgozik.Egy kipuff bevonás kb 15-20 ezer méret függő...stb...........
Ha ezekről a táskákról kell bármi használati infó, írj.